Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowany)

WITAM!!!CWPK!!!

 

Przychodzę tutaj po raz kolejny z propozycjami dla serwera Zombie Escape i jak się okazuje - ostatnimi, ale będą one podzielone na 2 części. (Następna część za 2 lub 3 tygodnie)

Tym bardziej, że od 7 miesięcy nie było resetu i choć nadal nasz serwer jest 2-im z najbardziej grywalnych polskich serwerów ZE, to pojawia się coraz więcej problemów, po których wielu osobom odechciewa się grania tutaj, a to negatywnie wpływa na wizerunek i reputacje naszego serwera. Pominę też kilka istotnych kwestii, które zostały podane już we wcześniejszych propozycjach, m. in. propozycja map. Dodam tylko, że moim zdaniem za serwerze powinno być mniej więcej od 30 do 50 map, obecna liczba map jest za mała...

 

1. Nemesis i Survival (Grupa Inwalidzka):

1.1 Jeśli chodzi o Nemesisa, to już wcześniej powstawały propozycje, co do tej postaci, w tym dodaniu longjumpa dla niego co 15-30 sekund, jednak z drugiej strony zmieniłbym to na całktowite usunięcie jego odrzutu podczas strzelania w niego oraz dodałbym mu 2-krotną siłę damage przy rozwalaniu przeszkód (np. kraty, bramy, deski, itp.)

1.2 Survival też nie lepszy, jeśli pomysł o dodatkowych broniach do wyboru i smoczy miecz gracza @Vesuviusbyłby nie do zaakceptowania, to zwiększyłbym damage z kałacha podwójnie, gdyż survek nie ma zbytnio szans z wieloma zombiakami, a także trochę bym mu zwiększył prędkość chodzenia (Oczywiście nie do poziomu klasy zombie Sprintera).

1.3 Jeśli nie zostaną zaakceptowane zmiany, które podałem powyżej, to te klasy będą bez żadnych szans. Dlatego z powodu ich potocznej nazwy Grupa Inwalidzka dodałbym specjalny sprzęt dla tych tych klas jako skin postaci. Jednak ta propozycja znajdzie swoje miejsce w punkcie specjalnym dla tejże grupy ;) Patrz Pkt. 4.3

 

2. Expienie:

Wnioskując to, co się dzieje z powodu źle ułożonego systemu expienia przez graczy, chciałbym zaproponować pewne zmiany i nie będę się już powtarzał, jeśli chodzi o podwójne exp w danych godzinach, czy zmniejszenie lvl-i, dalej podtrzymuję swoje zdanie w tej kwestii, kto nie wie o co chodzi, to zapraszam do przeczytania: 

2.1 Zmniejszenie ilości zdobytego expa przez VIP-a z 60 do 40 pkt expa. Bowiem osoby, które grają cały czas na VIP-ie, za szybko zdobywają 80 lvl i później okazuje się, że albo grają dla poprawienia swojego GT, albo rezygnują, bo im się gra bardzo szybko nudzi. To też jest jeden z przyczyn dlaczego niektórzy admini serwera rozważają zrezygnowanie ze swojego stanowiska.

2.2 System expienia jest tak źle ułożony, że niektórym osobom po zdobyciu 40-go lvl-a bardzo ciężko jest wbić następne lvl-e. Zombie Escape to nie Tibia, tylko Counter-Strike, dlatego inaczej bym podszedł do zdobywania następnych lvl-i, bo co każdy lvl, trzeba zdobywać coraz więcej punktów, czy za dużo punktów. Proponowałbym, aby przez pierwsze np. 7 lvl-i zdobycie każdego następnego lvl-a odbyło się przy zdobyciu 100 pkt. expa, a przy kolejnych już po 200 pkt. expa, itd. Przykład poniżej:

0lvl --> 100pkt. -> 1lvl -> 100 exp. -> 2lvl -> 100exp -> 3lvl ->100pkt...   ...7lvl -> 200pkt -> 8lvl -> 200pkt -> 9lvl -> 200pkt... ...14lvl -> 300pkt -> 15lvl -> 300pkt -> 16lvl -> 300pkt... ITD.

2.3 Dodanie komendy /get która działałaby tylko w pierwszej rundzie mapy oraz polegałaby na wygraniu dodatkowej liczby punktów. Moim zdaniem maksymalna ilość punktów do wygrania powinna wynosić 50 pkt. expa.

2.4 Dla nemesisa i survivala dodabym możliwość expienia przy zabiciu każdego humana/zombiaka oraz ilość punktów zabójstw do GT serwera. Moim zdaniem za zabicie powinno być tyle samo punktów expa, co za zarażanie.

 

3. Czas gry

Obecny czas trwania jednej mapy wynosi ponad 25 minut, a jedna runda może potrwać nawet całe 8 minut, jeśli okaże się, że po wybuchu na mapie przeżyją i human i zombiak, jeszcze gorzej, jeśli mapa jest tak długa, jak np. ze_thelost_egypt. To powoduje, że wielu martwych graczy się niecierpliwi i wychodzą z gry, a niektórzy zniechęcają się do gry i nie wracają na serwer, dlatego:

3.1 Proponowałbym ustawienie czasu gry jednej mapy nie na 25 minut, ale na 4-5 rund, po czym nastąpiłaby zmiana mapy. Będzie oczywiście możliwość głosowania na mapy.

