Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Nieznajomy

[Poradnik] Warwick

Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik Warwick

Znalezione obrazy dla zapytania Warwick


Krótka historia

Warwick to potwór, który poluje w mrocznych zaułkach Zaun. Przeszedł przemianę w wyniku bolesnych eksperymentów, a jego ciało połączyło się ze skomplikowanym systemem pomp i zbiorników, które wypełniają jego ciało alchemicznym gniewem. Kryjąc się w cieniach poluje na przestępców, którzy terroryzują mieszkańców miasta. Zapach krwi doprowadza go do szaleństwa. Nikt, kto ją przelewa, nie ucieknie przed nim.

 

Statystyki

 

Zdrowie:550 (+85 na poziom)

Regeneracja zdrowia:4 (+0.75 na poziom)

Obrażenia od ataku:63 (+3 na poziom)

Prędkość ataku:0.638 (+2.3% na poziom)

Pancerz:33 (+3.2 na poziom)

Odporność na magię:32.1 (+1.25 na poziom)

Prędkość ruchu: 335

 

Umiejętności

 

Wieczny Głód *umiejętność pasywna*

WarwickP.png

 

Ataki podstawowe Warwicka zadają dodatkowe obrażenia magiczne. Jeżeli Warwick ma poniżej 50% zdrowia, uzdrawia się za taką samą wartość. Jeżeli Warwick ma poniżej 25% zdrowia, efekt uzdrowienia jest potrojony.

 

Paszcza Bestii *Q*

WarwickQ.png

 

Koszt: 50/60/70/80/90 pkt. many

Zasięg: 350

 

Warwick rzuca się do przodu i gryzie cel, zadając obrażenia zależne od jego maksymalnego poziomu zdrowia i uzdrawiając się o taką samą wartość.

 

Warwick rzuca się do przodu i gryzie swój cel. Gdy klawisz jest trzymany, namierzy cel, a następnie przeskoczy za niego.Po puszczeniu zada obrażenia magiczne równe 120% obrażeń od ataku+90% mocy umiejętności pkt. plus 6/6.5/7/7.5/8% maksymalnego zdrowia celu (nakłada efekty przy trafieniu). Odzyskuje zdrowie w wysokości 30/40/50/60/70% zadanych obrażeń.Gdy namierza cel, Warwick podąża za wykonywanymi przez niego ruchami i nie można go przemieścić.

 

Krwawe Łowy *W*

WarwickW.png

 

Koszt: 70 pkt. many

Zasięg: 4000

 

Warwick wyczuwa bohaterów mających mniej niż 50% zdrowia, zyskując prędkość ruchu, gdy zmierza w ich stronę, i prędkość ataku, gdy ich atakuje. Gdy poziom ich zdrowia spadnie poniżej 20%, Warwick wpada w szał i premie się potrajają.

 

Biernie: Warwick zyskuje 50/65/80/95/110% prędkości ataku przeciwko przeciwnikom, którzy mają mniej niż 50% zdrowia. Globalnie wyczuwa bohaterów z niskim poziomem zdrowia, przemieszczając się o 35/40/45/50/55% szybciej w ich stronę poza walką. Te premie są potrojone w przypadku przeciwników mających mniej niż 20% zdrowia.
Użycie: Warwick na krótko wyczuwa wszystkich przeciwników. Najbliższy bohater, którego wyczuje, staje się celem Krwawych Łowów na 8 sek. Do użycia tylko, gdy nie walczy się z bohaterem.Gdy żaden przeciwnik nie jest celem łowów, Krwawe Łowy odnawiają się dwukrotnie szybciej.

 

Pierwotne Wycie *E*

WarwickE.png

Koszt: 40 pkt. many

Zasięg: 375

 

Warwick otrzymuje mniej obrażeń przez 2,5 sek. Po zakończeniu efektu lub ponownym użyciu wyje, sprawiając, że pobliscy przeciwnicy uciekają przez 1 sek.

 

Warwick otrzymuje o 35/40/45/50/55% obrażeń mniej przez 2,5 sek. Po zakończeniu efektu lub ponownym użyciu Warwick wyje, sprawiając, że pobliscy przeciwnicy uciekają przez 1 sek.

 

Bezkresna Niewola *R - super umiejętność*

WarwickR.png

Koszt: 100 pkt. many

Zasięg: 850

 

Warwick rzuca się w wybranym kierunku (skaluje się od dodatkowej prędkości ruchu), przygważdżając pierwszego bohatera którego trafi na 1,5 sek.

 

Warwick rzuca się na odległość, jaką byłby w stanie przebyć w 2,5 sek. przy obecnej prędkości ruchu, przygważdżając pierwszego bohatera, którego trafi na 1.5 sek. Zadaje 175/350/525 (+167% dodatkowych obrażeń od ataku) pkt. obrażeń magicznych i nakłada efekty przy trafieniu 3 razy. Warwick odzyskuje zdrowie w wysokości 100% zadanych obrażeń podczas Bezkresnej Niewoli.

