Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

kozseb

Użytkownicy
  • Postów:

    10
  • Wpisów na Alkoboxie

    0
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

0 Nowy

O kozseb

  • Tytuł:
    Nowicjusz
  • Urodziny: 30.11.1985

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Poznań
  • Imię:
    Sebastian
  • Gadu-Gadu:
    5970669

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Przygania kocioł garnkowi, sam nabijasz sobie posty tą wypociną bez wniesienia do tematu? Argument jak z podstawówki.... myślałem, że serwer jest dla graczy, a nie adminów?
  2. Szanowni Państwo, sporo lat nie grałem i sporo się zmieniło. Na GG widzę, że dużo osób skacze bindem "Matrix" przynajmniej skok tak wygląda. Moje pytanie, co to daje oprócz wyglądu i czy rzeczywiście skaczą dalej? Proszę odp. Pozdrawiam
  3. Propozycja: Usunięcie licznika kampera Opis: Myślę, że licznik kampera jest zbyt rygorystyczny. Proponuję usunąć lub wydłużyć czas. Można by również zmienić na slapy zamiast zanikania ekranu. Propozycja: Dodanie spadochronu.Opis: Możliwość użycia spadochronu
  4. Bardzo dziękuję za odpowiedź, Już nie kojarzę czy to ten akurat serwer, ale widziałem że latali przezroczyści. Takie cuda Pamiętam z moda W3C do cs.
  5. Na prośbę... Mam 32 lata i jestem z Poznania, moją przygodę z CS zacząłem od v1.3, jeszcze nie było wtedy Steam oraz internet był na dyskietkach ;p i raczej grało się z botami lub na Lanie - co niektórzy mogą nie uwierzyć ;p Po kilku latał tułaczki dołączyłem do przyjaciół z Przymierza klanów zaprzyjaźnionych The BORG Collective jako asymilowana grupa funklubu serwera FF o wdzięcznej nazwie BORG Hub - The Anarchy Hive. Funklub nazywał się Anarchy Squad, w którym grałem pod nickiem [anarchy|sq] sibo. http://borg.org.pl/. Stowarzyszenie pozwoliło odwiedzić ludzi w całej Polsce zachowując przyjaźnie do dnia dzisiejszego. Strona działa - lecz jest martwa, ostatnie wpisy sięgają 2010 i wydają się wymuszone, lecz na forum można pogadać z niedobitkami czasu. Raczej nie macie po co tam zaglądać, chyba, że jako relikt historii. Mniej więcej przy CS:S grupa stowarzyszenia zaczęła odchodzić do innych gier jak L4D, DOD:S itd. mnie porwał ten ostatni. Przez lata grałem coraz rzadziej, aż przestałem.... Od czasu do czasu uruchomiłem sobie Max Payne, Alan Wake, DOD:S czy coś innego. Ale to były 5 minutowe gry i robiło się nudno... Ostatnio zażywam gry coraz częściej i napotkałem wasz serwer - gra muzyka... to było u nas. Co widać w moim cofigu. Dla serwera utworzyliśmy z kolegą mapę fun_asq_orange którą załączę. https://drive.google.com/file/d/1rcJ8RPI87pwxL5P1oQzPMBrlANUIT5YS/view?usp=sharing Drogi się rozeszły wspaniałe wspomnienia zostały i trochę znajomych. Jestem ciekaw czy ktoś pamięta serwery czy ludzi z Borg. PS: Dzięki CS poznałem 2 prawdziwą miłość, a 1 sama grała ;p https://steamcommunity.com/id/kozseb/ Jak macie pytania, to zadawajcie
  6. Cześć wszystkim (: EDIT: Na prośbę... Mam 32 lata i jestem z Poznania, moją przygodę z CS zacząłem od v1.3, jeszcze nie było wtedy Steam oraz internet był na dyskietkach ;p i raczej grało się z botami lub na Lanie - co niektórzy mogą nie uwierzyć ;p Po kilku latał tułaczki dołączyłem do przyjaciół z Przymierza klanów zaprzyjaźnionych The BORG Collective jako asymilowana grupa funklubu serwera FF o wdzięcznej nazwie BORG Hub - The Anarchy Hive. Funklub nazywał się Anarchy Squad, w którym grałem pod nickiem [anarchy|sq] sibo. http://borg.org.pl/. Stowarzyszenie pozwoliło odwiedzić ludzi w całej Polsce zachowując przyjaźnie do dnia dzisiejszego. Strona działa - lecz jest martwa, ostatnie wpisy sięgają 2010 i wydają się wymuszone, lecz na forum można pogadać