3.2 Proponowałbym też nowy regulamin dla adminów, że jeśli po wybuchu na mapie, na środkach transportu, czy w miejscach bezpiecznych od wybuchu przeżyją humani wraz ze zombiakami i do minuty czasu wszyscy humani nie zostaną zarażeni, to aby po tej minucie admini gładzili wszystkich humanów, by nie przedłużać czasu gry.

 

4. Skiny:

Nie przyczepiłbym się do skinów, gdyby nie fakt, że jest ich za mało oraz, że niektóre skiny nie pasują do atmosfery gry na serwerze ZE. Jedną z moich propozycji były już opiekun serwera @littledevil89nazwał to: "Herezją" XD No cóż, zapraszam do przeczytania na powtórkę: 

4.1 Zostawiłbym obecne skiny dla VIP-ów, a także dla zwykłych ludzi łysego typa z okularami, ale tą lekko-obyczajową sz**tę usunąłbym, tak samo podobne skiny klas zombie typu Duch i Szamanka. Wstawiłbym inne skiny dla nich :)

4.2 Dodałbym nowe skiny dla przede wszystkim humanów: 
4.2.1 Human Sarge z gry Half Life 1 Screenshot_22.png

4.2.2 Gina z tej samej gry: 5c2528f7dea2d.jpg

4.2.3 Helmet z tej samej gry: 5395f1b0cba8f.jpg

4.2.4 Dorzuciłbym też skin Krzyżowca, albo z gry Twierdza Krzyżowiec, albo z Mount&Blade-a ;)

Kolory skinów do waszej dyspozycji ;)

4.3 Skiny dla nemesisa i survivala (Patrz pkt. 1.3) Jeśli nie do przyjęcia byłyby zmiany z punktów 1.1 i 1.2, to ze względu na ich potoczną nazwę, dodałbym Wózek Inwalidzki jako skin dla obu postaci.
4.3.1 Nemesis stał by na wózku i by sobie nim jeździł na stojąco, a po wybuchu granatu PIPA przewróciłby się, spadając z wózka (i by sobie głupi ryj rozwalił XD) i musiałby się do niego wracać, by dalej jechać :D

4.3.2 Survival jechałby wózkiem na siedząco, mając przed sobą kierownicę. Dla VIP-ów, jakby skakali podwójnie, to surv robiłby na wózku inwalidzkim salto do tyłu, po czym w trakcie lotu spadłby z wózka, wylądowałby na stojąco, złapałby wózek, usiadł i jechałby dalej :D

 

5. Bronie

Do broni też bym się nie przyczepił, nie wspominając już o broniach typu RPG, które są przesadą istniejącą na serwerze. Moim zdaniem powinniśmy wrócić do wszystkich broni, które istniały sprzed 22 październikiem, kiedy doszło do zresetowania serwera, a na samym końcu dowalić złote kałachy, MP4, krowy, itp, ale nie usuwałbym też kilku obecnie istniejących broni, jak np. AWP, czy oba rodzaje typu Kruk. Bardziej naciskałbym na granaty:
5.1 Czas działania granatów zamrażających powinien być zwiększony o 2-3 sekundy. Obecnie granaty zamrażające działają zbyt krótko, zombie przy tym ma bardzo wiele szans na wygraną.

5.2 Wstawiłbym dodatkową opcję sterowania granatem typu: Kontrolowany (przycisk E), polegałby na uaktywnieniu granata, rzuconego przez gracza, gdy ten kliknie E.

5.3 Specjalnie dla zombiaków wstawiłbym albo granat, który odpychałby w stronę najbliższego zombiaka humana, dając zombiakowi możliwość zarażenia go. Jeśli nie, to granat, który odepchnąłby z miejsca wszystkich graczy będących w zasięgu działania granatu. Np. wywaliłby graczy z danej wieży. Taki granat kosztowałby 20 AP.

5.4 Dodałbym też fleshe dla humanów, jak i dla zombiaków. Wnioskując ostatniego bana 5-minutowego, bo komuś nie chciało się czekać, aż rzucę, tylko od razu rushował XD Chciałbym, aby zombie nie mogło oślepiać swoich kolegów z drużyny. Humani mogliby już oślepiać swoich. Na dodatek, humani oślepialiby zombiaków na biało, a zombiaki humanów na czarno. Taki granat kosztowałby 20 AP. Taki granat działałby tylko w trybie Normal

5.5 Coś, co nie jest związane z granatami: Aby nie było, że tylko humanom ułatwiałbym grę, chciałbym, aby Zombie też miał coś w zamian, otóż albo dodać taką możliwość do ewolucji zombiaka, albo taką możliwość dodać do kupna dla zombiaka osobono. Chodzi o umiejętność, która po kupieniu za 25-30 AP usunęłaby odrzut z zombiaka na 10 sekund, gdy inni gracze w niego strzelają, dzięki czemu zombie ma szansę na dostanie się w trudno-dostępne miejsca, jak bynajmniej na mapie ze_egypt nad wodą.

