Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

bum w cheda

Użytkownicy
  • Postów:

    15
  • Wpisów na Alkoboxie

    6
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

6 Nowy

1 obserwujący

O bum w cheda

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Team1 ma jutro możliwość zagrać o 19:00, chcielibyśmy zmienić gracza bodziolekk na gracza MEET ŁILI YOUR MAKER. Kto gra na serwerach dd2 #3 powinien kojarzyć, spełnia wymagania więc proszę o zamianę zawodników oraz ustosunkowanie się adminów czy mają czas.
  2. Jako, że mam problem ze zrobieniem ss'a (podobnie jak np. @HaGGiS, z którym rozmawiałem na ten temat), poprosiłem @Unlukui dzięki jego uprzejmości wrzucam.
  3. ja mam pytanie czysto organizacyjne: jak bedzie wygladac formula turnieju? tylko po jednym meczu admini vs druzyna X czy moze system kazdy z kazdym i wyniki wylonia zwyciezce? macie jakis pomysl?
  4. Nick: bum w cheda Powód: AB Admin banujący: ukryte Data i godzina zdarzenia: 05.11.2018, 12:27 Mapa: d2 Wycinek z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.pijemy-rozrabiamy.pl [AMXBans] Powod: 'AB? Wyjaśnij na forum' [AMXBans] Dlugosc bana: 'permanently' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:0:32003690' [AMXBans] Twoje IP: '213.77.48.146' [AMXBans] =============================================== bardzo prosze o wyjasnienie mi tego bana... owszem, na forum widnieje info, ze zostalem wykreslony z listy graczy turnieju Admini vs gracze, nie ma natomiast informacji, z jakiego powodu dostalem permanentnego bana. Ponizej wklejam skrina z moimi dotychczasowymi banami, oba byly na tym samym steam-id, chcialbym wiedziec, czy ktos tylko w weekend podszyl sie pod moj nick czy moje konto zostalo skradzione - gdyby zostalo skradzione, nie mialbym mozliwosci wejscia na wasze serwery, wiec to pytanie retoryczne. Pragne zauwazyc, ze wedlug gametrackera ktos o nicku bum w cheda gral na serwie zarowno w sobote, jak i w niedziele, ja gram tylko w pracy, pn-pt w godzinach 8-16, wiekszosc graczy moze to potwierdzic, ze nigdy nie pojawiam sie w weekendy. podejrzewam, ze ktos podszyl sie pod moj nick, zwlaszcza, ze nie mam jego rezerwacji. Prosze o informacje, jakie steam id oraz ip zostalo w weekend zbanowane. Jesli okaze sie, ze moj ban jest bezpodstawny, wnosze do opiekuna serwera dd2 #3 - xxardassa - prosbe o ponowne dodanie mnie na liste graczy turnieju admini vs gracze (druzyna 2). Szkoda, ze w ciagu ostatnich kilku miesiecy wyrobilem sobie porzadna marke na serwerze, a dzisiaj wchodzac postrzelac zostalem zwyzywany, ze wchodze na aktywnym i jestem ciota... za to powinienem zostac rowniez przez administracje przeproszony, ale przemilcze to. P.S. jeszcze jedna sprawa - kazdy moj ban byl na to samo ip, dzisiejszy rowniez. polecam sprawdzic w historii banow. to oznacza, ze nie moglem sobie zmienic ip wchodzac dzisiaj na serwer.
  5. mr15 to jest do 16 wygranych rund, poczytaj w necie max round 15 po jednej stronie (terro lub ct)
  6. 1. bum w cheda 2. https://www.gametracker.com/player/bum w cheda/46.105.43.92:27420/ 3. druzyna 2 wiadomo moze, w jakich godzinach beda rozgrywane mecze? moze lepiej system mr15 (do 16 wygranych rund) a nie do 10 wygranych rund? jesli juz chcecie sie bawic w organizacje czegos takiego, to lepiej zrobic to profesjonalnie amxy do mr15 sa wszedzie do sciagniecia i mozna wgrac na serwer.
