Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Wyszukaj

Pokazywanie wyników dla tagów 'witam'.

  • Szukaj wg tagów

    Wpisz tagi, oddzielając przecinkami.
  • Szukaj wg autora

Typ zawartości


Forum

  • Forum Główne
    • Regulaminy
    • Nowości i zmiany
    • Funkcjonowanie forum
    • Świat użytkownika
    • Sprawy serwerów
    • Rekrutacja
    • Konkursy
    • Turnieje
  • Strefa banów
    • Wstaw screenshoty
    • Prośby o odbanowanie
    • Cziterzy - Zgłoś Czitera !
  • Counter-Strike 1.6
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only DD2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only DD2 #2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only DD2 #3]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [4Maps]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [4 Maps #2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [CS:GO MOD #1]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [CS:GO MOD #2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [FFA]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [BF2 + FFA]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [BF2 + FFA #2]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [GunGame]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [COD 501]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [ProCOD 1001]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [DeathRun]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Zombie Escape]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [ZM EXP]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Zombie Plague]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [JailBreak]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [DM / AIM / AWP]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [BaseBuilder]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [DiabloMod]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [4FUN]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Auto-Mix]
  • Counter-Strike Global Offensive
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Arena 1vs1]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only Mirage]
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [Only Mirage #2]
  • Team Speak 3
    • Pijemy-Rozrabiamy.pl [TS3]
  • AMXX & Mody
    • Strefa AMXXModX
    • Sourcemod
    • Strefa Download'u
  • Świat gier
    • Counter-Strike
    • Counter Strike Global Offensive
    • League of Legends
  • Grafika
    • Grafika Ogólna
    • Zlecenia Graficzne
    • Pojedynki
    • Poradniki
    • Gotowce
  • Typer Sportowy
    • Komunikaty/Informacje
    • Regulaminy
    • Typowanie
    • Wyniki
    • E-Sport
  • Hydepark
    • Strefa śmiechu
    • Giełda
    • Muzyka
    • Wideo z Youtube
    • Dyskusje
    • Motoryzacja
    • Kulinaria
    • Gry
    • OffTopic
    • Filmy
    • Sport
  • Wysypisko
    • Archiwum
    • Kosz

Kategorie

  • Counter Strike 1.6
    • Gotowe Paczki
    • Pluginy .amxx + .sma
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Modele
    • Modele Broni
    • Mapy
    • Dźwięki
    • RoundSound
    • Spray
  • Counter Strike Global Offensive
    • Pluginy .smx + .sp
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Pliki/Modele
    • Gotowe Paczki
    • Mapy
  • Invision Power Board 3.x
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Hooki i pluginy
    • Style
    • Pliki językowe
  • IPS Community Suite 4.x
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Pluginy
    • Style
    • Pliki językowe
  • MyBB
    • Aplikacje/Modyfikacje
    • Hooki i pluginy
    • Style
    • Pliki językowe

Kategorie

  • Test wiedzy o PR
  • Serwery PR
  • Gry
  • Sporty
  • Filmy
  • Oblicza Historii
  • Osobowe
  • Inne

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki...


Data utworzenia

  • Rozpocznij

    Koniec


Ostatnia aktualizacja

  • Rozpocznij

    Koniec


Filtruj po ilości...

Data dołączenia

  • Rozpocznij

    Koniec


Grupa


Miejscowość:


Zainteresowania:


Steam:


Imię:


Gadu-Gadu:

Znaleziono 572 wyników

  1. Siema, jestem Kuba, ostro napierdalam w cs'a najczęściej na ffa więc tam też staram się o admina.
  2. Cześć wszystkim, miło mi do Was dołączyć. Gram już jakiś czas na waszym serwerze cs 1.6 i muszę przyznać, że jest bardzo fajnie. Może nawet postaram się o admina Pozdrawiam i udanej gry wszystkim życzę.
  3. Siemka, bardzo mi miło że mogę do was dołączyć, mam na imię Jakub, mam 17 lat, trenuje podnoszenie ciężarów od 8 lat. Na serwerze gram pod Nickiem ,,zielaczyna,, Na serwerach gram już trochę czasu, jest bardzo fajnie, będę się starał od admina.
  4. Cześć! Mam na imię Nikola i mam 14 lat. Uczę się obecnie w 8 klasie, bo nie ma gimnazjum :c Mieszkam obecnie w Katowicach koło galerii handlowej i prowadzę radosne, wspaniałe życie. Przybyłam tu na forum, ponieważ mój chłopak polecił mi cs 1.6 i jakimś cudem spodobał mi się wasze zombie i trafiłam do was. Chciałabym tu zostać na bardzo długo, ale nie wiem, czy mnie tu zaakceptujecie. Pozdrawiam, Nikola.
  5. Witam, dołączam do was, wlokąc się z serwerowni na serwerownie, może to u was zostanę na stałe kto wie. Jestem Daniel, Mam 17 lat, Lubię czytać (posiadam w swojej kolekcji książek całą sagę wiedźmińską, parę książek Stephena King`a, również liznąłem troszkę metra 2033 i 2034), lubię pograć z kumplami w RPG na papierze, ogólnie stare RPG. Jestem osobą towarzyską, miłą, czasem zwą mnie duszą towarzystwa z uwagi na moją gadatliwość, no gęba to mi się nie zamyka, Słucham muzyki która mi się podoba, nie jestem związany z jednym gatunkiem tzn. słucham metalu przez rap do straszych utworów oraz znajduje się tam nawet jazz i funk. Uczę się do zawodu technik logistyk, serdecznie nie polecam ludziom nie lubiący liczyć i myśleć xD. Mam nadzieję, że zostanę z wami na dłużej, Strzała.
  6. Witam Was wszystkich zgromadzonych którzy czytają Aktualnie ten Post Chciałem się przedstawić. Do rzeczy. Mam na Imię Mirek mam 18 lat, chodzę do szkoły zawodowej w Kierunku Piekarz, mam juz 2 rok za sobą. Moje zainteresowaniami są: Piłka nożna ( Nie gram w klubie), słucham muzyki do grania w cs'ka :D. Mój staż w Cs 1.6 wynosi już 10 lat. Więc Pozdrawiam Całą Administrację i Graczy Powodzenia
  7. {W ZALEŻNOSCI O KTÓREJ TO CZYTASZ!} Dzień Dobry/Dobry Wieczór Ja jestem Kacper inaczej exel lat mam 16 no prawie dokładna data urodzenia 03.10.2002 trochę małolacik jestem ale co tam Interesuję się tworzeniem stron www oraz trochę pracowałem nad amxx może swoich pluginów nie robiłem ale edytowałem zaawansowanie, posiadałem również swoje serwery cs;go jak i 1.6 może ktoś mnie kojarzy Jeszcze się uczę jak widać po moim wieku skończyłem dopiero gimnazjum jestem w szkole średniej dokładniej do zawodówki profil ślusarz/spawacz a co tam przynajmniej mam pewność że tą szkołę ukończę nie za dobrze się uczę w sumie to się wgl nie uczę jakoś tam się zdało te 3 lata. Dlaczego zawodówka? Idę w śladami brata wiem że sobie nie poradzę w Technikum czy Liceum a po tej szkole mam papiery wyjazd za granicę i trzepię ostrą flotę Mianowicie możecie sobie pomyśleć że chłopak sobie zmarnował życie nigdy się dobrze nie uczyłem obrałem ślady brata zobaczymy jak to wyjdzie Posiadam 2 rodzeństwa młodszą siostrę i starszego brata. Jak i również 2 psy 1.Tina owczarek niemiecki 2.Pusia kundelek ze schroniska Moja przygodą z cs'em zaczęła się od 2011 roku pykałem dużo w 1.6 brat mnie wciągnął godzinami siedział przed komputerem a ja tylko wpatrzony aż w końcu dał mi spróbować i zaskoczyłem go swoim skillem byłem po prostu lepszy haha *** DYSTANS TO MOJE MOTTO haha POZDRO!*** Myślę że miło u was na sieci spędzę czas i będę zabijał nudę grając Pozdrawiam Kacper.
  8. Witam wszystkich użytkowników forum jak i graczy sieci! Mam na imię Konrad, mam 20 lat i gram aktualnie na Cs:gomod onlydd2, ale zaglądam czasem na inne serwery. Mam nadzieję, że spędzimy razem świetne chwile w grze jak i na forum
  9. Siema, cześć, elo. Pisałem kiedyś u Was powitanie, ale to było dość dawno temu, ponieważ konto mam tutaj od 2 lat i postanowiłem przywitać sie jeszcze raz, bo chce tutaj zagościć na dłużej. Jestem Karol, mam 25 lat od razu zaznacze, że nie grywam na serwerach, interesuje mnie tylko część związana z forum. Pochodze z sieci partnerskiej na której byłem opiekunem ubt jak i moderatorem forum. Można powiedzieć, że pochodzę z Łomży, lecz urodziłem sie w zupełnie innym rejonie Polski czyli na mazurach. Tak chłop z mazur. Interesuję sie głównie sportem i oczywiście grami jak każdy z Was. Pozdrawiam całą administrację i każdego użytkownika. Do zobaczenia na forum
  10. Witam wszystkich. Na wstepie: na imię mi Jakub mam 19 lat pochodzę z Czestochowy. znalazłem się tutaj dzieki mojego kolegi grajacego tutaj jakis czas zrezygnowalem z admina na innej serwerowni przechodzac na ta siec. Dlaczego gram w cs ? Gram ponieważ jest to dla mnie rozrywka, ktora sprawia wiele frajdy gram od dziecka w ta gre wiec trudno bylo by mi sie z nia rozstać a druga rzecza jest to ze moge na chwile zapomnieć o problemach codziennych jak i smierci mojego taty. Dlaczego także wchodzę aktywnie na forum? Lubie być na bierzaco z rzeczami ktore dzieja sie na forum wiadomościami, konkursami Moje zamiłowania. No wiec moje zamilowania to motocykle i samochody Sam jestem posiadaczem yamahy R6 600ccm Po prostu dwoma slowami lubie zapier*** Myślę że mnie zaakceptujecie na tej serwerowni mam zamiar juz tutaj zostac, bedzie mnie mozna spotkac na serwerze only dd2 #2 z nickiem ~ZYCIA NIE PISAL TARANTINO~ Btw; pozwolilem skopiowac sobie wzor od kolegi nizej. P o z d r a w i a m b a r d z o s e r d e c z n i e ! D o z o b a c z e n i a !
  11. Gość