 

6. Dodatkowe dla serwera:

Choć serwer powoli upada, to jednak jest światełko w tunelu, bowiem są niekiedy dni, gdy gra u nas nawet po 12-15 osób na serwerze oraz fakt, że nasz serwer gości coraz więcej jego starych graczy, w tym adminów. To powoduje, że jest szansa na to, by odbudować nasz serwer i by go uczynić najlepszym polskim serwerem ZE, jeśli tylko decydujące o tym osoby będą mieli chęci.

6.1 Reklamowanie serwera na wszelakie sposoby oraz rozłożyć taki plan działania adminów, aby przez cały dzień na serwerze znajdowałby się choć 1 admin lub opiekun serwera, gdyż niektórym osobom odechciewa się grania, gdy grupa ludzi nagminnie łamie regulaminy. Mógłbym dodać też usunięcie kilku zbędnych serwerów PR, w których prawie nikt nie gości.

6.2 Jeśli nie chcecie przyjąć moich propozycji, jakie tu napisałem, a także podanych na stronie linku z Pkt. 2, to proponowałbym wszystkie klasy zombie, bronie, działania gry, itd. zmienić na takie tryby, jakie działają w grze MINECRAFT, jeśli chcecie mieć ten serwer jako oryginalny, aby unikać istnienia tego serwera jako klasyk ZE. Ps. Z tego punktu powstanie Propozycja/Odbudowa cz.2, którą napiszę za 2-3 tygodnie.

6.3 Proponuję też zwiększenie liczby slotów do 24-25 po resecie, bowiem jeśli po tym resecie będzie u nas grało więcej osób, to i więcej ludzi będzie chętnych do grania, widząc dużą liczbę graczy na naszym serwerze. Jeśliby się ten plan udał, to po np. 3 miesiącach zwiększyłbym liczbę slotów np. do 28-29.

6.4 Ostatnie zachowania pewnych graczy nie pozostawia złudzeń, że im późniejsze roczniki grają na serwerze, tym gorsze zachowania reprezentują, czego powodem są bezstresowe wychowania dzieci, czy brak kontroli ich przez rodziców...
Dlatego proponowałbym działania zapobiegające negatywnym efektom, że jeśli admin miałby podejrzenie, że dany gracz posiada mniej, niż 12 lat (lub jeśli ma nawet 12 lat lub więcej, a zachowuje się jak durne dziecko), to aby go mógł zbanować na okres 3 lat, by później przekonać się, czy rzeczywiście dziecko już dorosło i czy może normalnie grać, nie łamiąc regulaminu i dobrze się zachowując. Taką zasadę proponowałbym też dla wszystkich serwerów tej sieci.

Niech tego faktem będą 2 wydarzenia:
6.4.1 Albo w tym, albo w poprzednim roku pewien 9-latek kupił sobie konto w Tibii, mające 30-któryś lvl, nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie... Kupienie konta za 2000 zł z pierwszej Komunii. Sprzedawca zorientował się, że dzieciak nie ogarnia dobrze gry, więc postanowił za pomocą innego konta zabijać postać dzieciaka, odzyskał swoje itemy i nabił lvl-e, po czym zaczął handlować nowym kontem. I w tym nic nie byłoby złego, gdyby nie najgłupsza decyzja w życiu źle wychowanego dziecka... Samobójstwo po przez powieszenie.

6.4.2 Ostatnia skarga jakiegoś dziecka na byłego już opiekuna ZE @littledevil89Nie będę tu nic wyjaśniał, sam post (za którego dziecko dostało aż 4 ostrzeżenia) wszystko wyjaśnia XD 

 

7. Coś, z czym na pewno wszyscy się zgodzą...

!!! RESET !!!

Jest to obecnie najbardziej potrzebna rzecz na tym serwerze, gdyż pojawia się coraz więcej problemów z serwerem. Coraz więcej broni i klas zombie, czy map się buguje, coraz więcej osób ma już 80-y lvl, co negatywnie wpływa na serwer (coraz mniej graczy gra na serwerze), zbyt mała liczba map, a jak za niedługo przyjdą wakacje, to coraz więcej ludzi może nabrać złe opinie o serwerze. Reset powinien wystąpić już w lutym, ale nie wiem czy się kierują osoby decydujące o tym, że nie chcą zresetować serwera? (Słyszałem, że jeden nie ma czasu, a drugi podobno nie zna się na resecie)
Moim zdaniem dla dobra serwera, jak i sieci ogólnie @ OxyGeNmógłby dać możliwość resetowania serwera i wprowadzenia zmian przez opiekunów serwera, pod warunkiem, że opiekunowie jemu to zgłoszą i jeśli on przyjmie proponowane przez nich zmiany.

