Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

-Imię: Darek
-Nick: DarO
-SID: STEAM_0:0:52709086
-Doświadczenie w prowadzeniu serwera: Byłem już opiekunem tego serwera, jednak przez własną głupotę zrezygnowałem z pełnionej funkcji.
-Znajomość AMXX* (0-5): 3
-Ile godzin jesteś w stanie poświęcić dla serwera: 1-2
-Napisz coś o sobie: Mam na imię Darek, pochodzę z Województwa Śląskiego a dokładniej z Bytomia. W counter-strike'a gram od 11 roku życia. Obecnie pracuję jako zbrojarz w lokalnej firmie budowlanej. Od jakiegoś czasu pełnię już funkcję admina serwera ZE. Gracze mnie znają, mają do mnie zaufanie.
-Jakie zmiany chciałbyś wprowadzić na serwerze?: Na chwilę obecną (jako że serwer po resecie) myślę, że przydałoby się kilka konkursów aby utrzymać ilość graczy na serwerze. Oraz chciałbym otworzyć szybką rekrutację na admina, bo nie licząc obecnego opiekuna to jest nas na ten moment tylko dwóch.

* Skala znajomości AMXX: 

0 - nie wiem co to ftp, pluginy
1 - słyszałem pojęcie ftp i plugin
2 - wiem co to pliki .amxx i .sma
3 - potrafię prawidłowo wgrywać modyfikacje na serwer
4 - w stopniu podstawowym edytuję pluginy, potrafię napisać prosty plugin
5 - piszę własne pluginy

W podaniach o stanowiska forumowe mogą wypowiadać się tylko użytkownicy posiadający rangę na forum inną niż użytkownik, lub jakikolwiek zielony naramiennik.

• Piwko 4
  • Winko 1
  • Wódeczka 4

Jestem na TAK

+ Wiek

+ Doświadczenie 

+ Aktywność (przynajmniej w dziale typerów ,ale z tego co widzę na serwerze też)

- Mogłeś napisać coś więcej

Powodzenia

• Piwko 1
  • Winko 1

+ Wiek masz na plus 

- Podanie słabe 

+ Zależy ci na serwerze 

+ Jako typer jesteś aktywny 

Jestem w stanie dać ci Tak :) 

• Piwko 1
  • Winko 1

Widać tutaj walkę oraz wolę zwycięstwa. Chłopak się nie poddaje, nie ma u niego zwątpienia co bardzo mi się podoba. Leci przed siebie bez wymówek, biegnie, żeby osiągnąć swój cel.
+ Wiek
+ Steam