z niedobitkami czasu. Raczej nie macie po co tam zaglądać, chyba, że jako relikt historii. Mniej więcej przy CS:S grupa stowarzyszenia zaczęła odchodzić do innych gier jak L4D, DOD:S itd. mnie porwał ten ostatni. Przez lata grałem coraz rzadziej, aż przestałem.... Od czasu do czasu uruchomiłem sobie Max Payne, Alan Wake, DOD:S czy coś innego. Ale to były 5 minutowe gry i robiło się nudno... Ostatnio zażywam gry coraz częściej i napotkałem wasz serwer - gra muzyka... to było u nas. Co widać w moim cofigu. Dla serwera utworzyliśmy z kolegą mapę fun_asq_orange którą załączę. https://drive.google.com/file/d/1rcJ8RPI87pwxL5P1oQzPMBrlANUIT5YS/view?usp=sharing Drogi się rozeszły wspaniałe wspomnienia zostały i trochę znajomych. Jestem ciekaw czy ktoś pamięta serwery czy ludzi z Borg. PS: Dzięki CS poznałem 2 prawdziwą miłość, a 1 sama grała ;p https://steamcommunity.com/id/kozseb/ Jak macie pytania, to zadawajcie
  7. Szanowni Państwo, nie było mnie w grze około 10 lat, a może i dłużej, oczywiście w międzyczasie była kilkuminutowa partyjka na default. Od tamtego czasu dużo się w cs zmieniło i nie jestem na czasie z nim. Wykopałem swój stary config i potrzebuję z nim pomocy. Czy możecie zerknąć czy wszystko w nim jest legalne, czy wszytko jest ok lub co wywalić bo jest bezsensu zanim zacznę korzystać. Proszę nie komentować, że coś jest głupie czy jakieś, bo wtedy były inne czasy i teraz też są. EDIT: Teraz gram na iMac, może być ważne. EDIT: Zna ktoś komendy na polepszenie grafiki/dzwiekow itp. gry? Pozdrawiam serdecznie. Sebastian unbindall //Usuwa wszystkie bindy _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ echo ### Sebastian ### _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ bind "ESCAPE" "cancelselect" //Anulowanie wyboru bind "F1" "say CZESC" bind "F2" "say NARAZIE" bind "F3" "say_team PRZEPRASZAM" ========================================================================================================================================================================= bind "F4" "zrzutwynikow; echo ### CZYSTY ZRZUT WYNIKOW ###" //Czysty zrzut wynikow alias "zrzutwynikow" "hud_saytext 0; +showscores; wait; wait; snapshot; wait; wait; -showscores; wait; hud_saytext 1" ========================================================================================================================================================================= bind "F5" "snapshot; echo ### ZRZUT EKRANU ###" //Zrzut ekranu ========================================================================================================================================================================= bind "F6" "czystyzrzutekranu; echo ### CZYSTY ZRZUT EKRANU ###" //Czysty zrzut ekranu alias "czystyzrzutekranu" "czystyzrzutekranuon; wait; wait; snapshot; czystyzrzutekranuoff" alias "czystyzrzutekranuon" "hud_draw 0; cl_observercrosshair 0; crosshair 0; r_drawviewmodel 0; hideradar; net_graph 0; scr_centertime 0" alias "czystyzrzutekranuoff" "hud_draw 1; cl_observercrosshair 1; crosshair 1; r_drawviewmodel 1; drawradar; net_graph 3; scr_centertime 8" ========================================================================================================================================================================= // F7 // F8 // F9 // F10 NIE DZIALA // F11 // F12 NIE DZIALA // EJECT // F13 // F14 // F15 PUASE // F16 // F17 // F18 // F19 // § bind "`" "toggleconsole" //Konsola bind "1" "slot1; cl_crosshair_size small" bind "2" "slot2; cl_crosshair_size small" bind "3" "slot3; cl_crosshair_size small" bind "4" "slot4; cl_crosshair_size small" bind "5" "slot5; cl_crosshair_size small" // 6 // 7 // 8 // 9 // 0 ========================================================================================================================================================================= bind "-" "glosdown" //Przycisz glos bind "=" "glosup" //Podglos glos alias "stuk" "speak fvox/blip" alias "glosup" "glos06" alias "glosdown" "glos04" alias "glosempty" "echo ### POZIOM GLOSU (_OFF______) ### - 00%" alias "glosfull" "echo ### POZIOM GLOSU (_MAKS____o) ### - 100%" alias "glos00" "stuk; voice_scale 0.00; alias glosup glos01; alias glosdown glosempty; echo ### POZIOM GLOSU (_OFF_____0_) ### - 00%" alias "glos01" "stuk; voice_scale 0.20; alias glosup glos02; alias glosdown glos00; echo ### POZIOM GLOSU (_o_______1_) ### - 10%" alias "glos02" "stuk; voice_scale 0.40; alias glosup glos03; alias glosdown glos01; echo ### POZIOM GLOSU (__o______2_) ### - 20%" alias "glos03" "stuk; voice_scale 0.60; alias glosup glos04; alias glosdown glos02; echo ### POZIOM GLOSU (___o_____3_) ### - 30%" alias "glos04" "stuk; voice_scale 0.80; alias glosup glos05; alias glosdown glos03; echo ### POZIOM GLOSU (____o____4_) ### - 40%" alias "glos05" "stuk; voice_scale 1.00; alias glosup glos06; alias glosdown glos04; echo ### POZIOM GLOSU (_____o___5_) ### - 50%" alias "glos06" "stuk; voice_scale 1.20; alias glosup glos07; alias glosdown glos05; echo ### POZIOM GLOSU (_6____o____) ### - 60%" alias "glos07" "stuk; voice_scale 1.40; alias glosup glos08; alias glosdown glos06; echo ### POZIOM GLOSU (_7_____o___) ### - 70%" alias "glos08" "stuk; voice_scale 1.60; alias glosup glos09; alias glosdown glos07; echo ### POZIOM GLOSU (_8______o__) ### - 80%" alias "glos09" "stuk; voice_scale 1.80; alias glosup glos10; alias glosdown glos08; echo ### POZIOM GLOSU (_9_______o_) ### - 90%" alias "glos10" "stuk; voice_scale 2.00; alias glosup glosfull; alias glosdown glos09; echo ### POZIOM GLOSU (_MAKS_____o) ### - 100%" ========================================================================================================================================================================= // BACKSPACE bind "TAB" "+showscores" //Tablica wynikow bind "q" "lastinv" //Poprzednia bron bind "w" "+forward" //Do przodu ========================================================================================================================================================================= bind "e" "+stopreload" //Zatrzymanie przeladowania magazynku alias "+stopreload" "lastinv" alias "-stopreload" "lastinv" ========================================================================================================================================================================= bind "r" "+reload" //Ladowanie magazynku bind "t" "impulse 201" //Malowanie loga bind "y" "messagemode" //Czat ogolny bind "u" "messagemode2" //Czat zespolowy ========================================================================================================================================================================= bind "i" "czat" //WL-WYL czata alias "czat" "czatoff" alias "czatoff" "hud_saytext 0; alias czat czaton; echo ### CZAT WYLACZONY ###" alias "czaton" "hud_saytext 1; alias czat czatoff; echo ### CZAT WLACZONY ###" ========================================================================================================================================================================= // o // p // [ ========================================================================================================================================================================= bind "]" "puszczaniemuzyki" //Wlacznik puszczania muzyki alias "puszczaniemuzyki" "puszczaniemuzykioff" alias "puszczaniemuzykioff" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; alias