Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Nieznajomy

Poradnik Sylas

Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik Sylas

Znalezione obrazy dla zapytania sylas

 

Krótka historia

Wychowany w jednym z gorszych regionów  Demacii, Sylas z Ochłapiska stał się symbolem mrocznej strony Wielkiego Miasta. Kiedy był chłopcem, jego zdolność do odszukiwania ukrytej magii przykuła uwagę słynnych łowców magów, którzy ostatecznie wtrącili go do więzienia za obrócenie tej mocy przeciwko nim. Wydostawszy się na wolność, Sylas wiedzie życie zahartowanego rewolucjonisty i używa magii znajdujących się wokół niego osób, by niszczyć królestwo, któremu kiedyś służył... a grono jego wyznawców złożone z wygnanych magów zdaje się rosnąć z dnia na dzień.

 

Statystyki bohatera

image.png

 

Umiejętności

 

Petrucytowa Eksplozja *umiejętność pasywna*

SylasP.png

Po rzuceniu zaklęcia następny atak podstawowy Sylasa zakręci jego naładowanymi energią łańcuchami wokół niego, zadając dodatkowe obrażenia magiczne trafionym wrogom.

 

Śmignięcie Łańcuchem *Q*

SylasQ.png

Koszt: 50/55/60/65/70 pkt. many

Zasięg: 775

 

Sylas smaga łańcuchami, które przecinają się w wybranym miejscu, zadając obrażenia i spowalniając wrogów. 

 

Po chwili magiczna energia eksploduje z miejsca przecięcia się łańcuchów, zadając obrażenia i zwiększając spowolnienie.

 

Sylas smaga łańcuchami na obszarze w kształcie X, które przecinają się w wybranym miejscu, zadając {{ damage }} pkt. obrażeń magicznych i spowalniając wrogów o {{ slowamountcalc }} na 2 sekundy. Po 0,5 sek. magiczna energia eksploduje z miejsca przecięcia się łańcuchów, zadając {{ explosiondamage }} pkt. obrażeń i zwiększając spowolnienie o 50%.Eksplozja zadaje {{ minionmodcalc }} obrażeń stworom.

 

Królowbójca *W*

SylasW.png

Koszt: 50/55/60/65/70 pkt. (Mana)

Zasięg: 400

 

Sylas rzuca się na wroga z magiczną mocą, zadając obrażenia zależne od brakującego zdrowia celu i leczy się, jeśli tym celem jest bohater.

 

Sylas rzuca się na wroga, używając do tego magicznej mocy i zadając {{ mindamage }} pkt. obrażeń magicznych, a jeżeli wróg ma mniej niż 40% zdrowia, te obrażenia są zwiększone do {{ maxdamage }} pkt.Zadawanie obrażeń wrogim bohaterom leczy Sylasa o {{ minhealing }} pkt., a jeżeli Sylas ma mniej niż 40% zdrowia, wartość leczenia wzrasta do {{ maxhealing }} pkt.

 

Ucieczka / Uprowadzenie*E*

SylasE.png

Koszt: 55/60/65/70/75 pkt. (Mana)

Zasięg: 400

 

Sylas doskakuje i zyskuje tarczę. Sylas może użyć tej umiejętności ponownie, by rzucić łańcuchami i przyciągnąć się do trafionego wroga.

 

Sylas doskakuje w wybrane miejsce, osłaniając się tarczą o wytrzymałości {{ shieldvalue }} pkt. na {{ shieldduration }} sek.
Ponowne użycie: Sylas rzuca łańcuchem w wybranym kierunku i przyciąga się do pierwszego trafionego wroga, zadając {{ damage }} pkt. obrażeń magicznych i podrzucając go na 0.5 sek.

 

Przejęcie *R* - super umiejętność*

SylasR.png

Koszt: 75 pkt. (Mana)

Zasięg: 2500

 

Sylas kradnie wrogowi superumiejętność i może użyć jej sam.

 

Sylas przejmuje wybranego wroga, dzięki czemu może rzucić jego superumiejętność w ten sam sposób, co ten wróg, zależnie od poziomu superumiejętności Sylasa i przy wykorzystaniu jego statystyk.Przejęcie wroga sprawi, że nie będzie można przejąć go ponownie przez 200% (modyfikowane przez skrócenie czasu odnowienia Sylasa, min. 20 sek.) czasu odnowienia jego superumiejętności.
Sylas zamienia niehybrydowe skalowanie z obrażeniami od ataku w skalowanie z mocą umiejętności: 0,5 pkt. mocy umiejętności = 1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku i 0,7 pkt. mocy umiejętności = 1 pkt. całkowitych obrażeń od ataku.

 

Punkty Umiejętności

1LVL SylasE.png

 

2LVLSylasQ.png

 

3LVLSylasW.png

 

4LVLSylasQ.png

 

5LVLSylasQ.png

 

6LVLSylasR.png

 

7LVLSylasQ.png

 

8LVLSylasW.png

 

9LVLSylasQ.png

 

10LVLAatroxE.png

 

11LVLSylasR.png

 

12LVLSylasW.png

 

13LVLSylasW.png

 

14LVLSylasE.png

 

15LVLSylasE.png

 

16LVLSylasR.png

 

17LVLSylasE.png

 

18LVL SylasE.png

 

Czary przywoływacza

image.png

Teleportuje bohatera na małą odległość, w kierunku miejsca wskazanego przez kursor.

 

image.png

Pierwsza sytuacja, kiedy czujemy się pewni i chcemy zdominować przeciwnika.

 

Podpala wrogiego bohatera, zadając 80-505 pkt. nieuchronnych obrażeń (w zależności od poziomu bohatera) w ciągu 5 sekund, ujawnia go i na czas działania obniża skuteczność efektów leczących.

 

 

Proponowane buildy

★W początkowej fazie gry★

    1056.png     

    ↙      ↘     

3802.png                  1026.png

                                    

★W końcowej fazie gry★

3285.png

3100.png

↙    ↓    ↘

 3047.png        3111.png        3020.png  

↘    ↓    ↙

3152.png

  ↙    ↘  

 3102.png               3157.png  

↘     ↙

        3089.png         

       

Ogólnie przedmioty zależą od sytuacji.

     

Runy 

Kiedy gramy na bohatera AP

image.png 

Kiedy gramy na bohatera AD

image.png

 

Combo:

SylasE.png+SylasE.png→Auto Atak→SylasQ.png→Auto AtakSylasW.png→Auto Atak

 

SylasQ.pngSylasE.pngSylasE.png→Auto Atak→SylasW.png→Auto Atak

 

Najlepiej kraść ulta, który wiele da w teamfightcie np. Malphita/Kennena.

 

 

Źródła:

leagueoflegends.com

  • Piwko 3
  • Winko 1
  • Wódeczka 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O to ta OP postać. Może w końcu do Gold'a dzięki niej wyjdziesz :pies:
Gut gut poradnik :lajk:

  • Piwko 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście polecam Sylasa pod reperkusje nie raz pomoże jak źle wjedziesz w teamfight. I tak to papier a z tym jeszcze ma szansze gdzieś to przetankować. 

Nieznajomy,

W sumie też kozacka runa. W 1 drzewku dajesz pod niszczenie wież?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×