 

Punkty Umiejętności

1LVLWarwickQ.png

 

2LVLWarwickE.png

 

3LVLWarwickW.png

 

4LVLWarwickW.png

 

5LVLWarwickW.png

 

6LVLWarwickR.png

 

7LVLWarwickW.png

 

8LVLWarwickQ.png

 

9LVLWarwickW.png

 

10LVLWarwickQ.png

 

11LVLWarwickR.png

 

12LVLWarwickQ.png

 

13LVLWarwickQ.png

 

14LVLWarwickE.png

 

15LVLWarwickE.png

 

16LVLWarwickR.png

 

17LVLWarwickE.png

 

18LVLWarwickE.png

 

Czary przywoływacza

image.png

Zadaje 390-1000 pkt. nieuchronnych obrażeń (w zależności od poziomu bohatera) potężnemu, dużemu albo średniemu potworowi lub wrogiemu stworowi. Używane przeciwko potworom przywraca punkty zdrowia w zależności od ich maksymalnego poziomu.

 

Dwa rodzaje czarów do wyboru :

 

image.png

Kiedy czujemy się pewni i wiemy, że zmiażdżymy przeciwnika.

 

Twój bohater zyskuje prędkość ruchu i może przenikać przez jednostki przez 10 sekund. Przyznaje maksymalnie 28-45% prędkości ruchu (w zależności od poziomu bohatera) po przyspieszaniu przez 2 sekundy.

----------------------------------------

image.png

Kiedy czujemy się zbyt pewni i wolimy grać bezpieczniej.

 

Teleportuje bohatera na małą odległość, w kierunku miejsca wskazanego przez kursor.

 

 

Proponowany build

 

We wczesnej fazie gry

 

Standardowe itemy.

1041.png

+10% kradzieży życia przeciwko potworom

UNIKALNE Bierne — Pazur: Podstawowe ataki zadają potworom 35 pkt. dodatkowych obrażeń przy trafieniu. Zabijanie potworów przyznaje specjalne, dodatkowe doświadczenie.


Ograniczenie do 1 przedmiotu do dżungli lub zwiększającego przychód złota.

 

1006.png

+50% podstawowej regeneracji zdrowia

 

3077.png

+25 pkt. obrażeń od ataku
+50% podstawowej regeneracji zdrowia 

UNIKALNE Bierne – Rozpłatanie: Podstawowe ataki zadają przy trafieniu od 20% do 60% całkowitych obrażeń od ataku jako dodatkowe obrażenia fizyczne wrogom znajdującym się w pobliżu celu (wrogowie znajdujący się najbliżej otrzymują najwięcej obrażeń).
UNIKALNE Użycie – Półksiężyc: Zadaje od 60% do 100% całkowitych obrażeń od ataku w formie obrażeń fizycznych pobliskim, wrogim jednostkom (wrogowie znajdujący się najbliżej otrzymują najwięcej obrażeń) (10 sek. czasu odnowienia).

 

W końcowej fazie gry

 

3748.png

+450 pkt. zdrowia
+40 pkt. obrażeń od ataku
+100% podstawowej regeneracji zdrowia 

UNIKALNE Bierne — Rozpłatanie: Podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia fizyczne o wartości 5 pkt. + 1% twojego maksymalnego zdrowia jako dodatkowe obrażenia fizyczne twojemu celowi i 40 pkt. + 2.5% twojego maksymalnego zdrowia jako obrażenia fizyczne innym wrogom na obszarze stożka przy trafieniu.
UNIKALNE Użycie — Półksiężyc: Obrażenia fizyczne Rozpłatania względem wszystkich celów przy kolejnym podstawowym ataku zostają zwiększone do 40 pkt. + 10% twojego maksymalnego zdrowia i zostaną zadane jako dodatkowe obrażenia fizyczne, a obszar stożka również ulegnie zwiększeniu (20 sek. odnowienia).

(Unikalne umiejętności bierne o tej samej nazwie się nie kumulują).

 

1413.png

+300 pkt. zdrowia
+15% dodatkowego zdrowia

UNIKALNE Bierne — Pożoga: Zadaje pobliskim wrogom 11 (+1 na każdy poziom postaci) pkt. obrażeń magicznych na sekundę, kiedy znajdujesz się w walce. Zadaje 200% dodatkowych obrażeń stworom i potworom.


Ograniczenie do 1 przedmiotu do dżungli lub zwiększającego przychód złota.

 

Dwa rodzaje butów do wyboru (w zależności od przeciwnego teamu):

 

3111.png

Druga sytuacja, w której wiemy ,że obrażenia magiczne przeciwników będą ogromne.