 

 

Następna cz.2 powstanie, jako propozycja totalnej zmiany działania serwera Zombie Escape, która polegać będzie na przemianowaniu serwera na Zombie Escape w formie gry MINECRAFT.

 

Co o tym wszystkim sądzicie?

Edytował/a przez Szwadron97
  • Piwko 6
  • Wódeczka 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieźle się tutaj rozpisałeś,no ale do rzeczy:

1-Nemesis i long jump mi troche nie pasuje...trochę by był za dobry,ale zmiejszenie nieco odrzutu jego to już tak. Tymi kulami co strzela mógłby też posiadać gracz bez Vip'a

Ze survkiem to spoko opcja,zwiększyć mu szybkość i dmg z kałacha,teraz nie co jest poszkodowany gdy jest nawet kilka zombie

2-Zmiejszenie zdobywanego exp przez Vip'a to raczej kiepski pomysł,w końcu Vip to wygoda i musi coś miec w sobie żeby gracze go chcieli kupić co nie? Przez co ma zwiększony exp niż gracz bez Vip'a.

Za dodawanie zabójstw przez survka i nemka to oczywiście na tak,ale dać taką samą ilość exp za zarażenie nemkiem a zabicie zombie survkiem to raczej nie.

3-Co do czasu trwania mapy się nie zgodzę,25 min to taki optymalny czas...no chyba że zmniejszyć go do 20 min,chociaż tak troche średnio.

4-Po za skinami do Vip'a które są kozackie,to tak te skiny które podałeś są okej ale tylko okej,może oprócz tego pierwszego.Reszta nie pasuje mi do klimatu ZE.To tylko moje zdanie.

Survek i nemek mają super skiny,wgl bym ich nie ruszał ale z tym wózkiem inwalidzkim to dobre XD

5-Co do tych granatów to fajny pomysł,granat dla zm jest już sprawdzany na serwerze testowym.Z tym RPG jest tez problem,zadaje około 1000 dmg,dla zombie to katorga gdy ktoś tym w niego strzela,wystarczyłoby zmniejszenie dmg albo całkowicie usunięcie.Umiejętność do kupienia dla zombie która eliminuje odrzut przez 10 sekund trochę nie potrzebne,każda klasa ma inny odrzut większy lub mniejszy.Przykładowo kilka zm kupi tą umiejętność i wykorzysta w dobrym momencie to dla ludzi jest przegrana,nie za bardzo.

6-Klasy jako postacie z minecrafta? Pomysł ciekawy ale jak dla mnie to raczej nie przejdzie.

Zwiększenie slotów jak na razie nie potrzebne,mało graczy jest aktywnych na serwerze więc nie widzę potrzeby tego robić.

7-Rozpisywanie się o tym jest zbędne,poprostu musi być zresetowany.

  • Piwko 3
  • Winko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.
- Nemesis - zmniejszenie odrzutu, long jump byłby zbyt przesadzony. Dobrą opcją byłoby też zmniejszenie cooldownu na te jego kule, teraz trochę się długo czeka
- Survivor - zwiększenie hp ? Bardziej byłbym za zwiększeniem obrażeń z tego jego AK47
2. VIP'a zostawiłbym jak jest. Gracze płacą by nie być "przeciętni"
3. Nie, nie, nie. 4-5 rund na mapach gdzie idzie się 20 sekund i już się jest na miejscu nie ma sensu. Zmniejszenie z 8 minut do 5 minut jednej rundy ma już większy sens.
4. Temat skinów był już wielokrotnie poruszany i za każdym razem było tak samo. Serwer jest już obciążony i nie można jeszcze bardziej "go dowalać" zbędnymi rzeczami. Nie.
5. Jestem za pomysłem złotych kałachów i innych bajerów na większych levelach. Tak jak za ZE v4 broń "Gniew OxyGena" z piorunami :)
6. Plan godzin adminowania odpada, każdy ma swoje życie i nie każdy planuję każdy dzień co do minuty. Na nie.
7. Za resetem jestem jak najbardziej za tak samo jak za dodaniem paru nowych ciekawych map lub chociaż przywróceniu tych fajnych starych. Tak, tak i jeszcze raz tak .

  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
45 minut temu, Xanzu napisał:

Survivor - zwiększenie hp ? Bardziej byłbym za zwiększeniem obrażeń z tego jego AK47

@Xanzuwłaśnie napisałem, aby zwiększyć demage z kałacha, a nie zwiększać jego hp ;)

Stwierdziłem też, że albo longjump, albo zniwelenie odrzutu dla nemesisa, a nie oba na raz.

 

Co do VIP-ów koledzy są świeżo po powrocie na serwer z przerwy i mogą nie znać do końca sytuacji, ale wiem, że macie wcześniejsze doświadczenia i nie piszę, że jestem mądrzejszy.

 

Co do czasu trwania mapy pozostałbym jednak na swoim stanowisku, wnioskując tym, które inne serwery ZE lepiej działają. Na naszym serwie zbytnio dobrze to nie wygląda niestety...

