Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Piotrek.xD

Użytkownicy
  • Postów:

    43
  • Wpisów na Alkoboxie

    106
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

10 Aktywny

O Piotrek.xD

  • Tytuł:
    Użytkownik
  • Urodziny: 2002.02.16

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Gram na:
    ProCOD 1001
  • Imię:
    Piotruś Pan
  • Gadu-Gadu:
    52003210

Ostatnio na profilu byli

485 wyświetleń profilu
  1. Jestem na Nie największy powód: jego gt https://www.gametracker.com/player/Zjarany^^/51.75.43.33:27015/ W temacie się nie rozpisales, dlaczego chciałbyś zostać adminem mając 1h przegrane? Ludzie Ciebie nie znają po 1 dniu gry, daj się innym poznać, popraw gt zacznij być aktywnym i wtedy próbuj
  2. To że ktoś ma admina to wcale nie znaczy że ma jakieś przewileje że ma więcej HP czy większy dmg. Każdy admin ma tyle HP jak zwykły gracz, admin nie jest wyjątkiem. On tylko powinien trzymać porządek na serwerze nic więcej. Więc ta propozyvja jest bezużyteczna. Więcej jestem na DUŻE NIE! @***DestrO*** sam wiesz że admin nie jest żadnym wyjątkiem i nie posiada nic innego niż inny gracz więc to jest bez sensu za zabicie admina, pozdrawiam
  3. Za zBicie admina jestem na nie. To że jest adminem nie znaczy że ma jakoś więcej HP czy dmg Pytania mogą być. Napisane z tel :x bo nie mam komp...
  4. Nick: Axeman Wiek: 17 Steam_ID : https://steamcommunity.com/profiles/76561198448090584/ ( Niestety nie gram na steamie) Doświadczenie: Doświadczenie mam spore.Byłem wiele razy adminem, Posiadałem swój serwer, pomagałem koledze jako opiekun przy serwerze Znajomość AMXX(1-5) : 4 Link do Twojego gametracker'a: https://www.gametracker.com/player/Axeman/51.75.43.33:27015/ ( ostatnie 3 dni nie grane ze względu iż nie było mnie w domu i nie miałem jak grać. ) Sprawny mikrofon?: Niestety nie posiadam, mam w planach kupić i to jak najszybciej. Czy byłeś banowany na naszych serwerach?: Dawno myślę, że tak. Zapoznałeś się z obowiązującymi regulaminami?: Tak
  5. Nick: Axeman Wiek: 17 Steam_ID : https://steamcommunity.com/profiles/76561198448090584/ ( Niestety nie gram na steamie) Doświadczenie: Doświadczenie mam bardzo dużo. Posiadałem swój serwer, pomagałem koledze jako opiekun przy serwerze, więc doświadczenie mam spore. Znajomość AMXX(1-5) : 4 Link do Twojego gametracker'a: https://www.gametracker.com/player/Axeman/51.75.43.33:27015/ Sprawny mikrofon?: Niestety nie posiadam, mam w planach kupić i to jak najszybciej. Czy byłeś banowany na naszych serwerach?: Dawno myślę, że tak. Zapoznałeś się z obowiązującymi regulaminami?: Tak P.S: Coś u was nie ma żadnego admina tak zauważyłem. Gracze notorycznie łamią regulamin. Na pro Codzie coraz mniej graczy gra. Ale też możliwe, że dlatego, bo inni utrudniają grę.
  6. Jestem na NIE! - Wyzywanie i wysmiewanie sie z innych graczy - Kultura - Banowany na serwerach. @*VeGa* Byłem banowany 1 raz i to przez Ciebie za ss'y tak to konto czyste. ;) Pozdrawiam.
  7. @Miles. ♥ ;) pozdro, fajnie się z nim gra i rozmawia Nie, Nie wszyscy o Tobie zapomnieli.
  8. Nick: Piotrek.xD Wiek: 16 Steam_ID : Brak Doświadczenie: Doświadczenie mam spore, miałem admina nie raz. Byłem już adminem na ProCodzie ( tutaj u was ) lecz miałem słabe gt :/ teraz Mam w miarę Gt i spróbuję Zachęcił mnie do złożenia podania Głównie Miles Znajomość AMXX(1-5) : 4/5 Link do Twojego gametracker'a: https://www.gametracker.com/player/Piotrek.xD/193.33.176.127:27015/ Czy byłeś banowany na naszych serwerach?: Tak. ( z 2 lata temu na proCodzie, zanim miałem admina.) Za podszywke Ale to ja byłem ten prawdziwy i dostałem UB. Zapoznałeś się z obowiązującymi regulaminami?: Tak. Pozdrawiam Całą Ekipę PR. Osoby niepełniące rang na serwerze COD 1001, które wypowiadają się na temat danego kandydata mają obowiązek dodać do własnego postu link ze swoim GT z serwera.
  9. Witam, napotkał mnie taki błąd klasy już tłumaczę. Klasa sekretny szpieg ma 40 procent szans na odrodzenie się u wroga. Nie działa. Grałem Prawie cały dzień a ani raz się u wroga nie urodziłem. Myślę, że to jest błąd dlatego zgłaszam go tutaj. Lubię tą klasą grać. Grałem ją już dawno. Wróciłem do ponownej gry tutaj. Pozdrowienia dla starej ekipy ;) Vamper, emsi, mind, jaroo
  10. Okey. dzk Pisz na priv jak znajdziesz.
  11. Mam ponad 330 lvl.. I nie mogłem wbić jak byłem adminem.. I dalej nie moge.
  12. Witam mam problem z wbiciem na serwer Procod 1001 lvl Wchodze na serwer i mnie wywala: Piotrek.xD dolaczyl Kicked by Console: "Zakazany Nick !" Kicked :"Zakazany Nick
  13. Na TAK Wiek + Steam + gt + Staż + Doświadczenie + Reklamy + Ogarnięty, Miły ;) Nie widzę powodu na Nie
  14. Nick: Piotrek.xD Ile czasu Cię nie było: 1 dzień 10.10.2016r Powód: nie spodziewany wyjazd

×