Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...
Xena

Regulamin Serwera [Only Mirage] CS GO

Rekomendowane odpowiedzi

                                                                                   I.Ogólne

 

 

§1.1 Wchodząc na serwer akceptujesz niniejszy regulamin.

§1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z nieprzestrzegania go.

§1.3 Każdy zbanowany ma 2 dni na odwołanie się od bana.

§1.4 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany tego regulaminu w dowolnym okresie ze wcześniejszym uprzedzeniem poprzez aktualizację posta.

§1.5 Zmiany w regulaminie obowiązują na serwerze od momentu opublikowania aktualizacji.

§1.6 Administratorzy mają prawo stosować wszelkie środki wobec osób omijających blokadę wejścia na serwer.

§1.7 Administratorzy mają prawo stosować wszelkie środki wobec osób łamiących regulamin serwera.

II. W grze

 

§2.1 Zakaz reklamowania innej sieci niż Pijemy-Rozrabiamy.pl

§2.2 Zakaz używania tagów/prefixów w tabeli reklamujących inną sieć niż Pijemy-Rozrabiamy.pl

§2.3 Zakaz rozsyłania ip serwerów które nie należą do sieci Pijemy-Rozrabiamy.pl

§2.4 Zakaz puszczania muzyki/dźwięków poprzez używanie programów typu HLDJ/HLLS.

§2.5 Zakaz nadużywania mikrofonu/spamowania na czacie.

§2.6 Mikrofon w grze dozowolony jest tylko i wyłącznie dla osób powyżej 16 roku życia lub po mutacji.

§2.7 Osobie nieuprawnionej (tj. użytkownik/vip) zakazuje się grożenia banem, mutem itd.

§2.8 Zakaz obrażania innych graczy bądź administratorów na wszelaki sposób.

§2.9 Proszenie o bana wiąże się ze świadomością dostania go.

§2.10 Zabronione jest korzystanie z wszelkiego rodzaju programów wspomagających ogłoszonych przez firmę Valve jako czit (tj. Speedhack, Aimhack, Wallhack itd.).

§2.11 Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz szerzenia treści zabronionych przez polskie prawo (tj. Pornografia, Serwisy pornograficzne itd.).

§2.12 Zabronione jest nadużywanie słów potocznie zwanych jako przekleństwa (tj. Kurw*, Chu* itd.).

§2.13 Zabronione jest prowokowanie innych graczy do wyzwisk, przekleństw itd.

§2.14 Na serwerze należy zachować pełną kulturę oraz szacunek do wszystkich użytkowników, administratorów itd.

§2.15 Zabronione jest oskarżanie innych graczy o złamanie regulaminu bez jakichkolwiek dowodów.

§2.16 W przypadku zauważenia osoby łamiącej regulamin kierujemy tą sprawę na forum bądź na pw admina, nie głosimy tego publicznie przez mikrofon bądź czat.

§2.17 Zabronione jest podszywanie się pod graczy bądź administrację.

§2.18 Zabronione jest wyłudzanie od graczy wszelkiego rodzaju przedmiotów, itemów oraz pieniędzy.

§2.19 Skargi na graczy bądź administrację składamy tylko i wyłącznie na forum z jasnymi dowodami, Składanie skarg poprzez kanały komunikacji dostępne na serwerze będzie traktowane jako spam.

§2.20 Zabronione jest korzystanie z uszkodzonego mikrofonu np. trzeszczącego.

§2.21 Zabronione jest przedłużanie rozgrywki (dotyczy stania dłużej niż 1 minute na respie).

§2.22 Zabronione jest korzystanie z obraźliwych, promujących niedozwolone treści nicków.

§2.23 Zabraniane jest wyrzucanie bomby w niedostępne miejsca.

§2.24 Zabraniane jest podpowiadanie gdzie znajdują się gracze (zarówno po śmierci jak i w obserwatorach - "Ghosting")

 

III. Administracja

 

§3.1 Admini są przykładem dla innych użytkowników wobec tego powinni zachować szczególną kulturę wobec innych graczy oraz całej administracji.

§3.2 Zakaz spamowania na !hud !msay, !csay itd. (ta metoda komunikacji jest tylko i wyłącznie do przekazywania ważnych wiadomości.

§3.3 Zakaz nadużywania swoich możliwości (tj. bezpodstawne slapowanie, slay'owanie itd.).

§3.4 Admini mają obowiązek sprawdzenia gracza który został zgłoszony jako podejrzany.

§3.5 Admin nie zawsze ma rację.

§3.6 Admin ma całkowity zakaz banowania drugiego Admina/Moderatora.

§3.7 Zakaz banowania/kickowania bezpodstawnie (jeżeli ktoś twierdzi, że ... skrócił to nie koniecznie tak musi być).

§3.8 Zakaz używania komend pokroju: "Podpal gracza", "Naćpaj gracza" itd.

§3.9 Admin ma obowiązek w powodzie bana/kicka wpisać słuszny powód.

§3.10 Zakaz banowania na czas wychodzący poza skalę godzin/dni proponowanych przez taryfikator banów.

§3.11 Admin ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze na jego temat w przeciągu 24h od założenia skargi.

§3.12 Admin ma obowiązek ostrzec gracza o przewinieniu przed zbanowaniem/zkickowaniem go.

§3.13 Admin ma obowiązek pomagać graczom potrzebującym jego pomocy.

§3.14 Aktywność na forum jest tak samo ważna jak na serwerze.

§3.15 Admin zostaje zdegradowany po otrzymaniu 3/3 ostrzeżeń.

 

IV. Taryfikator banów

 

§4.1 Używanie wspomagaczy - Ban permanentny.

§4.2 Reklamowanie innej sieci - Upomnienie>Ban permanentny.

§4.3 Obrażanie graczy/admina - 30m-7dni (W zależności od wyzwisk).

§4.4 Spamowanie - Ban 30minut.

§4.5 Nadużywanie mikrofonu - Mute 30m - 2h.

§4.6 Podszywanie się pod innego gracza/admina - Ban permanentny.

§4.7 Niedozwolone nicki - Kick>ban 30minut

§4.8 Trollowanie - kick>ban 30minut

§4.9 Bugowanie mapy - ban 60min > 360min.

_____________________________________________________________________________________________

Ważna informacja

 

Admin ma prawo nadać dłuższy czas bana w sytuacji, jeśli gracz, np.:
łamał wcześniej regulamin, złamał zbyt wiele punktów regulaminu lub, gdy do złamania regulaminu doszły inne, poważniejsze powody!

 

Admin ma prawo przed nadaniem bana zastosować innego rodzaju kary, np. kick.

 

Admin nie informując o nieobecności powyżej 3 dni ( bądź nie będzie aktywny dłużej niż 2 tygodnie ),
może zostać zawieszony lub odsunięty od wykonywania obowiązków.

 
  • Piwko 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×