puszczaniemuzyki puszczaniemuzykion; echo ### PUSZCZANIE MUZYKI WYLACZONE ###" alias "puszczaniemuzykion" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias puszczaniemuzyki puszczaniemuzykioff; echo ### PUSZCZANIE MUZYKI WLACZONE ###" ========================================================================================================================================================================= // RETURN - ENTER // CAPSLOCK bind "a" "+moveleft" //Na lewo bind "s" "+back" //Do tylu bind "d" "+moveright"//Na prawo // f bind "g" "drop" //Wyrzucenie broni bind "h" "+commandmenu" //Menu komend bind "j" "nightvision" //Noktowizor // k // l // ; // ' // \ bind "SHIFT" "+speed" // ` ========================================================================================================================================================================= bind "z" "siedzenie" //Siedzenie alias "siedzenie" "siedzenieon" alias "siedzenieon" "alias siedzenie siedzenieoff; +duck; echo ### SIEDZENIE WLACZONE ###" alias "siedzenieoff" "alias siedzenie siedzenieon; -duck; echo ### SIEDZENIE WYLACZONE ###" ========================================================================================================================================================================= bind "x" "chodzenie" //Chodzenie alias "chodzenie" "chodzenieon" alias "chodzenieon" "alias chodzenie chodzenieoff; +speed; echo ### CHODZENIE WLACZONE ###" alias "chodzenieoff" "alias chodzenie chodzenieon; -speed; echo ### CHODZENIE WYLACZONE ###" ========================================================================================================================================================================= bind "c" "+use" //Uzbrajanie rozbrajanie bomby, odbijanie zakladnikow bind "v" "impulse 100" //Latarka bind "b" "buy" //Menu kupowania bind "n" "buyequip" //Menu kupowania ekwipunku bind "m" "chooseteam" //Menu zmiany druzyny ========================================================================================================================================================================= bind "," "sztucznefps" //Sztuczny BH alias "sztucznefps" "sztucznefpson" alias "sztucznefpson" "fps_max 20; wait; alias sztucznefps sztucznefpsoff; echo ### BUNNY HOPP ON ###" alias "sztucznefpsoff" "fps_max 100; wait; alias sztucznefps sztucznefpson; echo ### BUNNY HOPP OFF ###" ========================================================================================================================================================================= bind "." "slot3; hud_fastswitch 1; +attack; wait; -attack; wait; wait; wait; wait; +reload; wait; wait; wait; slot5; wait; wait; wait; +jump; wait; -jump; wait; -jump; wait; wait; wait; slot3; wait; wait; wait; wait; slot2; wait; wait; wait; wait; slot1; -reload; wait; -reload; wait; -reload; hud_fastswitch 0; echo ### MATRIX ###" //Matrix // / // SHIFT bind "CTRL" "+duck" //Przykucniecie // ALT bind "WIN" "+voicerecord" //Uzycie mikrofonu ========================================================================================================================================================================= bind "SPACE" "+skoksens" //Podskok i zmiana sensa alias "+skoksens" "+jump; sensitivity 2.7" alias "-skoksens" "-jump; sensitivity 3.7" ========================================================================================================================================================================= // WIN // ALT // CTRL // FN // INS bind "DEL" "mp3 stop" //Stop ========================================================================================================================================================================= bind "HOME" "mp3up" //Do przodu o jedna piosenke bind "END" "mp3down" //Do tylu o jedna piosenke alias "stuk" "speak fvox/blip" alias "mp3up" "mp3utwor001" alias "mp3down" "mp3utwor001" alias "mp3utwor001" "stuk; mp3 play MP3/001; alias mp3up mp3utwor002; alias mp3down mp3utwor006; echo ### WLACZONO MP3 (____001____) ###" alias "mp3utwor002" "stuk; mp3 play MP3/002; alias mp3up mp3utwor003; alias mp3down mp3utwor001; echo ### WLACZONO MP3 (____002____) ###" alias "mp3utwor003" "stuk; mp3 play MP3/003; alias mp3up mp3utwor004; alias mp3down mp3utwor002; echo ### WLACZONO MP3 (____003____) ###" alias "mp3utwor004" "stuk; mp3 play MP3/004; alias mp3up mp3utwor005; alias mp3down mp3utwor003; echo ### WLACZONO MP3 (____004____) ###" alias "mp3utwor005" "stuk; mp3 play MP3/005; alias mp3up mp3utwor006; alias mp3down mp3utwor004; echo ### WLACZONO MP3 (____005____) ###" alias "mp3utwor006" "stuk; mp3 play MP3/006; alias mp3up mp3utwor001; alias mp3down mp3utwor005; echo ### WLACZONO MP3 (____006____) ###" ========================================================================================================================================================================= bind "PGUP" "mp3dzwiekup" //Podglaszanie mp3 bind "PGDN" "mp3dzwiekdown" //Przyciszanie mp3 alias "stuk" "speak fvox/blip" alias "mp3dzwiekup" "mp3dzwiek06" alias "mp3dzwiekdown" "mp3dzwiek04" alias "mp3dzwiekempty" "echo ### POZIOM MP3 (_OFF______) ### - 00%" alias "mp3dzwiekfull" "echo ### POZIOM MP3 (_MAKS____o) ### - 100%" alias "mp3dzwiek00" "stuk; MP3Volume 0.00; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek01; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiekempty; echo ### POZIOM MP3 (_OFF_____0_) ### - 00%" alias "mp3dzwiek01" "stuk; MP3Volume 0.10; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek02; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek00; echo ### POZIOM MP3 (_o_______1_) ### - 10%" alias "mp3dzwiek02" "stuk; MP3Volume 0.20; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek03; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek01; echo ### POZIOM MP3 (__o______2_) ### - 20%" alias "mp3dzwiek03" "stuk; MP3Volume 0.30; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek04; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek02; echo ### POZIOM MP3 (___o_____3_) ### - 30%" alias "mp3dzwiek04" "stuk; MP3Volume 0.40; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek05; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek03; echo ### POZIOM MP3 (____o____4_) ### - 40%" alias "mp3dzwiek05" "stuk; MP3Volume 0.50; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek06; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek04; echo ### POZIOM MP3 (_____o___5_) ### - 50%" alias "mp3dzwiek06" "stuk; MP3Volume 0.60; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek07; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek05; echo ### POZIOM MP3 (_6____o____) ### - 60%" alias "mp3dzwiek07" "stuk; MP3Volume 0.70; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek08; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek06; echo ### POZIOM MP3 (_7_____o___) ### - 70%" alias "mp3dzwiek08" "stuk; MP3Volume 0.80; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek09; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek07; echo ### POZIOM MP3 (_8______o__) ### - 80%" alias "mp3dzwiek09" "stuk; MP3Volume 0.90; alias mp3dzwiekup mp3dzwiek10; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek08; echo ### POZIOM MP3 (_9_______o_) ### - 90%" alias "mp3dzwiek10" "stuk; MP3Volume 1.00; alias mp3dzwiekup mp3dzwiekfull; alias mp3dzwiekdown mp3dzwiek09; echo ### POZIOM MP3 (_MAKS_____o) ### - 100%" ========================================================================================================================================================================= // UPARROW // DOWNARROW // LEFTARROW // RIGHTARROW // KP_SLASH // / // KP_MUL // * bind "KP_HOME" "vesthelm; defuser; primammo" // 7 bind "KP_UPARROW" "hegren; flash; flash; sgren; primammo" // 8 // KP_PGUP // 9 // KP_LEFTARROW // 4 // KP_5 // 5 // KP_RIGHTARROW // 6 bind "KP_END" "m4a1; ak47; primammo" // 1 bind "KP_DOWNARROW" "mp5; primammo" // 2 bind "KP_PGDN" "famas; galil; primammo" // 3 bind "KP_INS" "m4a1; ak47; primammo; hegren; flash; flash; sgren; vesthelm; defuser" // 0 bind "KP_DEL" "primammo; secammo" // . ========================================================================================================================================================================= bind "KP_MINUS" "glosnoscdown" //Przycisz glosnosc bind "KP_PLUS" "glosnoscup" //Podglos glosnosc alias "stuk" "speak fvox/blip" alias "glosnoscup" "glosnosc06" alias "glosnoscdown" "glosnosc04" alias "glosnoscempty" "echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_OFF______) ### - 00%" alias "glosnoscfull" "echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_MAKS____o) ### - 100%" alias "glosnosc00" "stuk; volume 0.00; alias glosnoscup glosnosc01; alias glosnoscdown glosnoscempty; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_OFF_____0_) ### - 00%" alias "glosnosc01" "stuk; volume 0.10; alias glosnoscup glosnosc02; alias glosnoscdown glosnosc00; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_o_______1_) ### - 10%" alias "glosnosc02" "stuk; volume 0.20; alias glosnoscup glosnosc03; alias glosnoscdown glosnosc01; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (__o______2_) ### - 20%" alias "glosnosc03" "stuk; volume 0.30; alias glosnoscup glosnosc04; alias glosnoscdown glosnosc02; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (___o_____3_) ### - 30%" alias "glosnosc04" "stuk; volume 0.40; alias glosnoscup glosnosc05; alias glosnoscdown glosnosc03; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (____o____4_) ### - 40%" alias "glosnosc05" "stuk; volume 0.50; alias glosnoscup glosnosc06; alias glosnoscdown glosnosc04; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_____o___5_) ### - 50%" alias "glosnosc06" "stuk; volume 0.60; alias glosnoscup glosnosc07; alias glosnoscdown glosnosc05; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_6____o____) ### - 60%" alias "glosnosc07" "stuk; volume 0.70; alias glosnoscup glosnosc08; alias glosnoscdown glosnosc06; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_7_____o___) ### - 70%" alias "glosnosc08" "stuk; volume 0.80; alias glosnoscup glosnosc09; alias glosnoscdown glosnosc07; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_8______o__) ### - 80%" alias "glosnosc09" "stuk; volume 0.90; alias glosnoscup glosnosc10; alias glosnoscdown glosnosc08; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_9_______o_) ### - 90%" alias "glosnosc10" "stuk; volume 1.00; alias glosnoscup glosnoscfull; alias glosnoscdown glosnosc09; echo ### POZIOM GLOSNOSCI (_MAKS_____o) ### - 100%" ========================================================================================================================================================================= // KP_ENTER bind "MOUSE2" "+attack2" ========================================================================================================================================================================= bind "MOUSE1" "+wolniejszestrzelanie" //Wolniejsze strzelanie alias "+wolniejszestrzelanie" "+attack; sensitivity 2.7" alias "-wolniejszestrzelanie" "-attack; sensitivity 3.7" ========================================================================================================================================================================= // MOUSE3 bind "MWHEELUP" "invnext" bind "MWHEELDOWN" "invprev" _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _cl_autowepswitch "1" bottomcolor "6" brightness "2" cl_crosshair_color "50 250 50" //Kolor celownika cl_crosshair_size "small" //Wielkosc celownika cl_crosshair_translucent "0" //Przezroczystosc celownika cl_dynamiccroshair "0" //Dynamiczny celownik cl_observercrosshair "1" //Celownik w trybie opserwacji cl_radartype "1" cl_shadows "1" //Cienie pod modelami graczy cl_weather "1" //Pogoda (np. deszcz) con_color "000 255 000" //Kolor czcionki w konsoli (RGB) console "1" //Pokazuje konsole crosshair "1" //Pokazuje celownik developer "0" fps_max "100" //Maksymalna liczba klatek na sekunde gamma "3" gl_clear "1" //Wypelnianie luk miedzy teksturami gl_smoothmodels "1" //Zmienia wygladzanie modeli gl_wateramp "1" //Fala na obiektach z woda hud_centerid "1" //Wysietla imiona widzianych graczy na srodku ekranu hud_draw "1" hud_fastswitch "1" //Szybkie przelaczanie broni max_shells "600" //Maxymalna ilosc lusek max_smokepuffs "100" //Maxymalna ilsoc dymkow po kulach name "Sebastian" net_graph "3" net_graphpos "2" net_graphwidth "-270" //Pozycja precache "1" //Wydluzenie czasu ladowania gry w zamian za mniej doczytywania w czasie jej trwania r_decals "300" //Ilosc dziur w scianach oraz wlaczenie krwi r_detailtextures "1" //Lepsza jakosc obrazu bedacego w bliskiej odleglosci r_detailtextures-supported "1" //Odbijanie swiatla przez tekstury r_dynamic "1" //Lepsza jakosc oswietlenia r_lightmap "1" //Lepsze oswietlenie mapy r_mirroralpha "1" //Wlacza detale w teksturach odbicie swiatla r_novis "1" //Lepsza jakosc wody sensitivity "7.0" setinfo "_vgui_menus" "1" //Wyglad menu topcolor "30" viewsize "120" //Wielkosc widoku zoom_sensitivity_ratio "3.0"
  8. Cześć, jestem starym graczem, który miał wieloletnią przerwę. Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć "postacie" dlaczego niektórzy są przezroczyści itp. Jakiś link, lub pod jakimi nazwami szukać? Na jakiej zasadzie zbiera się AptulkaCoins, czy one pozostają do następnego wejścia na serwer. Jak je wydawać... Jakie warto mieć bindy. Pozdrawiam serdecznie Sebastian
  9. Wgrałem na nowo CS,a i wszystko na ta chwile jest OK. Mimo że cały katalog download skopiowałem i wgrałem do nowej instalacji.
  10. Sprawdzałem i cały czas dostaję. Ten temat również nic nie wyjaśnia, gram na iMac, pliki usunąłem, mam standardowe ustawienia, nie posiadam własnego cfg. 
  11. Nick: Player Powód: Wykryto Czita Net Smoke Admin banujący: -- Data i godzina zdarzenia: 30/01/2019 około 18:30 Mapa: Przy logowaniu się na serwer Wycinek z konsoli: Server # 20 Couldn't find map maps/zm_luz.bsp, server will download the map [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze przez Admina ZM+EXP Pijemy-Rozrabiamy.pl. [AMXBans] Pozostalo ci 14 minut i 14 sekund bana. [AMXBans] Zbanowany Nick: Player [AMXBans] Powod: 'Wykryto Czita Net Smoke' [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ Pijemy-Rozrabiamy.pl [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:0:3474651' [AMXBans] Twoje IP: '83.8.211.3' [AMXBans] =============================================== Kicked : Zostales ZBANOWANY. Sprawdz swoja Konsole. Ten temat również nic nie wyjaśnia, gram na iMac, pliki usunąłem, mam standardowe ustanienia, nie posiadam własnego cfg. zm_dark_mini0000.bmp zm_dark_mini0001.bmp
  12. Witamy na forum kozseb :welcome:

×