Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Secik

Propozycje

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowany)

Razem z graczami wymyslilismy fajne propozycje:

 

1. Sklep z perkami:
   W cenach od 20 do 100 monet możemy kupowac perki na całą mape.

 

2. Wyścig:
   Możemy zaprosić kogoś do wyścigu. Tylko ze zniknięciem reszty graczy jak na "/invis" i z podświetleniem przeciwnika(jak w kolejce). Gracze którzy się ścigają dają monety, które zgarnia zwycięzca. A reszcza graczy może obstawiać wynik.

 

3. Widocznośc perku przy wymianie:
   Kiedy ktoś nam proponuje wymiane perkiem, widzimy co posiada(dotychczas widzimy tylko prośbę o wymiane).

 

4. Widoczność klawiszy:
   Po wpisaniu "/klawisze" widzmy jakie oglądany gracz wciska przyciski. Dobre do nauki bh.

 

5. "/respawn":
   Po wpisaniu "/respawn" odradzamy się na respie. Dobre przy zbugowaniu się i nie trzeba czekać tych kilku sekund do zrespienia jak padniemy.

 

6. Kupownie perków:
   Możliwość kupowania w "/sklep" za monety. Kiedy klikamy na przedmiot, wybieramy 1. Zapłać $ 2. Zapłać monetami.

 

7. Losowy exp:
   Powiększenie losowego expa w sklepie, bo w tym momencie wartości są tak małe, że nie opłaca się go kupować. Tak samo w losowaniu bonusów powiększyć wartości.

 

8. Kupno int.:
  Dodanie do "/sklep" możliwość kupienia int. - +100 na całą mape.

 

9. Monety dla tt:
   1 moneta za zabicie ct.

 

10. Klasa:
    Nazwa: Multi [Klasa od 1000 lvl].
    Broń: M4, Ak, Deagle.
    Posiada: 3 skoki, zmniejszona grawitacja.
    Moc: Może posiadać 2 perki.

 

11. Perki:
    Głównie wykorzystujące inteligencje klas, która do tej pory się nie przydaje.

 

11.1) Perk: Oczy Diabła.
      Opis: Widzisz gdzie podłoga się zapada. "Zapadnie" na mapie są podświetlone.

11.2) Perk: Piórko.
      Opis: Nie uruchamiasz zapadni.

11.3) Perk: Notatki Delty.
      Opis: Blokujesz pułapki tt - użycie c.

11.4) Perk: Buty Hulka.
      Opis: Nie tracisz hp spadając z wysokości.

11.5) Perk: Buty Akacz'a.
      Opis: Dostajesz 20(+1/5 int.) kondycji.

11.6) Perk: Notatki BNT.
      Opis: Twoja grawitacja spada o 1/2 posiadanej inteliencji.

11.7) Perk: Exp Ezia.
      Opis: Dostajesz 2x więcej expa za przejście mapy.

11.8) Perk: Hacker.
      Opis: Dostajesz dostęp do klas premium.

11.9) Perk: Notatki Redux'a.
      Opis: Dostajesz dostęp do klas mega premium.

11.10) Perk: Buty Pawła Jupera.
       Opis: Dostajesz 1 skok i mniejszą grawitacje.

11.11) Perk: Notatki skoczka.
       Opis: Szybciej się rozpędzasz na bh (zal. od int).

11.12) Perk: Leprechaun.
       Opis: Dostajesz +1 monete za przejście mapy.

11.13) Perk: Katapulta.
       Opis: Działa podobnie jak moduł odrzutowy, z tym że można go użyć podczas bh/w powietrzu i dodaje nam speed to tego jaki dotychczas uzyskaliśmy - 10% aktualnej prędkości + int. (max to 50%.) Czyli jeśli mamy max int i 100 speeda to po uzyciu lecimy już 150. Do użycia raz na runde.

11.14) Perk: Climber.
       Opis: Daje możliwość wspinania po ściach przez 1s + int. (max 5s).

11.15) Perk: Swimer.
       Opis: Daje nam dodatkowe 50 + int prędkości kiedy się poruszamy w wodzie. Na niektórych mapach przydatne.

11.16) Perk: Gang Albanii.
       Opis: 16000 $ co runde.

