Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

CyX

Recenzja gry Gothic 2 (Uwaga spoilery)

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Dziś przedstawię wam drugą część gry Gothic.

Gra Gothic 2 została wydana 29 listopada 2002 roku, a dodatek Noc Kruka 22 sierpnia 2003 roku.

Nie miałbym serca opisać wam samej czystej podstawki Gothic'a.

 

image.jpeg.6bc13769800b7f1ae85c14ac032c1fbe.jpeg

 

To jest kontynuacja kochanego bohatera Bezimiennego.

Xardas przywołał go z pieczary Śniącego.

Dzięki magicznemu pancerza. Bezi przeżył, ale stracił wszystkie swoje moce.

 

Znalezione obrazy dla zapytania Gothic 2 Noc Kruka

 

Tak jak w poprzedniej części Gothic 2 posiada 6 rozdziałów.

Zaczynamy rozgrywkę w Wieży Xardasa. (Czarnego Maga Nekromanty)

Xardas informuje nas o nowym zagrożeniu, którymi są smoki oraz Kruk.

W tej części gry będziemy mieli możliwość zwiedzenia Khorinis/Górniczej Doliny podbitej przez orki/Jarkendaru/Dworu Irdorath.

W tej części mamy także 3 główne frakcje i kilka pod frakcji/gildii.


Posiadamy:

Najemników --> Stacjonują na farmie Onara i ich przywódcą jest już nam znany Lee.

Klasztor Ognia --> Pod władzą maga ognia Pyrokara.

Paladyni --> Pod władzą paladyna Lorda Hagena.

Gildia Złodziei --> Cassia posiada tutaj władzę.

Wodny krąg --> Pod wodzą Saturasa/Vatrasa.

Piraci --> Pod wodzą kapitana Grega.

 

Zwiedzić tutaj możemy:

-Górniczą Dolinę

-Miasto i świat Khorinis

- Farmę Onara

-Jarkendar

- Tawerna pod Martwią Harpią

- Farmę Lobarta/Onara

-Jaskinię Saggity

-Słoneczny Krąg

-Klasztor magów Ognia

 

 

Znalezione obrazy dla zapytania Bezimienny zbroja paladyna

Ten przyjaciel wyżej musi pokonać smoki i Kruka.

Zaczynamy jako śmieć, którego nie chcą wpuścić prawie nigdzie.

Po wejściu do Khorinis dostajemy multum ciekawych questów i znajdziek.

Po wykonaniu questów i dostaniu danej podstawowej rangi: Mag Ognia/Strażnik Miejski/Najemnik, możemy wyruszyć w końcu do Lorda Hagena.

W tym miejscu zaczynamy 2 rozdział.

Zanim wyruszymy do do Górniczej Doliny, wbijamy i robimy multum morderstw w Jarkendarze.

Po zabiciu Kruka i odzyskaniu Szpona Beliara, możemy wyruszyć dalej do Górniczej Doliny.

W Górniczej Dolinie donosimy zwiady co się ze złożami rud i spotykamy kilku przyjaciół (Diego/Milten/Gorn).

Wracając do Khorinis dostajemy 3 rozdział.

Machamy kilka misji i dostajemy Oko Innosa.

Ogarniamy 4 rozdział i zabijamy smoki.

Po zabiciu smoków idziemy się pochwalić co zrobiliśmy i zbieramy załogę na statek.

Po zebraniu załogi i kradzieży statku/lub wysępić od Sędzi jako Najemnik wyruszamy na Dwór Irdorath.

Zabijamy smoka Ożywieńca i jego znajomków i na wracamy na chatę. ( Nie ma jej, tylko statek)

W ten sposób kończymy 2 część serii Gothic.

 


Moja ocena tej gry jest niesamowita.

Posiadamy bardzo rozbudowany świat i lokację jak na rok 2003.

Silnik graficzny nie jest zły jak na tamte czasy.(Są mody na Dx11)

Styl walki jest lepszy niż w Gothic.

Same ciekawe dialogi i rozbudowane misję.

Możliwość przejścia prawie całej mapy bez żadnej frakcji.

Także dla fanów RPG'ów powinni obowiązkowo zaliczyć tą pozycję.

Do owej gry powstało multum, a multum modyfikacji (93% przeszedłem sam)

Nie ma lepszego RPG od tego.

Ta gra po prostu podbiła serca polskich graczy RPG.

Dziękuję za uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, CyX napisał:

Dzięki magicznemu pancerza. Bezi przeżył, ale stracił wszystkie swoje moce.

pancerzowi*
 

42 minuty temu, CyX napisał:

Xardas informuje nas o nowym zagrożeniu, którymi są smoki oraz Kruk.

