Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
PingwiNek

Sorry za te flesze.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowany)

Siemanko, z tej strony Karol, na DD#3 bardziej znany jako "PingwiNek.".

Bardzo miło mi się gra na tej sieci serwerów, fajni ludzie, fajna atmosfera, pełna kulturka - czyli to co lubię.
Tak więc dzień dobry, mam nadzieje, że jeszcze dużo czasu tu z Wami spędzę bo jesteście moją ucieczką od szarego życia.
A dla wszystkich którzy jak do tej pory umilili mi dzionek lub noc serdeczne pozdrowionka! peepoLove <3

(Serwerownia było ironicznie, ale zmienię żeby Was oczka już nie bolały XD)

Edytował/a przez PingwiNek
  • Piwko 1
  • Winko 1
  • Wódeczka 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cześć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jestem serwerownia, tylko sieć serwerów. 

Poza tym witaj. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siema,

Zerkaj na dd2#1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak to irytuje jak widzę "serwerownia" 🤣🤣 siemanko ziomek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemanderkko Pinki :catswag:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hejka my się już widzieliśmy na daście;D

  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam:lajk:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć pyngwyn :D widzimy się na serwerze! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No siema, Witam Cię Murzyn Bambik <3 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, wpadnij na Gomod#1 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×