    Witam serdecznie

    Witam. Mam na imię Michał i mam 15 lat. Pochodzę w województwa łódzkiego. Bardzo lubię grać w piłkę nożną i unihokeja. Mam nadzieję, że miło mnie przywitacie
  12. Hej hej, kilka osób zapewne mnie już kojarzy, nie przywitałem się na początku więc zrobię to teraz i dam kilka słów o sobie witam serdecznie wszystkich użytkowników forum oraz serwerów na forum i cs nazywam się HaGGiS ale w życiu realnym Sebastian, lat mam 20 i zawodowo wykonuje zawód Strażaka w Wielkiej Brytanii, wróciłem po niedługiej przerwie do gry, myśle, że spędzę u was dużo dobrego czasu (w miarę możliwości grafiku pracy), pozdrawiam cieplutko <3
  13. Mam na imię Daniel, mam 20 lat pochodzę z małej wsi położonej w Małopolsce(podhale). interesuję się grafika stronami www style mybb, a także myślę że na wysokim poziomie język pawno i lua, robię textdrawy i obiekty (samp, mta). W wolnych chwilach spędzam czas grając w Cs 1.6, lub "dłubie" przy swoim aucie. Myślę że poznam tutaj dużo ciekawych ludzi z którymi będzie można się pośmiać na Ts3 lub dsc. pozdrawiam Look
  14. Siemanko , z tej strony "!?"wczesniej znany jaka "+" Pogramy na DD2 # 2 ? Wróciłem po przerwie grałem wcześniej na FFA pozdrawiam ;)
  15. Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie z tej Strony @GENERAL ALADEEN coś o sobie: Mam na imię Dawid mam 36 lat wiem stary dziod ze mnie mieszkam w Województwie śląskim w Mieście Bielsko-Biała Skończyłem Szkołę Technikum wieczorowe o profilu Technik budowlany. Aktualnie Pracuję (ale na L4 nie mogę :D) Interesuje się samochodami oraz Jazdą Autem (traktuję to jako Hobby ogólnie lubie jeździć autem szczególnie nocą ) grami historią i oglądaniem seriali i filmów (lubię stare polskie Komedie jak i horrory). Zazwyczaj spotkacie mnie na Serwerze BF4 albo na dd2 bo to moje ulubione serwery noi na teamspeaku o tym samym nicku. Jestem osobą z dużym poczuciem humorku ale lubiącą poznawać nowe znajomości. no dobrze to tyle o mnie Pozdrawiam @GENERAL ALADEEN
  16. Witam, mam nadzieje że wreszcie znalazłem forum dla siebie Pomagam z serwerami cs 1.6, jakby ktoś potrzebował pomocy śmiało pisać pv
  17. Cześć, nazywam się Maks i gram na COD501
  18. Mam na imię Oliwia oraz mam 20 lat, aktualnie studiuję analitykę medyczną (przez co trochę brak życia.. x) ). Generalnie zawsze chodzę uśmiechnięta. Posiadam szereg ciekawych zainteresowań, m.in. tworzę pokazy fireshow :D.
  19. Witam wszystkich bardzo serdecznie i gorąco .
  20. Siemanko, Wszystkich graczy i administrację ,Hm mam Na imię Marcin, Mam 17 lat , Chodzę do zawodówki Kierunek Elektro-Mechanik Samochodowy,hm Mieszkam w Nie Daleko KAtowic, Na Forum Jestem Przypadkiem ale czemu nie mogę zostać więc elko
  21. Hej, jestem Nikola Przeżyłam 20 wiosen .... bla bla bla .... aktualnie studiuję fotonikę i inżynierię optyczną, a hobbistycznie tańczę z ogniem (fireshow) i chodzę na szczudłach
  22. Nick - QvirTV Imię - Adam Lat 23 Zainteresowania - Informatyka - Html - PHP - Na codzień jazda rowerkiem kilemetrówka , utrzymaniee domu domu
  23. Witam Panie panowie ogólnie gram od jakiegoś czasu na serwerze i zauwarzyłem parę błędów , mapki czasami są nie dopracowane ale fajnie się gra miła atmosfera i wgl , czasami serwer strasznie pinguje podejrzewam że nie wyrabia czasami albo poprostu ktoś celowo wali ddos i inne dziadostwa czasami zdarza się tak że poprostu jest restart serwer albo od przeciążenia albo jakis admin master resetuje go , ogólnie fajnie się gra

×