W tej części gry będziemy mieli możliwość zwiedzenia Khorinis/Górniczej Doliny podbitej przez orki/Jarkendaru/Dworu Irdorath.

W tej części mamy także 3 główne frakcje i kilka pod frakcji/gildii.


Posiadamy:

Najemników --> Stacjonują na farmie Onara i ich przywódcą jest już nam znany Lee.

Klasztor Ognia --> Pod władzą maga ognia Pyrokara.

Paladyni --> Pod władzą paladyna Lorda Hagena.

Gildia Złodziei --> Cassia posiada tutaj władzę.

Wodny krąg --> Pod wodzą Saturasa/Vatrasa.

Piraci --> Pod wodzą kapitana Grega.

 

o nowych zagrożeniach* 
Też nie do końca informuje, bo z tego, co sobie przypominam to on wspomina tylko o tym, że coś się dzieje, a Bezi ma to sprawdzić. 

Zamiast posiadamy, warto byłoby napisać coś w stylu "Na swojej drodze spotkamy:" 
 

Moim zdaniem rozwinięcie gildii, można było oprzeć o większą ilość spoilerów, w której pokazywałbyś chociażby podobizny tych postaci.

44 minuty temu, CyX napisał:

 

Zwiedzić tutaj możemy:

-Górniczą Dolinę

-Miasto i świat Khorinis

- Farmę Onara

-Jarkendar

- Tawerna pod Martwią Harpią

- Farmę Lobarta/Onara

-Jaskinię Saggity

-Słoneczny Krąg

-Klasztor magów Ognia


Tak samo jak wyżej, można było rzucić jakieś obrazki pokazujące lokacje. 

 

 

46 minut temu, CyX napisał:

Ten przyjaciel wyżej musi pokonać smoki i Kruka.

Zaczynamy jako śmieć, którego nie chcą wpuścić prawie nigdzie.

Po wejściu do Khorinis dostajemy multum ciekawych questów i znajdziek.

Po wykonaniu questów i dostaniu danej podstawowej rangi: Mag Ognia/Strażnik Miejski/Najemnik, możemy wyruszyć w końcu do Lorda Hagena.

W tym miejscu zaczynamy 2 rozdział.

Zanim wyruszymy do do Górniczej Doliny, wbijamy i robimy multum morderstw w Jarkendarze.

Po zabiciu Kruka i odzyskaniu Szpona Beliara, możemy wyruszyć dalej do Górniczej Doliny.

W Górniczej Dolinie donosimy zwiady co się ze złożami rud i spotykamy kilku przyjaciół (Diego/Milten/Gorn).

Wracając do Khorinis dostajemy 3 rozdział.

Machamy kilka misji i dostajemy Oko Innosa.

Ogarniamy 4 rozdział i zabijamy smoki.

Po zabiciu smoków idziemy się pochwalić co zrobiliśmy i zbieramy załogę na statek.

Po zebraniu załogi i kradzieży statku/lub wysępić od Sędzi jako Najemnik wyruszamy na Dwór Irdorath.

Zabijamy smoka Ożywieńca i jego znajomków i na wracamy na chatę. ( Nie ma jej, tylko statek)

W ten sposób kończymy 2 część serii Gothic.


Strasznie po łebkach, można było to troszkę bardziej ciekawie rozpisać. Takie spłycenie nie zachęca do sprawdzenia tytułu. 

 

47 minut temu, CyX napisał:

Moja ocena tej gry jest niesamowita.

Posiadamy bardzo rozbudowany świat i lokację jak na rok 2003.

Silnik graficzny nie jest zły jak na tamte czasy.(Są mody na Dx11)

Styl walki jest lepszy niż w Gothic.

Same ciekawe dialogi i rozbudowane misję.

Możliwość przejścia prawie całej mapy bez żadnej frakcji.

Także dla fanów RPG'ów powinni obowiązkowo zaliczyć tą pozycję.

Do owej gry powstało multum, a multum modyfikacji (93% przeszedłem sam)

Nie ma lepszego RPG od tego.

Ta gra po prostu podbiła serca polskich graczy RPG.

Dziękuję za uwagę.


O zupie i o dupie. Strasznie chaotycznie. 

Podsumowując: 
Recenzja napisana na kolanie, bez większego przyłożenia. Bardziej splunąłeś na ten tytuł, niż zachęciłeś do sprawdzenia. 
Skoro chcesz coś robić, to poświęć nie 15 minut, a troszkę więcej czasu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie gra bardzo ciekawa. Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×