Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

xeRey

Użytkownicy
  • Postów:

    8
  • Wpisów na Alkoboxie

    12
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

3 Nowy

2 obserwujących

O xeRey

  • Tytuł:
    Nowicjusz

Informacje

Ostatnio na profilu byli

71 wyświetleń profilu
  1. Jestem na Tak +Była już adminem na tym serwie +Amx +Steam https://www.gametracker.com/player/xeRey/54.38.49.139:27015/
  2. Wypowiem się co do pojedynku: KTOSIEK krzyczał do Oh Karol że będzie mi przeszkadzał FK: Nie chodzi mi o FK bo jest to temat z środy lub czwartku, chodzi mi o wbijanie na aktywnym banie Team: No dobra uznajmy że go nie ma.
  3. Twój nick: xeRey Nick oskarżonego: janusz i KTOSIEK SID oskarżonego: janusz: "janusz" 259 STEAM_1:0:202059984 1 04:28 81 Ktosiek: Nie mam (uciekł z serwa) Powód: janusz: Sojusz z KTOSKIEM na KD gdy są 4 osoby KTOSIEK: 1. Podczas dzieci wojny wskakiwanie pod mapę i się kampienie (cos ok. 18:50) 2. Teamowanie się z januszem (coś ok. 18:20) 3. Przeszkadzanie podczas pojedynków (tu nie mam o której godz to było ale chyba coś ok. 18:40 ale nie jestem pewny) 4. Wbijanie na aktywnym banie do CT (KTOSIEK mial 2 fk w jednej rundzie i od razu uciekł i HinoL mówił że go zbanował na ct ale czy go zbanował to tego nie jestem pewny) Opis sytuacji: Podane powyżej Dowody (demko lub ss): http://586452.hltv2.pukawka.pl/hltv-1904191818-jail_facebook-1555690680-1555693140.zip
  4. Miałem crasha Cs 1.6 i jak na nowo wbiłem na serwer to nie miałem swoich stroji a były to takie: Złoty Sztylet [1] Baseball [1] Braworka [5]. Nie były to jakieś super rzeczy ale kupiłem je za sms (szlugi za sms kupiłem a dokładniej to 2x po 500 szlugów) no i szkoda żeby tak kase stracić
  5. Siema. Zauważyłem że nie da się sprzedawać/oddawać/usuwać strojów. Średnie jest takie coś bo nie można sprzedać tych samych strojów co się ma, a mam kolegów których na serwer zaprosiłem i chciałem im dać jakieś rzeczy których mam po dwie lub więcej no i nie mam jak a mi jest to niepotrzebne bo to się tylko kurzy i po co nam dwie takie same rzeczy. To nie ma sensu. A myślę że takie coś zmieniło by grę na wiele lepszą. Mam nadzieję że sprawa zostanie rozpatrzona pozytywnie. (Jeżeli gdzieś pogubiłem się w słowach to sory ale piszę to dość późno a jestem dość zmęczony) Pozdrawiam.
  6. @SeriouS Opinia w skali (1-10): 9/10 Argumentacja: ogarnia troche jb wiec moze byc te 9/10 zreszta go najdluzej znam z administracji i jest ogarniety Na temat reszty sie nie wypowiem poniewaz nigdy ich nie spotkalem na serwerze a jakis staz juz tam mam
  7. Witam. Jestem nowy na serwie ale od razu kupiłem se Vipa, spadochrony no i zm Obcy. I właśnie z nim mam problem. Na początku działało normalnie ale potem ustawiłem se binda na zdejmowanie lm pod e i teraz nie mam jak chodzić po tych ścianach. Spoko było by gdyby ktoś podał bind żebym mógł chodzić po tych ścianach. Z góry dzięki Edit: Potrzebuje też bindu na spadochron. Znalazłem na necie jakiś bind ale nie działa ;/ (bind dla human i zm) Edit2: Temat do zamknięcia. Jeżeli ktoś ma taki problem to wchodzicie w Options, Keyboards i klikacie Reset to Default czy cos takiego potwierdzacie Apply OK i macie wszystko gotowe wielkie podziekowania dla Bober
  8. Witamy na forum xeRey :welcome:

×