Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Szwadron97

Użytkownicy
  • Postów:

    14
  • Wpisów na Alkoboxie

    35
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

23 Pomocny

O Szwadron97

  • Tytuł:
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. "Wiara, miłość i nadzieja, któż pamięta to? Najwytrwalsi walczą dalej, resztę kryje dno."
  2. Ok. A co sądzicie o pomyśle z powyższego cytatu, drugiego granatu dla zombiaka, który by przyciągał do siebie ludzi i dajmy, że też tylko przez 5 sekund?
  3. Serio sądzicie, że jak losowy VIP zostanie zombiakiem i raz na rundę rzuci takim granatem, to będzie zbyt łatwo dla zombie? Mając doświadczenia z innego serwa wiem, że nie do końca wyglądałoby tak, jak sądzicie, mianowicie jak jest powyżej 7 graczy na serwie, to wszyscy i tak będą gdzieś rozproszeni, a zasięg działania granatu nie jest duży, więc zazwyczaj taki granat oślepia ok. 4 graczy, inni będą zatrzymywać zombiaka, ale przynajmniej zombiak ma to ułatwienie, że więcej osób zarazi i szybciej. Zapomniałem wspomnieć, że opcja granatu "hosting" też byłby tylko dla losowego vipa, więc raczej byłaby równa szansa dla zombie, jak i dla humanów. Zapomniałem też wspomnieć o jeszcze innym granacie dla zombie. Tyczyłby się on tylko losowo wybranego zombiaka, który jest równocześnie losowo wybranym VIP-em mapy, mianowicie granat, który działałby jak PIPA, lecz na totalnie odwrotnej zasadzie, zamiast przyciągać do granatu, to by odpychał humanów od granatu w stronę najbliższego zombiaka i też tylko raz na rundę. Akurat byłoby to duże ułatwienie dla zombiaków, którzy zazwyczaj nie mają żadnych szans z VIP-ami Granat ten działałby tylko w opcji "impact". Oba granaty kosztowałyby 20 - 25 AP.
  4. WITAM!!!CWPK!!! Za pewne czytaliście moje 2 rozmaite propozycje co do serwera Zombie Escape oraz stworzenia serwera nowego modu Escape Room. Teraz z kolei wpadam z nową propozycją i na razie nie będzie ona tak ogromna, jak ostatnio Pierwsza z nich to opcje użycia granatów, do których dorzuciłbym opcję "homing". Ta opcja polega na tym, że jeśli w pobliżu gracza znajduje się zombie, to rzucony granat automatycznie jest naprowadzony do najbliższego zombiaka, aby go zatrzymać. Opcja ta nie dotyczyłaby granatów PIPA, a jeśli by w pobliżu nie było zombiaka, a granat zostałby rzucony, to zadziała tak samo, jak w opcji "normal" Druga to granat dla wylosowanego VIP, który jako zombiak mógłby raz na rundę rzucić granatem, aby oślepić wszystkich humanów w zasięgu działania granatu na 15 sek. Oba wymienione wyżej przypadki użycia granatów nie działałyby, gdyby było mniej, niż 7 graczy na serwerze, a oślepiający działałby tylko w opcji "impact". Co sądzicie o tych pomysłach?
