Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

WszystkoJasne

Użytkownicy
  • Postów:

    2
  • Wpisów na Alkoboxie

    0
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

2 Nowy

1 obserwujący

O WszystkoJasne

  • Tytuł:
    Nowicjusz
  • Urodziny: 08.04.1996

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Gdańsk
  • Gram na:
    Only DD2 #1
  • Imię:
    Kacper

Ostatnio na profilu byli

76 wyświetleń profilu
  1. Cześć E-Sportowe Świrki Od dawna tu jestem lecz nie miałem okazji sie przywitać , albo po prostu byłem za leniwy :P Tak naprawdę długa przerwa wykluczyła mnie ze wszystkiego , wiec teraz próbuje to nadrobić Wiec tak Nazywam się Kacper mam 22 lata , gram na serwerze Only DD2 #2 ale także możecie mnie znaleźć na innych serwerach Pijaczków Pochodzę z Gdańska , aktualnie mieszkam w Anglii Moje zainteresowanie to oczywiste Counter-Strike 1.6 tak w moim sercu jedynie Klasyk , nic nie zastąpi mi tej gry :3 Darzę ją bardzo dużym sentymentem inne moje zainteresowania to Gotowanie , Siłownia oraz Piłka Nożna Nie będę już was zanudzał i cieszę się ze mogłem do was wrócić tak po długim czasie , mam nadzieję ze spotkamy się na serwerach i będziemy mogli się razem postrzelać ! Dzięki za przeczytanie i Jeszcze raz witam was bardzo serdecznie !! Do usłyszenia Pijaczki :3 Nick w grze : f0rest 3Majcie Się
  2. Wszystkiego najlepszego WszystkoJasne!

  3. Wszystkiego najlepszego WszystkoJasne!

  4. Wszystkiego najlepszego WszystkoJasne!

  5. Nie no tak z grzecznośći , raczej wypadałoby sie przywitać co nie ? To Tak jestem Kacper mam 19 lat , gram w cs od 5 lat może 6 z przerwami Zainteresowania to piłka nożna nawet gram w Lidze No jeśli macie jakieś pytania to pisać a tak ogolnie to widzimy sie na serwerze Only DD2
  6. Cześć , Grałem tutaj kiedyś , ale to mniejsza zaczełem grac od 3-4 dni znów na serwerze , i zauwazyłem bardzo mała ilość adminów , nie wiem może na taka pore trafiłem , bo wiadomo ze nikt nie bedzie grał 24h . Ale zauważyc trzeba ze od resetu ranku to zaczeli grać , tak zwani cziterzy . Wiec wole sie zapytać , czy naprawdę jest tak mało adminów , czy tylko taka pora gry Nick w Grze : RPK / [:Lazy :*] Dziekuje zyczę miłej nocy

×