 

Ograniczenie do 1 pary butów.
+25 pkt. odporności na magię

UNIKALNE Bierne — Ulepszone Poruszanie: +45 jedn. prędkości ruchu
UNIKALNE Bierne — Nieustępliwość: Czas działania ogłuszeń, spowolnień, prowokacji, strachu, uciszeń, oślepień, polimorfii i unieruchomień ulega skróceniu o 30%.

----------------------------------------

3047.png

Trzecia sytuacja, w której wiemy, że obrażenia fizyczne przeciwników będą ogromne.

 

Ograniczenie do 1 pary butów.
+20 pkt. pancerza

UNIKALNE Bierne: Blokuje 12% obrażeń od podstawowych ataków.
UNIKALNE Bierne — Ulepszone Poruszanie: +45 jedn. prędkości ruchu

 

3078.png

+250 pkt. zdrowia
+250 pkt. many
+25 pkt. obrażeń od ataku
+40% prędkości ataku
+20% skrócenia czasu odnowienia
+5% prędkości ruchu

UNIKALNE Bierne – Szał: Podstawowe ataki zwiększają prędkość ruchu o 20 jedn. na 2 sek. Zabójstwa dają w zamian 60 jedn. prędkości ruchu. Premia do prędkości jest o połowę mniejsza w przypadku bohaterów walczących na dystans.
UNIKALNE Bierne - Czaroostrze: Po użyciu umiejętności twój następny podstawowy atak przy trafieniu zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne równe 200% podstawowych obrażeń od ataku (1.5 sek. odnowienia).

 

Dwa rodzaje przedmiotów do wyboru (w zależności od przeciwnego teamu):

 

3110.png

Pierwsza sytuacja, w której przeciwnicy zadają więcej obrażeń fizycznych niż magicznych.

 

+100 pkt. pancerza
+20% skrócenia czasu odnowienia
+400 pkt. many

UNIKALNA Aura: Zmniejsza prędkość ataku pobliskich przeciwników o 15%.

----------------------------------------

3065.png

+450 pkt. zdrowia
+55 pkt. odporności na magię
+100% podstawowej regeneracji zdrowia 
+10% skrócenia czasu odnowienia

UNIKALNE Bierne: O 30% wzmacnia działanie wszelkich otrzymywanych efektów leczących.

 

3742.png

+425 pkt. zdrowia
+60 pkt. pancerza

UNIKALNE Bierne — Drednot: Poruszając się, bohater generuje ładunki Tempa, które zwiększają prędkość ruchu o maks. 60 jedn. przy 100 ładunkach. Rozpęd zanika pod wpływem efektów ogłuszenia, prowokacji, strachu, polimorfii lub unieruchomienia.
UNIKALNE Bierne — Miażdżący Cios: Podstawowe ataki wyładowują Rozpęd, zadając 1 pkt. obrażeń magiczny za każdy ładunek. Przy maksymalnej liczbie ładunków, jeżeli atakująca postać walczy w zwarciu, dodatkowo spowalnia cel o 50% na 1 sek.

„Jest tylko jeden sposób na odebranie mi tej zbroi...” — nieznane źródło

 

Ten build daje nam dość dużą liczbę hp, Warwick sam w sobie posiada dostateczny dmg, także nie są potrzebne itemy na dmg wystarczy nam Kolosalna Hydra. Tankowna postać z wystarczającym dmg to właśnie Warwick :) .

 

Runy

image.png

 

bądź

 

image.png

 

Słaby przeciwko

Wukong

Yorick

Renekton

Udyr

Swaim

Kayle

 

Silny przeciwko

Cho'Gath

Shen

Nasus

Lee Sin

Singed

Jax

 

Rady dla czytelników tego poradnika

 

 Przywoływaczu postaraj się jak najrzadziej używać swojego smite, używaj go tylko wtedy, kiedy jest to koniecznie. Wstrzymaj się ze swoim ultem, aż przeciwnik zużyje flasha, zapamiętam im jesteś szybszy tym masz większy zasięg swojego ulti. Warto co jakiś czas zabić kraba aktualnie daje on całkiem sporo golda a nasz build jest całkiem drogi.

 

Combo

WarwickW.png -> WarwickE.png -> WarwickQ.png - >Auto Atak x2 -> 3077.png ->   WarwickR.png -> WarwickQ.png

WarwickQ.png+WarwickE.png -> Auto Atak x2 -> 3077.png -> WarwickR.png -> WarwickQ.png

 

 

Źródła:lolcounter.com

leagueoflegends.com

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam inne runy:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak ogólnie to te poradniki są wykonane dla niedoświadczonych/ low elo, te runy są najlepsze.

 

Bez_tytu_u.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wy, ale ja jadę:

q e w q(max) potem przypadkowo xddd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haha, na spontanie najlepiej xdbx :pies:
Ładnie opisane i zobrazowane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest gicik wszystko opisane! Poradnik jak najbardziej na + :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×