  5. Nie znacie chyba nikogo, kto by potrafił pisać pluginy do takiego moda? A jeśli nie ma nikogo, kto by umiał, to ktoś z was zna jakiś dobry poradnik do tego? Taki sobie mój szkic
  6. Twój nick: Szwadron97 Nick oskarżonego: VI{?P SID oskarżonego: STEAM_1:0:1879032522 Powód: 0tp Opis sytuacji: Przede wszystkim na mapie ze_antrax_lg_fix2 nie czekając na nikogo zamyka bramę, Dowody (demko lub ss): Pod spodem będziecie mieli plik z demko, na dodatek SS-y: file:///D:/Program%20Files%20(x86)/Counter-strike/cstrike/ze_antrax_lg_fix20000.bmp file:///D:/Program%20Files%20(x86)/Counter-strike/cstrike/ze_antrax_lg_fix20001.bmp file:///D:/Program%20Files%20(x86)/Counter-strike/cstrike/ze_antrax_lg_fix20002.bmp hltv-1901131844-ze_antrax_lg_fix2-1547401440-1547403060 (1).zip
  7. W tym będzie trochę Połamana sprawa, ale może uda nam się kogoś do tego znaleźć
  8. WITAM!!!CWPK!!! Na nowy A.D. 2019 wychodzę z inicjatywą nowego serwera, którego mod, tak naprawdę jeszcze nigdy w CS-ie 1.6 nie istniał, a nasza sieć serwerów może być pierwszą, która właśnie by z takim modem serwer posiadała Ten mod to ESCAPE ROOM Za pewne wiecie do jakiej tragedii ostatnio doszło w Koszalinie, gdzie w wyniku zatrucia spowodowanego pożarem i wyciekiem gazu zginęło 5 młodych dziewcząt. Choć dla nich poziom zabawy escape room-u był za trudny do przejścia, to z drugiej strony właśnie ta tragedia zrodziła pomysł, który może być sukcesem dla naszej sieci serwerów CS 1.6. Na czym polegała by zasada tej gry: - Byłby to serwer z połączenia modów Deathrun z Zombie Escape - Byłby tylko 1 terrorysta (ewentualnie 2) na resztę np. 18 CT, którzy w każdej części map puściliby pułapkę, aby zgładzić gracza (to samo, co w Deathrun) - Gracze CT mieliby określoną liczbę czasu do ucieczki z danego pomieszczenia, dostając co pół minuty obrażenia (aż do śmierci = wygrana dla TT). - CT miałoby możliwość wyboru dowolnej broni dla siebie, by zniszczyć pułapki, przeszkody, etc. - Gracze CT mieliby możliwość przejścia przez siebie, aby nie blokować innych graczy (to samo co w Zombie Escape) - Nie byłoby w mapach takich przeszkód, jak w Deathrunie, aby np. przeskakiwać przez jakieś ściany robiąc tzw. 90o, czy robić tzw. BH, której możliwość wykonania powinna być zablokowana. - Początki w mapach nosiłyby nazwy "er", np. er_minecraft, er_darkside, czy er_thelost, itp. To od ESCAPE ROOM. - Mapy te miałyby mieć od 3 do 5 pomieszczeń, aby nie były za długie, gdy będą skomplikowane - Każda mapa miałaby zdradliwe przejścia i pułapki, w które gdyby wszedłby gracz, to by zginął, powinno być od 2 do 3 zdradliwych przejść i jedna słuszna brama do kolejnego pomieszczenia - TT miałby możliwość wyboru do 2 pomieszczeń mapy, aby wyznaczyć miejsce szukania kluczy, bez którego nie byłoby możliwe przejście do kolejnego pomieszczenia - Tylko te pułapki, które były by puszczane przez TT, powinny mieć deskę ratunku dla graczy CT, np. ogień puszczany w CT nie zabiłby od razu gracza, tylko zadawałby obrażenia, CT powinien mieć czas, aby uciec i doznać jak najmniej obrażeń. Albo też przepaść, gdzie byłaby tylko jedna lina, jeśliby gracz do niej nie doleciał, to zginąłby. - Po ostatnim pomieszczeniu jest baza TT, gdzie dochodzi do walk między TT, a CT. TT powinno mieć możliwość wyboru jakiejkolwiek broni dla siebie i kamizelki, gdyż na niego może wpaść kilku graczy CT, którzy mogą jednak szybciej paść z powodu mniejszej ilości HP. Wiem, że programowanie takiego serwera, map specjalnie dostosowanych do tego modu i samego takiego modu byłoby uciążliwe i zajęło by to z ok. roku, Ale jak sądzicie, czy taki serwer miałby szansę odnieść sukces, co sądzicie o tych zasadach, o pracy serwera takiego modu i czy naprawdę warto byłoby tworzyć taki serwer? Proszę o rozważne zastanowienie się nad tym pomysłem!
