Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

sosales2

Użytkownicy
  • Postów:

    37
  • Wpisów na Alkoboxie

    85
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

19 Aktywny

5 obserwujących

O sosales2

  • Tytuł:
    Użytkownik
  • Urodziny: 12.11.2000

Ostatnio na profilu byli

670 wyświetleń profilu
  1. Maska gazowa juz byla z 1000000 razy, trudno zobaczyc sobie na poprzednie propozycje przed napisaniem nastepnej? Gazowa raczej moim zdaniem nigdy nie bedzie bo to jest szajs, Jak bedzie takie cos to na jakiego grzyba bedzie wtedy paka? zeby sobie 100ap do kosza wrzucic ? A ta unhead to bezsens, wbije ci matka 15k hp na szalonym i na unheadzie to masz 99% szanse na deada, wtedy runda bedzie trwala z 1minute (moze). + Wystarczy takiego unheada miec jak sie wbija grubym i sie skacze w kampie gdzie jest niski sufit. Nie i nie.
  2. Nie rozumiem cie.. I szkoda gadac tez. Dobrze wiesz ze wlasciciela nie ma tak samo jak i opiekuna. Jesli masz juz admina to jako admin powinies miec cos z swojego rozumu.. Jesli nie dziala mute to chyba oczywiste ze pierw gracza postraszysz banem a jesli nadal robi to samo to go banujesz to chyba nie jest trudne uzyc glowy czasami pawcio... Rowniez polecam ci odwiedzic o to i przeczytac "taryfikator banow". I moze wsumie wszystko przeczytaj 2x bo widze ze brakuje ci kilka rzeczy do funkcjonowanie jako admin. I ta pierwsza sprawa to chyba tylko ty masz problem jak ja mialem admina i siedzialem na spec tez noktowizor nie dzialal ale wszystko normalnie bylo widac wiec nie wiem kup se lepszy monitor lub zwieksz gamme w grze czy cos bo z tego co wiem jestes jedyny ktory ma ten problem. I teraz cos ode mnie jesli skladasz podanie na admina i go dostajesz to chyba normalne zebys wiedzial jak sie zachowac i co zrobic jako admin w byle jakiej sytuacji powinies funkcjonowac dobrze i gladko w kazdej sytuacji a nie piszesz na forum twoje wyzalenia ze ty nie wiesz co masz zrobic. Jesli takiej banalnej rzeczy nie potrafisz to zrezygnuj z rangi czy cos bez takiej cechy adminowskiej, dobrym adminem raczej moim zdaniem nie da sie byc. Oby cie to pouczylo na nastepny raz. EDIT:@pawcio5428 Czlowieku masz 20 pare lat a ty do mnie piszesz jak bysmy sie znali w realu, napisalem ci co robisz zle i co powinien wiedziec i robic jako admin, zwyczajnie cie pouczam. "To że ty zrezygnowałeś nie znaczy ze musisz mnie krytykować." Co to wogole ma znaczyc? To sensu nie ma jedno drugiego sie nie trzyma. Krytyki sa po to zeby zauwazyc co robisz zle i co masz poprawic i ja ci zwyczajnie odpisalem, wiec nie wiem co moje rezygnowanie szkodzi tym ze cie pouczam abys wiedzial co robic. + Nie wiem co jest takiego trudnego zeby zapamietac jaka kara i w jakiej dlugosci jest stosowana w danej karze.