  7. Nick: bum w cheda Admin banujący: vego21 Data i godzina zdarzenia: 28.09.2018, ok. 12:40 Mapa: d2 Wycinek z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.pijemy-rozrabiamy.pl [AMXBans] Powod: 'SSy na Pijemy-Rozrabiamy.pl' [AMXBans] Dlugosc bana: 'permanently' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:0:32003690' [AMXBans] Twoje IP: '213.77.48.146' [AMXBans] =============================================== Ssy spakowane w .rar [link]: https://megawrzuta.pl/download/a47f7b9140652e9cc973f7de415cac91.html
  8. Nick: bum w cheda Powód: AB (? :O) Admin banujący: BaQsny* Data i godzina zdarzenia: 23.07.2018 14:16 Mapa: d2 Wycinek z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ Pijemy-Rozrabiamy.pl [AMXBans] Powod: 'AB' [AMXBans] Dlugosc bana: 'permanentnie' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:0:32003690' [AMXBans] Twoje IP: '213.77.48.146' [AMXBans] =============================================== nie wiem, za co ban, admin najprawdopodobniej nie rozroznia aimbota od normalnego strzelania, polecam przejrzec tutoriale na youtube odnosnie aimbota. ban jest absolutnie bezpodstawny, gram na Waszych serwerach od kilku miesiecy, kilka banow wylapalem (zawsze ss'y - oczywiscie czyste), wiekszosc ogarnietych graczy mnie kojarzy, mozecie popytac.
  9. Nick: bum w cheda Admin banujący: Maggio Data i godzina zdarzenia: 19.07.2018 11:52 Mapa: d2 #1 Wycinek z konsoli: Wrote HalfLife00.tga Wrote HalfLife01.tga Wrote HalfLife02.tga Wrote HalfLife03.tga Wrote HalfLife04.tga Wrote HalfLife05.tga Wrote HalfLife06.tga AMXBans ========================================== AMXBans Admin Maggio zrobil Ci screeny AMXBans Ilosc: 7 AMXBans Typ: TGA AMXBans Umiesc screeny na: Pijemy-Rozrabiamy.pl AMXBans Pozdro od admina Pijemy-Rozrabiamy.pl AMXBans ========================================== [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ Pijemy-Rozrabiamy.pl [AMXBans] Powod: 'SSy na Pijemy-Rozrabiamy.pl' [AMXBans] Dlugosc bana: 'permanentnie' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:0:32003690' [AMXBans] Twoje IP: '213.77.48.146' [AMXBans] =============================================== Ssy spakowane w .rar [link]: https://megawrzuta.pl/download/80a1cb5c2ef3d990f35996b51ea367d4.html
  10. Nick: bum w cheda Admin banujący: przykro mi, nie wiem Data i godzina zdarzenia: 22.06.2018, ok. 14:00 Mapa: d2 Wycinek z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.pijemy-rozrabiamy.pl [AMXBans] Powod: 'SSy na Pijemy-Rozrabiamy.pl' [AMXBans] Dlugosc bana: 'permanently' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_0:0:32003690' [AMXBans] Twoje IP: '213.77.48.146' [AMXBans] =============================================== Wild Marten dropped Kicked by Console: Zostales ZBANOWANY. Sprawdz swoja Konsole. Kicked : Zostales ZBANOWANY. Sprawdz swoja Konsole. Ssy spakowane w .rar [link]: https://megawrzuta.pl/download/787853b874f411e9e3809bc7b80fe4cf.html
  11. Nick: lolo Admin banujący: nie pamietam, przykro mi, a pod linkiem: https://bany.pijemy-rozrabiamy.pl/ban_list.php w ogole nie ma mojego nicka. Data i godzina zdarzenia: 21.12.2017, 16:30 Mapa: dust2winter Wycinek z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You are banned from this Server! [AMXBans] You are permanently banned. [AMXBans] Banned Nickname : lolo [AMXBans] Reason : ' SSy na Pijemy-Rozrabiamy.pl ' [AMXBans] You can complain about your ban @ www.pijemy-rozrabiamy.pl [AMXBans] Your SteamID : ' STEAM_ID_LAN ' [AMXBans] Your IP : ' 213.77.48.146 ' [AMXBans] =============================================== Kicked : You are BANNED. Check your console. Ssy spakowane w .rar [link]: https://megawrzuta.pl/download/1e71b03c4c17743531f8848e75ca2767.html
  12. Witamy na forum bum w cheda :welcome:

×