  9. Mogę jeszcze zrozumieć, że nie wszystkim by odpowiadała mapa ze_jungla_lg. Nie mniej jednak takie mapy jak zm_jambalaya_escape i zm_escapetrain_v2 są przez wielu uznawane za jedne z najlepszych, a z własnego doświadczenia wiem, że zazwyczaj wielu bywało graczy na tych mapach. Nie wiem czemu jednak jesteś na nie, ale zgadzam się, co do usunięcia mapy ze_jurassicpark4. Co do mapy ze_project to jest trochę krótka, ale skomplikowana mapa, dzięki czemu atmosfera podczas gry jest na wysokim poziomie i raczej nie stosowałbym się do argumentu o vip-ach. Tak jak wcześniej napisałem, dorzuciłbym w dodatku mapę ze_isla_escpae_lg. Znalazłem przed chwilą też najlepszą mapę, ze wszystkich starych i moim zdaniem jak najbardziej powinna zagościć na naszym serwerze, jest to ze_thelostworld_redux: https://gamebanana.com/maps/62172 Szkoda, że wielu osób nie popiera pomysłu wywalenia wściekłego z klasy zombie, bo jest naprawdę zbędny, a w wielu sytuacjach jest gorszy od zwykłego zombie @littledevil89dlaczego Twoim zdaniem wielu osób narzekałoby na klasę zombie bomber?
  10. Znalazłem kolejną fajną mapę, też starą i też taką, która u was nigdy nie była Dorzuciłbym też dźwięki zombie, które występują na filmie, a nie ma na naszym serwerze https://gamebanana.com/maps/154824 zm_isla_escape_lg Trochę to dziwacznie brzmi i nie wiem, o co do końca w tym chodzi Co do zmian dla zombie, które zaproponował Ivan, jestem jak najbardziej za, natomiast co do innych broni będę za, jeśli będzie dla wszystkich graczy, nie tylko dla VIP-ów
  11. Z tymi workami może i masz rację, jeśli chodzi o brak admina na serwie. Co do obrażeń z broni typu RPG, to bardziej mi chodzi nie o pierwsze, a zarażone zombiaki, które mają mniej hp., np. 3000, one bardzo szybko giną. Tym bardziej, że napisałem zasady, przy których nie byłoby takie łatwe kupienie granatów Co do klasy wściekły nie pisałem o lvl, tylko o sens jego istnienia i to, że na jego miejsce bym wstawił właśnie takiego bombera, który by sprawił nie małe problemy dla ludzi
  12. Witam!!! CWPK!!! Wychodzę z wieloma propozycjami dla waszego serwera Zombie Escape, które poprawiłyby jakość gry Pierwszą z nich to: MAPY: - Tak jak ostatnio słusznie zauważyli Nieznajomy i littledevil89, z serwa powinniśmy usunąć mapę ze_123 W zamian za tą mapę, stawiłbym z powrotem albo mapę: ze_parkour_fabi https://gamebanana.com/maps/175028, Albo mapę: ze_potc_fabi https://gamebanana.com/maps/182921 Na dodatek wstawiłbym kilka starych i dobrych map, które zauważyłem, że na waszym serwie nigdy nie zagościły: - zm_jambalaya_escape : https://maps.cs-bg.info/maps/cs/478/ - zm_escapetrain_v2 : https://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/61470/zm_escapetrain_v2.html - ze_pueblo_v3_fix : https://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/78898/ze_pueblo_v3_fix.html - ze_jungla_lg : https://gamebanana.com/maps/154476 - ze_box_final : https://www.17buddies.rocks/17b2/View/Map/28229/ze_box_final.html - ze_project (moim zdaniem najlepsza ze wszystkich starych) : https://gamebanana.com/maps/146703 Na dodatek powróciłbym do trzech map sprzed ostatniego resetu: - ze_nuke_v1_3 : https://gamebanana.com/maps/185286 - ze_amazonas_beta : https://gamebanana.com/maps/174617 - ze_mario_twoer_lg : https://gamebanana.com/maps/166871 A także kilka nowych map, które moim zdaniem byłyby bardzo fajne: - ze_minecraft_adventure_v1_3d : https://gamebanana.com/maps/186836 - ze_safe_base : https://gamebanana.com/maps/189563 - ze_dustriver_4 : https://gamebanana.com/maps/188380 - ze_mini_v3_final : https://gamebanana.com/maps/163806 Druga sprawa: VIPY: Aby wstawić każdemu darmowego VIPA od 22:00 do 6:00, z możliwością zdobycia podwójnej ilości expa za wygraną rundę (NIE potrójnie, jak to jest w przypadku graczy, którzy sobie VIPA kupili) oraz: - możliwość wyboru każdego rodzaju zombie w zależności od poziomu - Brak możliwości wyboru takiej broni, jakiej może zwykły VIP. Trzecia sprawa: zasady Z większością zasad się zgadzam, ale dorzuciłbym jeszcze jedną zasadę w celu ułatwienia gry, mianowicie na przykładzie map ze_123 są miejsca, gdzie human-VIP się dostanie, ale zwykły zombie już się nie dostanie i aby VIP wyszedł z takiego miejsca po eksplozji na mapie, w celu ułatwienia gry. Natomiast na przykładzie mapy ze_minecraft_lg w środku tej wieżyczki jest pomieszczenie, do którego można wejść ze szklanego otworu na dachu, skąd nie można się już wydostać, aby po wybuchu, jeśli będzie zombie z humanem, aby wszyscy weszli do środka, też w celu ułatwienia gry. Czwarta sprawa: bronie 4.1 - aby mocno zmniejszyć ilość zadawanych obrażeń z broni, przede wszystkim z bazooki i broni dla VIP-ów, po ostatnim resecie zombie za szybko ginie, co powoduje, że nie ma żadnych szans na dotarcie do człowieka. 4.2 - aby zmniejszyć liczbę granatów podpalających do 1, mało kto używa 2 granatów tego typu i bardziej przeszkadzają, niż pomagają w grze, w zamian za niego, wstawiłbym inny granat, a jaki?... 4.3 - Zanim mnie skrytykujecie, przeczytajcie do końca!!! Granaty, które natychmiast by zabiły zombie w swoim zasięgu, ale na kilku zasadach: a) Byłyby dostępne po 3-ej rundzie każdej mapy i po 2 minutach od rozpoczęcia rundy (Nie powinno być możliwości zdobycia takiego granatu w skrzynkach) b) Kosztowałyby 47 AP (Bo tyle kosztują 1 gr. podpalający + 2 gr. zamrażające + 1 gr. Pipy) i mogły być kupione pod warunkiem, że wcześniej się nie kupiło innych granatów c) Tylko 2 pierwsze osoby mogłyby kupić taki granat, nie więcej! Na dodatek granat nie działałby na jedynego zombiaka! d) W razie losowego wyboru zombie, to: - Wybór pierwszego zombiaka, jeśli zaraziłby kilku osób, to granat mógłby zabić wszystkich zombie, oprócz pierwszego losowego, chyba, że po za zasięgiem granatu znajdzie się inny, zarażony przez niego gracz, to on będzie oszczędzony, a pierwszy losowy zginie. - W wypadku wielokrotnej infekcji (gdzie zombie zaraża graczy), granat mógłby zabić wszystkich zombiaków - W przypadku wielokrotnej infekcji (gdzie zombie zabija graczy), granat byłby w ogóle niedostępny! - W przypadku nemesisa granat nie zabijałby, a odejmowałby od 5000 do 10000 hp. Piąta sprawa: klasa zombie Wywaliłbym klasę "wściekły", gdyż jest on bezużyteczny, a nawet gorszy od zwykłego zombie, w zamian