Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Wyszukaj

Pokazywanie wyników dla tagów 'witam'.

  • Szukaj wg tagów

    Wpisz tagi, oddzielając przecinkami.
  • Szukaj wg autora

Typ zawartości


Forum

  • Forum Główne
    • Regulaminy
    • Nowości i zmiany
    • Funkcjonowanie forum
    • Świat użytkownika
    • Sprawy serwerów
    • Rekrutacja
    • Konkursy
    • Turnieje
  • Strefa banów
    • Wstaw screenshoty
    • Prośby o odbanowanie
    • Cziterzy - Zgłoś Czitera!
  • Counter-Strike 1.6
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only DD2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only DD2 #2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only DD2 #3]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [4Maps]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [4 Maps #2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [CS:GO MOD #1]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [CS:GO MOD #2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [FFA]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [BF2 + FFA]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [BF2 + FFA #2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [GunGame]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [COD 501]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [ProCOD 1001]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [DeathRun]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Zombie Escape]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [ZM EXP]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Zombie Plague]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [JailBreak]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [DM / AIM / AWP]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [BaseBuilder]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [4FUN]
  • Counter-Strike: Global Offensive
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only Mirage]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only Mirage #2]
  • Team Speak 3
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [TS3]
  • AMXX & Mody
    • Strefa AMXXModX
    • Sourcemod
    • Strefa Download'u
  • Świat gier
    • Counter-Strike
    • Counter Strike Global Offensive
    • League of Legends
  • Grafika
    • Grafika Ogólna
    • Zlecenia Graficzne
    • Pojedynki
    • Poradniki
    • Gotowce
  • Typer Sportowy
    • Komunikaty/Informacje
    • Regulaminy
    • Typowanie
    • Wyniki
    • E-Sport
  • Hydepark
    • Strefa śmiechu
    • Giełda
    • Muzyka
    • Wideo z Youtube
    • Dyskusje
    • Motoryzacja
    • Kulinaria
    • Gry
    • OffTopic
    • Filmy
    • Sport
  • Wysypisko
    • Archiwum
    • Kosz

Kategorie

  • Counter Strike 1.6
    • Gotowe Paczki
    • Pluginy .amxx + .sma
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Modele
    • Modele Broni
    • Mapy
    • Dźwięki
    • RoundSound
    • Spray
  • Counter Strike Global Offensive
    • Pluginy .smx + .sp
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Pliki/Modele
    • Gotowe Paczki
    • Mapy
  • Invision Power Board 3.x
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Hooki i pluginy
    • Style
    • Pliki językowe
  • IPS Community Suite 4.x
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Pluginy
    • Style
    • Pliki językowe
  • MyBB
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Hooki i pluginy
    • Style
    • Pliki językowe

Kategorie

  • Test wiedzy o PR
  • Serwery PR
  • Gry
  • Sporty
  • Filmy
  • Oblicza Historii
  • Osobowe
  • Inne

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki...


Data utworzenia

  • Rozpocznij

    Koniec


Ostatnia aktualizacja

  • Rozpocznij

    Koniec


Filtruj po ilości...

Data dołączenia

  • Rozpocznij

    Koniec


Grupa


Miejscowość:


Zainteresowania:


Steam:


Imię:


Gadu-Gadu:

Znaleziono 593 wyników

  1. Witam co muszę zrobić żeby odblokować czatbox. ?
  2. Cześć. Sorry, że tak późno się witam ale lepiej późno niż wcale Mam na imię Natalia, w tym roku skończę 19 lat. Gram w Cs'a od dłuższego czasu, z przerwą (ok. 7 miesięcy), byłam kiedyś adminką na innym serwie ale się rozpadł i przeniosłam się tutaj. To tyle, miłej gry.
  3. Hejka jestem Maciej mój wiek to 17 lat pozdrawiam was.. https://www.youtube.com/watch?v=kgadBtAFURk<3 Tutaj macie niespodziankę.
  4. Jestem Maciej mam skończone 18 lat oraz pochodzę z Poznania i interesuję się informatyką
  5. Witam Ponownie większość starych graczy co grali na ffa pewnie mnie pamiętają byłem adminem na tym serverze przez jakis czas, ale dopóki mi sie komputer do końca sie nie zepsuł a że to był stary komputer to nawet sie nie opłacało go naprawiać a na forum zapomniałem hasla. I dopiero gdy zagrałem u kolegi to sobie w tedy przypomniałem haslo w kazdyn razie długa historia . Mam zamiar wrócić już do grania Pozdrawiam Black
  6. Cześć jestem Kacper mam 16 lat lubię grać w piłkę nożną oraz grać w różne gry ale najlepiej mi się gra na zombie plague no to koniec pozdro xD
  7. Witam wszystkich, mam na imię Adrian mam 21 lat mieszkam w toruniu lubię sport,samochody i oczywiście cs-a to chyba mniej więcej wszystko. dziękuję i pozdrawiam Isamu kikuta
  8. Witam wszystkich serdecznie. Arkadiusz, 20 lat, wielkopolska, ukończone technikum informatyczne, studiuję fizjoterapie w Gorzowie, interesuję się sportem (Piła nożna).
  9. Cześć. Na imię mi Mateusz, mam 16 lat, interesuję się informatyką, motoryzacją i sportem głównie siatkówką. Lubię rysować, podróżować i grać. :3 Można mnie spotkać na serwerze 4Maps #2. I chyba wszystko. :D
  10. Siema, Cześć, Witam jestem Daniel stary wyjadacz cs'a :P Co by tu o sobie powiedzieć wiosen posiadam 20 aktualnie studiuje w Lublinie w Cs'a gram odkąd sięgam pamięcią teraz po dłuższej przerwie mam zamiar pograć na waszej sieci spotkać mnie możecie bodajże na serwerze only dd2 #3, cóż mogę więcej powiedzieć do zobaczenia na serwerach
  11. Siemano witam wszstkich serdecznie jestem Jakub KISIEL mam 24lata pochodze z lublina ukonczylem studia z dobrymi ocenami. pracuje jako mechanik samochodowy uwielbiam jazdę freeride mam swoje mieszkanie i mieszam z Beatem uwielbiam strasznie takze to forum w wielku 14 lat zostalem pobity "bez powodu" przez przypadkowych typow a w dodatku na Przesciu dla pierwszych lubie takze robic serwery cs Wiecej o sobie moze w nastepnym temacie "KIEDYS" Czesc wszystkim <3
  12. witam nazywam się Dominik mam 23 lata lubię czasami pogadać na cs 1.6 lub popisać na steam mieszkam tam gdzie mnie nogi poniosą
  13. Witam wszystkich tu zgromadzonych. Mam na imię Dominik, mieszkam we Włocławku jeśli się ktoś interesuje koszykówką to wie, że Włocławek zdobył mistrzostwo polski po raz drugi w sezonie 2017/2018. Interesuje się informatyka dokładnie programowaniem, koszykówką chodzę na mecze lecz sam nie gram w żadnej drużynie. Gram na sieci od niedawna, można mnie zobaczyć na serwerze CS:GO MOD#1 pod nickiem ScoobanyNaFazie. Chodzę do pierwszej klasy technikum profil technik informatyk, mam 16 lat. Jeśli ktoś chce jakieś informacje o mnie więcej czy coś to na priv.
  14. Witajcie, mam na imię Tomek. Na serwer natrafiłem przez przypadek, lecz mam nadzieję zostać na dłużej. Do zarejestrowania sie na forum namówiła mnie Misia Mam nadzieję, że spotkamy się wkrótce w grze
  15. Siemka! Jestem Alex, mam 15 lat. Na sieć trafiłem z serwera deathrun
  16. Cześć 😁 Mam na imię Dominik i grałem na waszych serwerach ok 2 lata. Ostatnio miałem mała przerwę od cs'a. Nicki na których grałem to ,,LoL" i ,,Masz mózg zalany dyktą!!!". Mogliście mnie spotkać na: Bf2 GSGO MOD #1 Myślę , że ktoś mnie kojarzy 😂 Z tego miejsca chciałby pozdrowić @chuda. @Misio @Evvi i wielu wielu innych.😉 Pozdro😎
  17. Cześć może mnie nikt już nie pamietam byłem tu kiedyś adminem cod moda 501 ale wracam już powoli. Siema stara ekipo z cod mod 501 @Cichy @[email protected]@Mnich(wilk125)
  18. Cześć wszystkim! No wiec od początku Mam na imię Mateusz, 21 lat. pochodzę z powiatu Bialskiego Od niedawna w wolnych chwilach zacząłem swoja ponowną przygodę z cs'kiem po 3 letniej przerwie. Interesuję się elektroniką, kulturą japońską, oglądam bardzo dużo anime lubię sobie pomajsterkować no i oczywiście dobrze pobalowaćPracuję oraz uczę się zaocznie Gram aktualnie na only DD2, ale pewnie zacznę tez na innych waszych serwerach Myślę że mnie polubicie hehe Do zobaczenia na serwerach!
  19. Witam wasz bardzo serdecznie mam na imię Wiktor , 16 lat ( 8 grudnia 17 . Interesuję się sportem ćwiczę lubię grać w piłkę nożną , pływać , jeździć na rowerze i, oglądać anime i oczywiście grać w CS aktualnie Only DD2#3.
  20. Witam Zniknal mi I nie tylkoo Mi Vip Bo innym graczaa tez Który Kosztujee Wiec Proszee o rozpatrzenie Sprawy z Gory dziekujee i pozdrawiam
  21. To tak jak w tytule witam kochani. Jestem Krzysztof, wiek 21 tatek. Trafiłem tutaj do was z serwera ZP który znalazłem na wiaderku. Jak to zwykle bywa lubię więcej przebywać na forum niż na serwerze. Szukałem jakiegoś fajnego ZP bo wcześniej dużo grywałem no owym modzie. Niestety poprzednie forum na którym byłem rozpadło się ale to było 2 lata temu. Chciałem na nowo zacząć sobie grać i wdrążyć się w nowe forum, tak więc OTO JESTEM! Jeśli chcecie znać moje zainteresowanie to będzie to składnie pc. Oto moje Maleństwo: Gtx 1080 Gaming X,i7 8700k,16GB Ram, oczywiście pamieć SSD i HDD tak z grubsza. Jeśli chcecie coś jeszcze wiedzieć to pytajcie
  22. Witam. Mam na imię Damian mam 20 lat i myślę ze zostanę z wami na dłużej
  23. Więc tak jak w temacie witam wszystkich ponownie, po dłuższej przerwie postanowiłem wrócić tutaj i zabawić dłuższy czas, co prawda zapewne nie w takiej skali jak ostatnio ale będę się starał jak najwięcej. Większość pewnie mnie kojarzy, natomiast dla tych którzy nie znają i nie kojarzą to jestem Arek wywodzący się z Małopolski, mam 18 lat, interesuje się snowboardingiem. Zazwyczaj gram na FFA. @braindeadfifi wiem, że na mnie czekałeś Jeżeli ktoś chciałby się czegoś więcej dowiedzieć to śmiało można pisać.
  24. Siemaka Mordki jestem nowicjuszem troszke tu powywijam Myśle ze mi pomożecie :P Pyrsk Michał jestem
  25. Siema, jestem Kuba, ostro napierdalam w cs'a najczęściej na ffa więc tam też staram się o admina.

×