11.17) Perk: Skoczek
       Opis: Dostajemy 5 skoków, po wylądowaniu skoki się nie odnawiają. Czyli perk się kończy i mamy znowu tylko skoki z klasy.

11.18) Perk: Notatki komandosa
       Opis: Kiedy chodzimy z nożem nasza prędkość stale wzrasta - o 10 co 1s + int.(do 30 co 1s). Działa tylko przy chodzeniu, kiedy się zatrzymamy lub skoczymy i zaczniemy znowu chodzić prędkość się resetuje i trzeba ją zdobywać od początku.

11.19) Perk: Kosmonauta
       Opis: Nasza grawitacja spada do 10, lecz co 1s rośnie o 20, aż do standardowej.

11.20) Perk: Spryt Dystopi
       Opis: Możemy wypaść z mapy, wpaść do lawy, trującej wody, w lasery i 1 raz nie zabiera nam hp.

11.21) Perk: Moduł mędrca
       Opis: Kiedy stoimy bez ruchu na nożu ładuje nam się moduł im dłużej poczekamy tym mocniej nas wybije, im większa int. tym szybciej się ładuje.

11.22) Perk: Buty Terminatora
       Opis: Dostajesz 2x mocniejszy/wyższy/dłuższy skok niż normalnie + int. z tym że nie działa to jak na większej grawitacji bo spadamy normalnie.

11.23) Perk: Moc Brawurowego Janka
       Opis: Kiedy użyjemy perku mamy 1s nieśmiertelności + int (max 5s) kiedy np. spadamy i w porę użyjemy to nic mam się nie stanie.

 

12. Wojny Klanów

Klany mogą ze sobą rywalizować. Np. Jeśli na serwerze jest przynajmniej 3 przedstawicieli klanów, to na koniec mapy klan który najwięcej razy przeszedł mape zdobywa 10 monet, albo klan, który miał najlepsze czasy na mapie.

 

13. Dodanie Rankingu lvl.

Dodanie ranndkingu lvli tu - http://drstats.pijemy-rozrabiamy.pl/index.php

 

14. Nagrody za czas na mapie.

Za wbicie:

1 miejscie w top - 3 monety i 1000 expa

2 miejscie w top - 2 monety i 500 expa

3 miejscie w top - 1 moneta i 300 expa

Dodatkowo:

Za porawienie swojego czasu, kiedy przechodzimy mape: 100 expa.

 

 

Edit:

Rozwinę jeszcze naszą myśl dot. punktu 5(/respawn) chodzi o tu, że jak sie zbugujemy na jakimś surfie, spadniemy - a nas powoli zabija - to możemy się zrespić. Po co kombinować z 2 bindami jak można jednym poleceniem się odrodzić? - /respawn lub /r

 

 

Propozycje: Eziu, S.e.T, Gruby, Brain, Kamerzysta?.

 

Edytował/a przez Secik
Dodanie 13 i 14 punktu
  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Bez sensu, ponieważ i tak co wygraną rundę dostajemy  3k $, więc można poczekać 3 rundy i mamy 9k $

2. Jak najbardziej jestem za

3. Też spoko

4. +

5. Nie potrzebne, iż są komendy /spec /back, które możesz sobie zbindować i na to samo wyjdzie

6. Prawie wszyscy wpłacają monety do klanu, czyli podobna sytuacja co w pierwszym punkcie, że można poczekać

7. + /-

8. -

9. Na nie, dlatego że za łatwo by się zdobywało monety np. jesteś w tt zabijasz 100 osób i masz 100 łatwych monet. Jestem na nie, niech zostanie tak jak jest

10. Całkiem sensowne, lecz do przemyślenia

11. Perki też na minus moim zdaniem, a tym bardziej te z premium i mega premium

12. +/-

Oczywiście to jest moja subiektywna myśl, więc teraz czekam na resztę ekipy aby się wypowiedziała na ten temat

  • Piwko 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2. Wyścigi były wgrane aż dwa razy ale jak pamiętam to powodowały jakieś problemy, crashe.

 

5. 