 

Co do skinów, to każdy ma swoje upodobania, więc nie będę komentował. Co do broni widzę, że koledzy w zgodzie, inaczej bywa z umiejętnością dla zombie, gdzie jest sytuacja na danej mapie, że na niego nawala 10 humanów i jest totalnie bez szans, bo cały czas jest wypychany przez odrzut ze strzałów. 

 

Co 6 pkt. @Xanzumoże mieć rację, że nie każdy może sobie pozwolić na granie na serwerze w danej godzinie. Oczywiście nie chodzi mi, że to obowiązkowo, ale warto byłoby się uzgodnić, kto kiedy wchodzi, aby lepiej się zorganizować. Co do zwiększenia slotów, to nie pisałem o obecnej sytuacji, tylko o takiej, która może powstać po resecie @zeico.png_Ponczuś_

 

Jak na razie widzę, wszyscy zgodni z potrzebą resetu. Ale co do całej propozycji czekam na dalsze opinie innych graczy :) 

Edytował/a przez Szwadron97
  • Piwko 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Granatnik na serwerze zawsze będzie działał tak jak teraz, czyli będzie przesadzony.

 

Surek/Nemek na wózku to głupota. Mam nadzieję, że to nie jest Twój pomysł, a jakiegoś 12-latka.

 

Prewencyjny ban na 3 lata to po prostu żart. I co ma samobójstwo gracza Tibii do csa, gdzie nie kupuje się konta?

 

Do nowych broni i funkcji w sklepie mogę się zgodzić, ale granat przyciągający humanów? Słyszałeś o wiedźmie? 

 

Jeśli chodzi o skórki, to obecne są w porządku i nie podejrzewałbym żadnej o wzorowanie jej na kobiecie lekkich obyczajów. Tylko te backflipy są bez sensu.

 

A co do resetu, to wolę się nie wypowiadać, bo ostatnim razem skończyło się to dla mnie banem. Dość powiedzieć, że jestem za. OxyGeN i littledevil znają moją opinię na ten temat.

 

To tyle z mojej strony.

  • Piwko 1
  • Winko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.1 Co do nemka, tu potrzeba zmian

Vip nemek vs bezVip gracze = runda nemka, 0 szans inni

nonvip nemek vs vip gracze = runda graczy 0 szans nemek

 

Tu trzeba całkowitych ZMIAN, ale szczerze to nie mam pojęcia jakich, może zmienić nemka na jakiegoś assasyna, który zabija na hita jest szybki skoczny i ma mało zycia, i na przykład chmurę trującą zabijających tych co są blisko niego, @Lazarus!mógłby udostępnić plugin Xd

 

1.2 Zamiast zwiększać dmg z broni, ja proponuję dodać jakiegoś Shotguna - > z bardzo mocnym odpychaniem , chyba nie chcecie żeby survki dalej kampiły bo oplaca im się zabijac ? :P 

 

 

2. Coś tam o mapach -> pamiętaj, że nie mogą mieć zbytnio bugów itd. , to wyklucza część map

po co Ci 30 map na serwerze jak ludzie najczęściej wybierają Egipt, bo lubią dostawać bany :D 

 

Co do expa, to zamiast losowego /get, niech dodadzą na początku mapy przy losowaniu vipów darmowy exp w losowej ilości dla 3 graczy z najmniejszym lvl :V

 

Późniejsze lvl, na prawdę ciężko się wbija - > ale twojego sposobu z 100, 200 expa to bym nie dał :V

 

3.1 było by ok, ale jak nie będzie admina, to 1 mapa będzie trwała wieczność ...

3.2 -> JESTEM ZA, TO POWINNO BYĆ NA START W REGULAMINIE.

 

4. Co do skinów, nie za bardzo wiem co one mają wspólnego z zombiakami :V

Wiec lepiej dla Ciebie, że nie chce mi się wypowiadać XD

 

5 USUNĄĆ RPG XD!

 

5.1 -

5.2 +

5.3 +/- skałki na egypt RIP

5.4 -

5.5 Ciekawe, ale nie mogło by być przesadzone.

 

6.1 to złóż podanie i siedź cały dzień.

6.3 to są koszty, nie opłaca czasami się trzymać tak dużo slotów -> wiem to z własnego doświadczenia.. 

Dodatkowo dochodzi jeszcze opcja " o serwer nie jest pełny, pewnie nie jest grywalny" 

 

6.4 Zazwyczaj nie wypada osobom na moim stanowisku , ale skomentuje prosto:

 

Ja pierdole, co za żart XD Chcesz im legitymacje sprawdzać? 

 

 

7. Pluginy to nie takie hop siup. Najpierw trzeba by było wyuczyć opiekunów, albo znaleźć właściciela, który więcej czasu poświęci na ten serwer :)

  • Piwko 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Siłę niszczenia krat itp. z tego co wiem nie da się podwoić jest narzucana ze standardowych broni.

 

Long dla nemka nie. Moim zdaniem wystarczy +5/10 jednostek speeda.

