Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

55.

Użytkownicy
  • Postów:

    77
  • Wpisów na Alkoboxie

    1655
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

91 Zaawansowany

9 obserwujących

O 55.

  • Tytuł:
    Zaawansowany Użytkownik
  • Urodziny: 31.10.1997

Informacje

Ostatnio na profilu byli

965 wyświetleń profilu
  1. dobrze ze po sylwestrze tego nie ogladam bo takie kręciołki za dobrze by mi nie zrobily ale ladnie latasz
  2. Jak byłem mały to wujek zaczął mnie dotykać,

    na początku bolało, 

    później piekło i trwalo to dłuższą chwilę.
    Pamiętajcie, żeby nie dotykać dzieci po oku! XD

  3. UNKULUKU na admina! niesetety nie było mi dane grać długo podczas Twojego adminowania wczesniejszego, ale jestem pewny ze taki BOT jak Ty da rade na spokojnie grasz często, czasami jak odpał ale zawsze sie przydasz do pomocy adminom Jestem na wielkie tak https://www.gametracker.com/player/55/54.38.205.232:27015/
  4. Skończyłem/am ten quiz. Mój wynik 28/100 Mój czas 72 sekund  
  5. 55.

    AFK

    masz racje, był i ten plugin jednak on nie działał tak jak powinien. Pisałem o tym tutaj Później administracja wyłączyła całkiem ten plugin po tym jak on nie dzialał, jednak masz racje strasznie to denerwuje jak gracz ciagle siedzi na respie i jak nie ma admina nie mozna zupelnie nic z nim zrobic Popieram @StylowyTDKw 100% przeciez jak wejdzie taki DareczekTOP1 który NA RAZIE nie jest zbanowany a kazdy chce go zbanować to wiadomo ze przy kazdej próbie wejscia jego na serwer bedzie dostawał od razu kicka XDJedyna opcja to plugin XD
  6. pewnie od bezdomnego dostales nie no smieszkuje fajne autko
  7. niby ta, ale majac konto z prime mozna mowic ze jest cos wiecej warte
  8. Skończyłem/am ten quiz. Mój wynik 50/100 Mój czas 41 sekund  
  9. Stary Nick:DanielBG Nowy Nick:55 Sposób zmiany nicku[pliki/sms]:sms Linki do plików:
  10. Nick wrzucającego: 55 Data i godzina: pol godzinki temu Nick podejrzanego:asdf`` Serwer: dd3 Rodzaj cheata / co w regulaminie łamał gracz: wh STEAM_ID/IP: 18608 STEAM_1:0:652205935 18 19:53 20 0 Dowód - link do demka/ssów: http://588643.hltv2.pukawka.pl/hltv-1812151939-de_dust2_snow-1544899140-1544900340.zip Czasy podejrzanych akcji: 1:31 wychylenie idealne na model, nie mowie juz o wychylaniu na typa na szkrzyni na kominie 1:47 celowanie przez sciane, idealnie wychylony na model nie sprawdzil ani pod bs, ani "konca" podestu b, pozniej wchodzenie na B na nozu, bez sprawdzenia kominu czegokolwiek XD 6:45 wszyscy strzelaja sie przez brame/bs/komin na b ale jeden Bóg wie ze gracz stoi na podescie b 16:01 ciekawe skad wiedzial ze ct kucnał, ze celowal na takiej wyskokosci moze demko nie jest perfekcyjnie rozpisane, nie mam doswiadczenia, ale gosc nie sprawdza zadnych standardów, gra na pewniaka, jego wychylenia i celowania przez sciane sa zbyt pewne zeby mowic tu o jakims przypadku
  11. Skończyłem/am ten quiz. Mój wynik 30/100 Mój czas 31 sekund  
  12. 55.

    Nakarm psa z OLX

    Po raz 11sty OLX prowadzi akcje nakarm psa, za każdego nakarmionego psa OLX wysyła do schroniska 20KG (!) karmy. Nas to nic nie kosztuje, a tym zwierzakom możemy pomóc. Karmić możemy tylko niestety przez telefon, ale bardzo zachęcam do robienia tego i podsylania znajomym, im wiecej kliknięć tym więcej zwierzaki dostaną karmy. Można klikać raz dziennie, zostało jeszcze 5 dni bo akcja kończy się 20grudnia, więc każdy zainteresowany da rade to zrobić jeszcze 5 razy! Link do karmienia zwierzakow https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/lfV7/?fbclid=IwAR0nx-2eewqbynZNotP6J39uSXdk3u2zlOzywad1nLvOePJXJs3TMIEKhjs Link o całej akcji, żeby ktoś nie gadał że to fejk https://www.olx.pl/lp/nakarm-psa/
  13. kurła, same ajmloki tutaj! ja to bym kurla zbanowal
  14. Nick wrzucającego: 55 Data i godzina:11:45? Nick podejrzanego:friendly gamer Serwer:dd#3 Rodzaj cheata / co w regulaminie łamał gracz: parkinson w łapie STEAM_ID/IP: "friendly gamer" STEAM_0:0:6755399441061262 Dowód - link do demka/ssów: http://588643.hltv2.pukawka.pl/hltv-1812141139-de_dust2_snow-1544783940-1544785200.zip Czasy podejrzanych akcji: 4:55 Mysle ze wiecej ogladac nie trzeba

×