Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rozpedzone IMADLO

Auto w LPG

Rekomendowane odpowiedzi

SIema. Mam Pytanko..jaka moze byc przyczyna ze auto na gazie spada do 400 obr/min i chodzi jakby mial zaraz zdechnąć a na benzynie chodzi normalnie 900 obr/min dodam ze nie ma różnicy czy jest zimny czy ciepły. Gaz jest Wyregulowany.

Czemu tak sie dzieje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnij pod kompa i się dowiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny raz polecam udac sie do mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mechanik tego nie ogarnie tylko gazownik. ale zanim tam sie udam chcialbym sie dowiedziec jaka moze byc teoretycznie przyczyna...pytam sie czy ktos zna przyczyne a nie co kto radzi mi zrobic. Czy to moze byc wina Parownika ? może zła mieszanka ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

źle ustawiony gaz - musisz pojechać do kogoś kto ci odpowiednio ustawi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tankujesz na pobocznych stacjach a nie tych "oficjalnych" typu BP, Orlen czy Statoil to licz się z tym, że masz gorszy gaz - po prostu stacje te dają odwrotne proporcje mieszanki która jest zawarta w LPG. Napisz jaką masz instalację gazową bo nie wszystkie są takie same i nie do wszystkich idą takie same to też jest istotne. Jeżeli masz wyregulowany gaz to ja stawiam na parownik (nie jest on mega drogi i wymiana nie jest skomplikowana) ewentualnie na filtr od gazu. Najlepiej jakbyś podjechał do gazownika (tylko lepszego gazownika nie do garażu Janusza) żeby on zerknął bo to jest jednak gaz i może się źle skończyć - jak napisałem wyżej albo parownik albo filtr od gazu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Auto to Renault Megane I 1.6  a Parownik jest od Audi 80 1.8 bo poprzedni sie rozszczelnił i wyciekał z niego płyn.
A Cały czas tankuje na jednej stacji BP. Instalacja to STAG.
Tylko jest tez tak ze czasami trzyma te 700 obr/min i jest wszystko ok a po chwili spada na 400 obr/min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Auto to Renault Megane I 1.6  a Parownik jest od Audi 80 1.8 " to już mamy pewnie winnowajce :v

 

Parowniki są wybierane specjalnie do danego silnika i mogą w innych kiepsko działać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Rozpedzone IMADLO napisał:

czyli co..80 % to wina parownika ?? bo jest od Audi 1.8 ?

 

Bardzo możliwe że tak, zadaniem parownika jest zmiana stanu skupienia gazu w fazie ciekłej na fazę gazową oraz utrzymanie ciśnienia na właściwym poziomie a jak wiadomo każdy silnik jest inny, w każdym panuje inne ciśnienie jak i pojemność. Musi być ustawiony specjalnie pod dany silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ile ma parownik  latek i kiedy był wymieniany filterek  od gazu  jeśli niedawno to zwiększ dawkę gazu na parowniku  ( 2 śrubki lub pokręteł ko   powinieneś słyszeć jak obroty  będą  się podnosiły )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Estero napisał:

Ile ma parownik  latek i kiedy był wymieniany filterek  od gazu  jeśli niedawno to zwiększ dawkę gazu na parowniku  ( 2 śrubki lub pokręteł ko   powinieneś słyszeć jak obroty  będą  się podnosiły )

 

 

No tu kolega wyzej ma racje podkrec troche gaz i zobacz co sie bedzie działo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jezeli chodzi o filtr gazu to gdzie on sie znajduje ? albo jak on mniej wiecej wyglada ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.12.2018 o 19:01, Rozpedzone IMADLO napisał:

a jezeli chodzi o filtr gazu to gdzie on sie znajduje ? albo jak on mniej wiecej wyglada ?

 

mniej więcej tak ;) 

 

Filtr-lpg-papierowy-przekr%C3%B3j-min.jp[/spoiler[

 

radzę ci abyś pojechał do mechanika (który faktycznie się na tym zna) lub gazownika - lepiej zapłacić parę złotych i mieć porządnie zrobiony niż później mieć problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×