 

2. Można zwiększyć exp dla vip i gracza oraz zacząć robić standardowe resety co 4 miesiące.

 

3.1 Tak

3.2 Tak średnio bym powiedział,  bo z jednej strony spekty chciały by pograć a z drugiej oni dograć rundę.

 

4.Skiny wybrane już na pw.

 

5.1 Według mnie jest wszystko ok.

5.2 Tak

5.3 Jakiś link do pluginu?

5.4 Dość kontrowersyjne - neutral.

5.5 Na tak ale nie aż na 10 sekund.

 

6.1 Niedługo ogarnę kompa i postaram się posiedzieć tyle ile mogę.

6.2 Nie orientuje się jakby to wyglądało.

6.3 Jak serwer będzie full przy aktualnej liczbie slotów przez jakiś czas to jak najbardziej jestem za.

6.4 Dla mnie bezsens.

 

7. Yes

 

  • Piwko 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

1. Jestem za usunięciem odrzutu dla nemka, reszta nie przejdzie. Dla surva zwiększenie DMG z ak47 byłoby dobrą opcją.

2. Tak jak napisał @zeico.png_Ponczuś_- VIP to wygoda, dlatego zdobywa więcej doświadczenia. System zdobywania poziomów nie jest zły.

3. Czas mapy mógłby zostać skrócony do 20 min - moim zdaniem obecny czas trwania mapy jest trochę za długi. Gładzenie ludzi by nie przedłużać rundy - tak.

4. Jak dla mnie skiny są w porządku.

5. Granatnik jest do usunięcia. Bronie, które były przed resetem z października mogłyby wrócić.

6.1 Plan dla adminów to kiepski pomysł - każdy gra kiedy może.

6.2 Ciekawe, ale nie przejdzie.

6.3 Zwieszenie ilości slotów - tak, oczywiście jak przybędzie graczy na serwer.

6.4 Ban na okres 3 lat - nie.

7. Reset jest bardzo potrzebny, duża ilość graczy ma już 80lvl lub jest blisko niego.

 

  • Piwko 1
  • Winko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widząc dotychczasową opinie komentujących wnioskuję, że 1 pkt. jest najbardziej problematyczny, jeśli chodzi o grupę inwalidzką, a więc jak ułożyć nemka i surva, by nie były inwalidami na serwerze. Widzę, że najbardziej się zgadzacie z 5 i 7 pkt-em, a najmniej z 6 (szczególnie o 3-letnim banie) i 4. Jednak jest kilka kwestii, których muszę wyjaśnić:

@CallMeSniperJeśli kupno granata przyciągającego humana do zombiaka jest złym pomysłem, bo jest wiedźma, to po co są knife-blinki w kupnie, jeśli jest klasa zm flash?

Zgodzę się z@zeico.png_Ponczuś_, że kula nemka powinna być dostępna dla każdego, nie tylko dla VIP-a.
Co do expienia, to nie zgodzę się z tym, że jest system dobrze ułożony, bowiem po 40-lvl-u bardzo ciężko jest wbić 80-y lvl, z kolei wiele VIP-ów za szybko wbija 80-y lvl i przestają grać, bo im się nudzi, albo GT wbijają. Wedle mojej propozycji VIP i tak miałby 2-krotnie więcej expa niż zwykły gracz.

@SoBeKwystawił ciekawą alternatywę wobec mojej propozycji komendy /get, dobry byłby pomysł z losowaniem dodatkowego expa dla 3 najsłabszych graczy w każdej mapie.

Jeśli chodzi o czas, też bym się zgodził do skrócenia czasu mapy do 20 minut, lecz problem będzie z płakaniem wielu graczy, którzy będą pisać: "No kiedy wreszcie zmiana mapy", po czym ktoś łaskawie napisze: "timeleft" i odpowie... Po wystawieniu odpowiedniej liczby rund, gracze lepiej by wiedzieli kiedy koniec mapy i nie płakaliby głupimi pytaniami.

Co do skinów, gdyby można było przypatrywać się kilku grom, filmom, czy kwestiom moralnym itp. oraz obserwując skiny obecne i proponowane przeze mnie, to trzeba przyznać, że skiny z half-life 1 są dużo bardziej odpowiednie do klimatu Zombie niż obecne, wobec których bym zadał pytanie podobne do: "Co ma piernik do wiatraka, oprócz tylu samych liter?" Zaoszczędzę swoją odpowiedź, gdyż bardziej wykazałbym się dziwaczną filozofią XD Ale zaproponuję wam, abyście choć kilka raz zagrali na jakimkolwiek serwerze Half-life, tak naprawdę sama gra już oddaje sobie klimat typu nawet Zombie Escape, ale bardziej w morderczym i wojennym stylu :)

 

