Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowany)

1. Taki mały błąd ale jest, na serwerze nie działa komenda /regulamin.

 

Myślę, że dobrym wyjściem bd nie zamykanie tematu, a ja gdy znajdę kolejne błędy bd je tutaj dodawał, to chyba lepsze wyjście niż miałbym spamować tematami.

 

 

@***DestrO*** naprawdę myślałeś, że będę pisał post pod postem? Za kogo ty mnie masz Kappa

 

2. Na serwerze zauważyłem także błąd z "balansem drużyn", przykładowo,

Jest np sytuacja gdzie jest 2 tt vs 2 ct . I drużyna CT wygra z 3 rundy pod rząd to 1 gracza przenosi do przeciwnej drużyny, i mamy sytuacje 1 vs 3 co według mnie nie powinno mieć miejsca, a najlepsze jest to, że jeśli ten 1 gracz w CT wygra z 2/3 rundy to jego też przenosi i mamy sytuację 4 TT vs 0 CT.

Według mnie to takie śmieszne trochę xD.

 

 

3. A oto i kolejny błąd, według mnie nawet poważny, nie raz przez to zginąłem. Jeśli mamy wybraną klasę np komandos czy skrytobójca ( w przypadku wszystkich klas tak jest, tylko wypowiem się na podstawie tych 2 ) to, wiadomo mamy przypisane poszczególne bronie. U skrytobójcy jest to UMP45 i Usp. Ale jak widać na górnym pasku mamy też do wybrania deagla. Wybrać go nie możemy ale jeśli mamy sytuacje gdy wystrzelamy cały magazynek z naszej podstawowej broni, i chcemy zmienić na pistolet, zamiast przeładowywać, to jeśli wybierzemy tego deagla ( którego nie powinno tam być ) to do ręki wróci nam nasza podstawowa broń z pustym magazynkiem.

Niżej daje ss z dowodami:

HalfLife04.tga

HalfLife03.tga

 

4. Wnioskuję o zablokowanie klasy "Kapitan" do póki, nie zostanie naprawiona i osłabiona, Dla nie wtajemniczonych powiem tak, że klasa jest darmowa i w opisie ma, że posiada jeden teleport, ale tak naprawdę może używać tego teleportu bez ograniczeń, tylko że 1 raz na 10 sekund. W dodatku gracze często pojawiają się w teksturach mapy. Denerwuje też fakt, że można użyć teleportu jeszcze przed rozpoczęciem rundy gdy wszyscy stoją w miejscu :X

 

5 Klasa "Pułkownik" w opisie ma , że posiada 1 rakietę, jednak gdy wybierzemy owa klasę i chcemy użyć rakiety to cały czas wyświetla się komunikat "Rakiety można użyć 10s po rozpoczęciu rundy", mimo że minęło już ponad 10s. Poniżej dowód.

HalfLife06.tga

 

6 Dlaczego nie które klasy mogą używać rakiet 10s po rozpoczęciu rundy a nie które dopiero 15s po rozpoczęciu rundy? LEL

 

7 Na serwerze czasem występuję błąd z klasą "Komandos" jak wiadomo ma ona 1/1 z kosy jednak nie zawsze to działa. Jeśli ktoś miałby perk np "notatki kapitana" no to jeszcze rozumiem ale teraz miała miejsce sytuacja w której trafiłem typa nożem za 165dmg ( a miał może z 200-300hp ) przez co go nie zabiłem. Kolega grał klasą Kapitan i miał perk "Eliminator rozrzutu" więc nie miał żadnej możliwości aby się obronić przed 1/1 z kosy.

 

8 Na serwerze występuję też błąd z KS - KillStreak. Gdy mamy np 6ks i odblokujemy rakietę naprowadzającą to możemy jej użyć, ale tylko w rundzie w której ją odblokowaliśmy, w następnej rundzie przy wpisaniu /ks, w menu wyboru rakietę mamy zablokowaną i nie możemy jej użyć.

 

 

9 Jeśli na końcu rundy zostanie nam w magazynku np 5 ammo ( dowolna ilość tutaj) to na początku następnej rundy nie będziemy mieli pełnego magazynka tylko właśnie te 5 ammo. Co według mnie jest błędem, nie raz zapomniałem przeładować na początku rundy, a wtedy gdy już mam kogoś zabić okazuje się że brak amunicji :X 

 

 

10 Kondycja na serwerze jest zepsuta -.- . Ja mam 230 kondycji przeciwnik 50 i nie mogę go dogonić, oboje biegliśmy w linii prostej...

 

 

Edytował/a przez NoHackThisisSkill
***DestrO***,

Tylko nie pisz post pod postem. Edytuj swój post i dodawaj kolejne błędy serwera. Temat zostawiam otwarty.

  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Jednym działa drugim nie. Mi osobiście normalnie się wyświetla, ale znamy ten problem. Próbowaliśmy już naprawić ale coś nie działa - spróbujemy jeszcze raz.

2. Problem znany już od jakiegoś czasu. @ Vakosstarał się to ogarnąć, więc jeśli jeszcze będzie powtarzać się ta sytuacja to poinformuj nas :)

3. Ten błąd istnieje już odkąd tu gram (jakoś nie zwracałem na to uwagi wcześniej), ale zobaczymy co da się zrobić

4. Co do kapitana to będzie naprawiony. Co do samego teleportu to spróbujemy dodać 5 sek oczekiwania po starcie rundy.

5. jw.

6. Jeśli możesz to podeślij mi na PW o które klasy chodzi (w teorii wszystkie powinny mieć 15 sek)

7. Sprawdzimy go

8. Błąd znany, próbowaliśmy naprawić już jakiś czas temu ale nie wyszło.

9. Jak z pkt 3.

10. Kondycja działa - pewnie grałeś akurat po crashu serwera, wtedy się buguje speed + znikają monety (do zmiany mapy)

 

Jak daną rzecz lub klasę naprawimy, to dopiszę do konretnego punktu informację.

Jako że temat stoi już trochę za długo pozwolę sobie go zamknąć. Daj znać na PW jak będziesz chciał jeszcze coś dopisać bądź coś wyjaśnić.

  • Piwko 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×