  3. Nie, nie i nie. *można przekazać ap graczowi najeżdżając na niego celownikiem i wciskając odpowiedni klawisz (bind) Po co? Ludzie wy juz jestescie za leniwy zeby napisac po prostu /donate i wyslac ap? bezsens. *odpychanie zombie z broni m3. Podczas strzału żeby zombi odpychało Nikt m3 nie uzywa praktycznie wiec znow bezsens. *maska przeciw infekcyjna chroniąca od bomby,cena taka sama jak bomby(100 ap) Propozycja taka byla wielokrotnie odrzucona i sam sebek mowil ze nigdy takiej rzeczy nie doda. *dla survivor nowa umiejętność o nazwie "FALA", ładowałaby się co 20 sekund i po użyciu odpychałaby zombie od niego Meh no moze byc wsumie kazdy survek na serwerze ginie odrazu od strzalu wiec cos tam pomoze. *dodanie komendy /regulamin z prostymi informacjami "co w trawie piszczy" dla nowych graczy No moze byc, lecz nikt i tak regulaminu nie czyta. *ruletka do wykupienia 1 razy na mapę. za 50 ap. do wygrania jest np.szansa na dodatkowe ap lub utratę,małą regenerację życia lub utratę Znow, to jest zombie mod a nie cod, ffa czy cos takiego, bezsens. *zombie za zarażenia też powinny dostawać 1 exp,aby to miało sens to np. za zarażenie 5 human wskoczy 1 xp No moze byc wsumie kill to kill wiec tez exp powinien byc jako zm. * i ostatnie dosyć długie..dodanie rang do lvl które byłyby dopisane do gracza zależnie od jego poziomu,np.piszemy coś to przed nickiem pojawia się nazwa I poraz chyba 10 to jest ZOMBIE MOD a nie COD MOD ludzie, to jest bezsens po co takie cos jak i tak nikt na to nie patrzy + level i tak kazdemu resetuje ekhm (Zohan) Level to level po co jakies glupie nazwy...
  4. Skończyłem/am ten quiz. Mój wynik 40/100 Mój czas 66 sekund  
  5. Skończyłem/am ten quiz. Mój wynik 100/100 Mój czas 28 sekund  
  6. Prosze o odebranie mi rangi Admin zp poniewaz nie mam czasu zeby grac i nabijac gt oraz brak checi do grania na serwerze. Dziekuje.
  7. Usprawiedliwienie: Nick: sosales2 Ile czasu Cię nie było: 8/25 - 8/30 Powód: Praca
  8. Skończyłem/am ten quiz. Mój wynik 0/100 Mój czas 1 sekund  
  9. Skończyłem/am ten quiz. Mój wynik 45/100 Mój czas 75 sekund  
  10. Hmmm, moze byc ale zamiast top15 zgonow i nagrody w postaci vipa to chyba lepiej by zadzialalo to: Top 3 dedy na mape wtedy gracze by byli bardziej napaleni na bycie w tej top 3. A vip jako nagroda to na pewno nie. Najlepiej by zadzialal exp a jak nie exp to ap. Jedyny problem jest tym ze obcy zawsze wygra pierwsze miejsce, ale tez gra jest pay to win wiec nie widze jakiegos duzego problemu.
  11. Usprawiedliwienie Nick: sosales2 Ile czasu Cię nie było: od 30/10/2018 do 8/11/2018 Powód: Bylem na wakacjach.
  12. sosales2

    RUST

    Siemka, kupilem sobie gierke Rust i szukam ekipy zeby razem grac poniewaz samemu sie strasznie nudno gra. Mozemy grac na byle jakim serwerze tylko zeby duzo osob na nim gralo zeby byla akcja i wojna Jesli ktos jest zainteroswany prosze napisac mi na pw lub nizej i sie cos ogarnie.
  13. Jestem na nie poniewaz : Widac ze jestes lekko nie ogarniety przegladajac te twoje propozycje i odpowiedzi. Podanie wyglada jak by bylo napisane bez starania sie, jak by ci wogole nie zalezalo. Widac troche po tych calych emotkach ze jestes jeszcze troche za dziecinny lecz moze to ja tak to widze. Edytowales podanie zeby dopisac jedna rzecz ktora jest minusem u ciebie zeby sobie poprawic wizerunek. Tak jak Lajtowy wyzej, watpie ze miales admina na 2 serwerach.

×