Co do kwestii prewencyjnego bana na 3 lata, nie wiem, czy koledzy rozumieją ideę tego pomysłu? Wszak, przyznać muszę temu, co powiedział na TS3 @CallMeSniper, że są dzieci mające 10 lat i zachowują się nawet lepiej, niż kilku dorosłych. Ale problem poważny jest z osobami, którzy zachowują się, jak bezstresowo wychowane g**niarze i nie piszę o tradycyjnym łamaniu regulaminu... Problem takich osób polega na zbyt dziecinnym zachowaniu się na serwerze, co powoduje, że osoby, które są dojrzałe, albo przyszły z innej sieci serwera lub nawet z innego kraju (a zdarzały nam się takie osoby), zdobywają o nas bardzo złe opinie i nie biorą nas na poważnie, to skutkuje negatywną opinią o serwerze, jak i o sieci, a efekty są takie, że jak adminów nie ma, to wkurzeni gracze wychodzą z serwera i nie wracają (nawet Ci stali), a potem się każdy dziwi, bo mało osób gra na serwerze, bo mają do czynienia z debilami...
Jeśli ktoś jeszcze nie dorósł, to po prostu nie powinien mieć prawa wchodzenia na jakikolwiek serwer, a okres 3 lat moim zdaniem jest jak najbardziej optymalny, po którym niedojrzali, szczególnie dzieciaki, ogarną się i zaczną się wreszcie poprawnie zachowywać.
 @SoBeKoczywiście nie będę nikogo legitymować XD Ale są osoby, które nagminnie, za każdym razem łamią regulamin i dawno powinny już perma dostać...

 

Czekam na dalsze opinię wszystkich graczy ;) 

  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.1 Co do long jump jestem tak. A co do zlikwidowania odrzutu nie - szanse ludzi spadłyby do minimalnych.
Nawet w przypadku pierwszego zombie zmniejszony odrzut do (i tylko czasu pierwszego zarażenia),
daje znaczną przewagę, większość broni staje się mało skuteczna jeśli w ogóle, w przypadku nemka na którego granaty zamrażające nie działają a jedynie granaty pipe, szanse ludzi spadają dodatkowo.
Zmniejszyłbym odrzut, ale nie skasował całkowicie.

1.2 Popieram
1.3 Dobre

2. Popieram możliwość expienie dla survka i nemka, a nawet (przynajmniej w obecnych warunkach) podwoił bym im expa, jako że wygranie nimi jest wyjątkowo trudne.

4. Popieram zmianę skinów jak skasowanie lekko-obyczajowych skinów, ale wybrałbym raczej inne skiny niż te które przedstawiłeś tutaj.

5.1 Jak dla mnie jest dobrze.
5.2 Popieram.
5.3 Dodałbym granat który odpychał by ludzi ale nie przyciągał w kierunku zombie, cenę bym zmniejszył do 8 AP, tylko zrobiłbym bym tak żeby trzeba było uderzyć nim bezpośrednio w gracza. Dodatkowo granat mógłby służyć zombie do wykonywania wysokich/dalekich skoków albo po prostu przyspieszania.
Coś jak na zwykłych serwerach ZM.

5.4 Ludzie oślepiali by się nawzajem, albo przypadkowo, albo po złości, granaty oślepiające mogą być ale pod warunkiem że nie będzie można swoich oślepiać.
5.5 Na tak ale nie na 10 sekund, góra 5.

6. Nie bardzo wiem jak ma to wyglądać, więc czekam na część 2.
 

  • Wódeczka 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

UWAGA!!!

 

Do swoich propozycji dorzucę 2 dodatkowe pomysły:
1. Przenikanie przez siebie zombie - problemem poważnym jest fakt, że jak np. w jakiejś rurze znajduje się ktoś będący zombiem i nie rusza się lub po prostu afczy, to reszta z tyłu musi czekać, aż się ruszy wreszcie, gdyż nie mogą dalej iść do przodu, po przez co przegrywają rundę.

2. Aby ostatni human rundy był nie zabijany, lecz zarażony i tylko on nie dostanie expa za wygraną zombie. Szybciej by runda zleciała, szczególnie wtedy, gdy mamy do czynienia z mapami, gdzie zombie nie wejdzie tam, gdzie wejdzie human po wybuchu mapy, jak przeżyją human ze Zombie...

Co myślicie o pierwszych, jak i o tych pomysłach? :)

 

  • Piwko 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Był już taki pomysł ale odrzucony, jak jest admin na serwerze to spoko, wystarczy slay ale też pamiętam jak to czasem irytuje.Mam podzielone zdanie bo dzięki temu, że zm nie mogą przez siebie przenikać to mogą np się podsadzić i dorwać człowieka który wszedł w trudno dostępne miejsce.