za niego, wstawiłbym klasę "Bomber", który by miał 10000 hp w razie losowego wyboru gracza oraz 5000 hp w razie zarażenia gracza przez zombie. (reszta, taka sama, co u tankera) Jaką ma on funkcję? Mianowicie, jeśli taki zombie zostałby zabity, to w takim samym zasięgu, jak działanie granatów, zombiak taki by wybuchł i albo zabiłby wszystkich graczy w owym zasięgu, albo ewentualnie zadałby im obrażenia, najwyżej do 180 hp, dostępny dla wszystkich graczy. Szósta sprawa: Poziomy i dźwięki Jestem za tym, aby można było kupić kolejny poziom za 2000 AP, niektórym naprawdę zbyt powoli przychodzi zdobywanie kolejnego lvl-a, szczególnie po 25-tym lvl-u. Na dodatek, na przykładzie końcowego fragmentu filmu o mapie: ze_pueblo_v3_fix można by było dodać dźwięk wygranej rundy dla ludzi. Jeśli ktoś z was grał na starych serwerach ZE, to pomyślcie też dla innych z tamtych serwerów dźwięków dla zombiaków, jak i dla ludzi, gdyż obecnie za mało jest takich dźwięków i trochę dziwnie się gra w takiej atmosferze . Siódma sprawa: Worki Niektórzy, co mają VIP-y i są zombiakami, dzięki long-jumpowi przechodzą bez zatrzymania się przez granaty laserowe, gdy znajdujemy się w jakimś ciasnym tunelu, albo z łatwością przechodzą przez bramy, przez które zwykły human nie przeskoczy. Dlatego przypomniała mi się opcja, dzięki której gracz jako zwykły human mógłby ciut lepiej zatrzymać zombie, mianowicie: ze_Cs_iTaly0005.bmp Takie worki kosztowałyby 25 AP i można by je wstawić w dowolnym miejscu za pomocą klawisza "E", najwięcej można by było kupić 20 takich worków (gdzieś z boku ekranu powinna być wskazana liczba posiadanych takich worków). Takie worki miałby by funkcję stworzenia przeszkody dla zombiaków oraz pomóc humanowi wejść na niedostępne inne miejsca. Jednak, żeby tak łatwo nie było, punkty życia jednego takiego worka wynosiłyby 250, zombie miałby więc możliwość szybkiego zniszczenia go. Z tymi workami byłby jednak problem, mianowicie niektórzy by je wykorzystali do bugowania środków transportu lub innych mechanicznych rzeczy, jak np. drzwi. Dlatego takie worki powinny być szybko rozwalone przez graczy oraz gracz, który by taki worek postawił, natychmiastowo dostałby bana na 3 - 6 h. Wiem, że bardzo dużo tutaj zaproponowałem i wiem, że z kilkoma rzeczami możecie się ze mną nie zgadzać, jednak prosiłbym o rozważne zastanowienie się na tymi propozycjami. Ps. Wiele z tych pomysłów przyszło z nieistniejącego od 6 lat serwera CS 1.6 z modem "Left4Dead" (moim osobistym zdaniem najlepszym serwerem pod względem ZE, to był jedyny polski serwer tego typu modu ), który łączył w sobie wiele cech Zombie Escape ze zwykłym Zombie Modem (mapy ZE były pomieszane z mapami ZM). Tam owszem też nie brakowało wad i wyciągając wnioski, wiele propozycji zmodyfikowałem, szczególnie z granatami.
  13. Twój nick: Szwadron97 Nick oskarżonego: L3GENDA i SebaS SID oskarżonego: STEAM_ID_LAN (proszę o natychmiastowe przybycie) Powód: Obecny brak kultury (L3GENDA), 0tp (SebaS) i rzucanie granatów nad przepaścią Opis sytuacji: Co chwilę dochodzi do przekleństw, 0tp, wyzwisk, itp. Dowody (demko lub ss): Obecna sytuacja...

×