Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

SoBeK

[Poradnik] Papcio Swain

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Swain jest wizjonerskim przywódcą noxiańskiego imperium, który z linii frontu wydaje rozkazy korpusom wojennym. Mimo że podczas wojen z Ionią doznał poważnego uszczerbku na zdrowiu, przejął władzę nad Noxusem dzięki bezwzględnej determinacji i nowej, demonicznej dłoni. Teraz Wielki Generał wychodzi marszem naprzeciw nadchodzącej ciemności, którą tylko on może zobaczyć.

 

Umiejętności:

 

BIERNE: KRWIOŻERCZE STADO

 

 

 

icon-p.jpg

 

Krwiożercze: Swain może od czasu do czasu kliknąć prawym przyciskiem na pobliskiego unieruchomionego wrogiego bohatera, by wyrwać mu Skrawek Duszy, zadając obrażenia i przyciągając go do siebie.

Stado: Wrodzy bohaterowie pozostawiają Skrawek Duszy, kiedy giną. Mroczne kruki zbierają pobliskie Skrawki Duszy, lecząc Swaina o część jego maksymalnego zdrowia. Swain może posiadać wiele Skrawków naraz.

 

Q: RĘKA ŚMIERCI

 

icon-q.jpg

Swain wystrzeliwuje kilka pocisków nieziemskiej mocy przed siebie, a każdy zadaje obrażenia pierwszemu trafionemu wrogowi. Wrogowie mogą zostać trafieni wieloma pociskami, ale pełne obrażenia otrzymują tylko od pierwszego. Pociski przebijają jednostki, które zabiją, przywracając Swainowi część many.

 

W: WIZJA IMPERIUM

 

icon-w.jpg

Swain otwiera oko demona w wybranym miejscu, które po pewnym opóźnieniu zadaje obrażenia i spowalnia wszystkich wrogów na danym obszarze.

Wizja Imperium zadaje dodatkowe obrażenia bohaterom dotkniętym wybuchem, ujawnia ich i daje Swainowi Skrawek Duszy za każdego trafionego bohatera.

E: NIGDYRUCH

icon-e.jpg

Swain wysyła swoją demoniczną rękę do przodu, zadając obrażenia wszystkim wrogom na jej drodze. Następnie ręka powraca do Swaina i wybucha na pierwszym trafionym wrogu, zadając obrażenia i unieruchamiając wszystkich wrogów trafionych wybuchem.

 

R: DEMONICZNE WZEJŚCIE

 

icon-r.jpg

W momencie użycia Swain zyskuje dużo pkt. zdrowia i przez dłuższy czas wysysa życie pobliskich wrogów (priorytetowo traktuje bohaterów).

Kiedy Demoniczne Wzejście się skończy, Swain zużywa swoje Skrawki Duszy, by rzucić Rozbłysk Demona — eksplozję demonicznej energii, która zadaje obrażenia wrogom znajdującym się najbliżej niego. Im więcej zużyje Skrawków Duszy, tym wyższe będą obrażenia Rozbłysku Demona.

Po wyssaniu wystarczająco dużej ilości zdrowia Swain może zakończyć Demoniczne Wzejście wcześniej i rzucić Rozbłysk Demona w wybranym momencie.

 

 

Runy + opis

(to samo co na brandzie, według mnie najlepszy magiczny wybór :P)

14ebb9991673328cf0b1afb2a2115013.png

Jako że to postać, która bazuje w głównej mierze na obrażeniach magicznych wybieramy oczywiście czarnoksięstwo.

Kometa to podstawa - Aery odpadają - bo nic nie leczymy ani nie wspomagamy drużyny tarczami.

Jest to postać, która wymaga wiele many - dlatego też wybieramy opaskę przepływu many.

Jako że lubię bazować na Transcendencji to pragnę ją polecić - daje nam na start 10% skrócenia czasu odnowienia, a w późniejszym trochę obrażeń magicznych (zamienia nadwyżkę skrócenia czasu odnowienia na adaptacyjne obrażenia/obrażenia magiczne). Ostatnią wybraną umiejętnością jest poparzenie - zadaje dodatkowe obrażenia przy trafieniu czarem co 20 sekund.

Druga zaprezentowana ścieżka do wyboru to inspiracja - do wyboru polecam buty + kosmiczna przenikliwość.

Moim zdaniem kombinacja z butami lepsza - mobilność przede wszystkim.

 

Itemy

 

Składamy jak najszybciej różdżkę wieków - musi się wystackować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×