2. Pomysł fajny ale według mnie nie potrzebne, na Nie.

  • Piwko 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Można by zrobić tak żeby domyślnie przenikanie było włączone, i dodać funkcję która wyłączała by przenikanie, w trakcie trzymania klawisza, rozwiązałoby to problem tuneli i podsadzania.
Jeśli ta funkcja okazała by się nie do zaakceptowania to włączyłabym przenikanie dla zombie, z racji że:
1. Uciekanie w miejsca trudno dostępne jest zabronione, co zmniejsza zapotrzebowanie na podsadzanie.
2. Zazwyczaj możliwe jest to tylko dla VIP-ów.
3. A blokowanie tuneli jest możliwe dla każdego.
4. Oprócz blokady tuneli są jeszcze inne problemy jak np. na egipcie kiedy kilka zombie próbuje doskoczyć do humana na wysepce, wówczas jeden drugiego blokuje, i często wszyscy kończą w wodzie bo przeciwnik miał demona.
4.1. Albo blokowanie wejścia do helikoptera.
4.2. Blokowanie wind kiedy zombie drugiemu na głowę wlezie.
4.3. Jak jest dużo zombie, np. przy wielokrotnej infekcji, to wszyscy się wzajemnie blokują bo każdy chce być pierwszy, wiele razy zdarzało się dwóch gości blokowało nawet przez kilka minut wejście do tunelu bo żaden nie chciał ustąpić pierwszeństwa.
4.4. Zdarzają się nawet takie rzeczy jak celowe zrzucanie swoich do lawy/wody/w przepaść
4.5. Na pewno coś by się jeszcze znalazło.

Zombie i ludzie oczywiście wciąż nie mogli by przenikać przez siebie.
 
2. Na nie.
Dzięki temu że ostatni human jest zabijany, można go załatwić jednym strzałem w głowę z ppm, co jest bardzo przydatne np. na egipcie kiedy human siedzi na skałkach strzeżony przez granaty, zombie ma małe szanse na zarażenie humana nim się utopi, szczególnie jeśli ten ma pełny armor.
Co do expa to też nie, bo wtedy ludzie zaczną się celowo podkładać żeby nie zostać ostatnimi.
 

  • Piwko 2
  • Wódeczka 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.05.2019 o 14:12, Vesuvius napisał:

2. Na nie.
Dzięki temu że ostatni human jest zabijany, można go załatwić jednym strzałem w głowę z ppm, co jest bardzo przydatne np. na egipcie kiedy human siedzi na skałkach strzeżony przez granaty, zombie ma małe szanse na zarażenie humana nim się utopi, szczególnie jeśli ten ma pełny armor.
Co do expa to też nie, bo wtedy ludzie zaczną się celowo podkładać żeby nie zostać ostatnimi.

 

Muszę przyznać @Vesuvius, że przekonałeś mnie tymi argumentami do wycofania się z tego pomysłu :)

@zeico.pngpredatorek ;) Jeszcze Twojej opinii brakuje :D Co reszta osób o tym wszystkim jeszcze myśli?

  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.Jeśli chodzi o survivora i nemka to dla survka jestem za żeby mu zwiększyć dmg z ak a dla nemka dać mniejszy rozrzut.

2.Exp to jest ok nie trzeba nic zmieniać.

3.Jeśli chodzi o czas gry to można by zmniejszyć trochę np. z 25min do 20min.

4.Skiny jakie są na zombie escape obecnie są spoko.

5.Jestem za tym by dodać złote bronie i usunąć bronie wybuchowe typu RPG.

6.Plan dla adminów nie przejdzie bo każdy ma swoje sprawy prywatne.

7.Reset by się w końcu przydał, ponieważ jest coraz mniej graczy i już trochę osób ma już 80lvl.

 

 

 

  • Piwko 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.1 - Zmniejszenie odrzutu dla nemka tak ale nie jego całkowite usunięcie, dodanie jego umiejętności dla graczy bez VIP'a, reszta na Nie.

1.2 - Kałach by mógł zostać, tylko wystarczy zwiększyć obrażenia, zwiększyć jego prędkość poruszania się oraz ilość życia którą posiada zależnie od ilości zombie.

1.3 - Na Nie.

2.1 - Na Nie. VIP musi mieć zwiększony zdobywany exp, po to się go kupuje.

2.2 - Na Nie. Ilość exp która jest do zdobycia z kolejnym poziomem jest odpowiednia.

2.3 - Na Nie.

2.4 - Fajny pomysł, na Tak.

3.1 - Ustawienie czasu gry na kilka rund to raczej nie, ale wystarczy zmniejszyć czas trwania mapy na 20 minut.

3.2 - Na Tak. Przyda się taki punkt w regulaminie serwera.

4 - Wszystkie skiny obecne na serwerze są odpowiednie, nie zmieniałbym ich.

5.1 - Na Tak. Wystarczyłoby zwiększyć jego czas trwania o 2 sekundy.

5.2 - Na Nie. Są obecnie 4 opcje granatów i tyle wystarczy.

5.3 - Na Tak. Granat dla zombie brzmi fajnie.

5.4 - Na Nie.

5.5 - Na Nie. Nie potrzebne.

6.1 - Na Nie. Admin ma też swoje życie prywatne, i wchodzi na serwer kiedy ma czas. Rozpisywanie planu kto i kiedy ma wejść na serwer jest bez sensu.

6.2 - Na Nie. Klasy zombie są dobre na ten czas, nie zmieniałbym ich ani nie dodawał żadnych innych.

6.3 - Na Nie. Jak na ten czas nie potrzebne.

6.4 - Na Nie. 

7 - Na Tak. To oczywiste.

 

 

  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przyjeta.png

 

  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×