7. Można zrobić aby losowało więcej expa ale też zwiększyć cenę. 

 

10. Na nie, klasa byłaby zbyt OP dla graczy.

 

11. Niektóre są ok np. Notatki BNT czy Exp Ezia, pozostałe są zbyt mocne lub są już podobne na serwerze.

(Notatki Delty, Notatki Redux'a, Spryt Dystopia i Moc Brawurowego Janka - Nawet ciekawe 🤣)

 

Na resztę pytan/punktów odpowiedział kolega @dr1.png zawis8 dr2.png.

 

  • Piwko 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 Odpada, monety nie są planowane do użycia w celach innych niż klan. Masz $ do tego

2 Na nie, Wyścig można zorganizować bez potrzeby dodawania pluginu, wystarczy trochę ogarniać. Na dodatek jakby ktoś będący w kolejce odpalił wyścig to by się gryzło z zakazem opuszczania terenu TT

3 O tym sam już kiedyś wspominałem Jankowi na Steam albo gdzieś, na tak.

4 Zbędne, nie o to chodzi żeby na spec siedzieć, a jak ktoś chce się nauczyć, są od tego poradniki. Zresztą mi się udało bez czegoś takiego kilka osób nauczyć co nieco.

5 Masz /spec i /back, wystarczy zbindować, a da się to zrobić na jeden bind, mało wiesz jak widać

6 Prawie to samo opisałeś w punkcie pierwszym, nie będę się powtarzał

7 Też już o tym się mówiło niejednokrotnie, na tak

8 Odrzutowiec i tank byliby zbyt OP, może trochę mniejszy boost nie zaszkodzi ale 100 to za dużo według mnie

9 Na nie, i tak monety łatwo się zdobywa

10 Nie bardzo widzę jak te 2 perki by działały, albo by trzeba od cholery zmieniać dla jednej klasy, którą i tak odblokują 2~3 osoby, albo by było dużo bugów, na nie.

11 Połowy perków gracze by nie ogarniali. Taki leprechaun jeszcze spoko, ale w większości na nie

12 Na nie, podczas gry gracze przychodzą i  odchodzą, ciężko by było to logicznie ustawić

13 Można, ale po co? Mnie nie intere kto ma jaki lvl, patrzę tylko na swój. Będziesz traktował graczy inaczej tylko ze względu na lvl?

14 Rekordy ma parę osób, bez sensu. Exp za poprawienie czasu może być

 

Taka moja opinia.

  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyzej wszystko zostało już wyjaśnione. Mam identyczne zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jak najbardziej za wszystkim jestem za tylko chodzi mi o wyscig nie lepiej bylo by że 3 miejsca wygrywają np 1.200 monet 2.100 monet 3.50 monet

 

summer2.png.16e118c296d4017b52adc145dabd8824.png.aed6bfc98a62323d2a27c88d30148fbb.png

Edytował/a przez <3 Sumer Love <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obecne klasy i perki są dość dobre, tak więc nie widzę potrzeby dodawanie nowych, jestem na NIE jeśli chodzi o to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Monety na chwile obecną służą tylko do klanów i nie planujemy tego zmieniać.

2. Kilka pomysłów na wyścigi są i nie wykluczam, że się pojawią

3. Zostanie to dodane

4. Moim zdaniem zbędne - tutaj jest autobh. Po co patrzeć jak ktoś spację trzyma ;) 

5. Do przemyślenia

6. Kupowanie perków możliwe, że pojawi się w innej formie

7. Zostanie to powiększone

8. Obecnie klasy korzystające z inteligencji są mocno zbalansowane z klasami opierającymi się na kondycji. Zmiana którą opisałeś zabije obecny balans.

9. W takim układzie w kilka wieczorów wymaksujesz klan ;) Odpada

10. Dwa perki jednocześnie tylko pogorszą sprawę dzielnego próbowania zbugowania map. Odpada.

11. Zmiany w perkach będą robione - na chwile obecną nie wypowiadam się na temat ich zmian. Propozycje Twoje na pewno będą rozważone

12. Będziemy się zastanawiać nad zrobieniem rywalizacji między klanami

13. Do rozważenia

14. Jedynie nagroda za pokonanie swojego czasu ma tutaj sens - dla tych kilku osób które mają topke nie ma sensu robić dodatkowych nagród za zdobycie top1-3. Do rozważenia

  • Wódeczka 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×