Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

TerroR

Użytkownicy
  • Postów:

    139
  • Wpisów na Alkoboxie

    1481
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

248 Król Reputacji

O TerroR

  • Tytuł:
    Zaawansowany Użytkownik
  • Urodziny: 16.03.2000

Informacje

Ostatnio na profilu byli

1613 wyświetleń profilu
  1. Proszę o odebranie rangi: Admin DR Powód: brak czasu
  2. -Imię: Patryk -Nick: TerroR -Wiek: Prawie 19 -SID: STEAM_0:0:105495087 -Doświadczenie w prowadzeniu serwera: Przez około 5 lat prowadziłem sieć oraz serwery ze znajomymi. -Znajomość AMXX* (0-5): 3 -Ile godzin jesteś w stanie poświęcić dla serwera: Samo granie na serwerze około godziny dziennie, jeżeli chodzi o opiekę nad działem to po kilka godzin dziennie. -Napisz coś o sobie: Mam na imię Patryk, pochodzę z Lublina, interesuje się nowinkami ze światu komputerów oraz telefonów, w wolnym czasie lubię pobawić się grafiką, koszuleczki, sygnaturki(preferuje wieksze prace, nie lubie tworzyć np avatarów ), ale no niestety bardzo ogranicza mnie kreatywność. Jestem osobą spokojną, oraz lubiącą pomagać innym w potrzebach. -Jakie zmiany chciałbyś wprowadzić na serwerze?: Chciałbym przede wszystkim spróbować poprawić respawny na niektórych mapach, dodać kilka nowych map których domagają się gracze. * Skala znajomości AMXX: 0 - nie wiem co to ftp, pluginy 1 - słyszałem pojęcie ftp i plugin 2 - wiem co to pliki .amxx i .sma 3 - potrafię prawidłowo wgrywać modyfikacje na serwer 4 - w stopniu podstawowym edytuję pluginy, potrafię napisać prosty plugin 5 - piszę własne pluginy W podaniach o stanowiska forumowe mogą wypowiadać się tylko użytkownicy posiadający rangę na forum inną niż użytkownik, lub jakikolwiek zielony naramiennik. @Brawurowy - Co do ostrzegania, to nie ostrzegam kazdego z osobna bo to troche sensu nie ma gdzie w ciagu 30 sekund 5 osob umie złamac jeden i ten sam punkt, w sumie powinienes dobrze wiedzieć jak to działa bo w porównaniu do @delta6583 to coś robisz na tym serwerze . Ale oczywiscie każdy ma swoje zdanie, krytykę przyjmuje na klate Delta szkoda że nie podałeś też wypowiedzi innych adminow bo z tego co wiem to moja wypowiedz (bez cenzury) było to cytowanie drugiego admina, wynikła sprzeczność przez jedna z osob z tamtej skargi która rozwiązaliśmy Sobie na pw, bo w sumie w porównaniu do Ciebie my umiemy ze sobą porozmawiać, ostrzec, zebysmy czegos nierobili, zamiast od razu lecieć ze skarga do opiekunów . A co do faworyzacji prosze o dowody. Przypomne że ty to robisz wystarczy patrzeć w skargi, a co do banowania bez ostrzeżenia, ciekawie bo, w kazdej skardze na mnie czysto jest napisane że ostrzegłem pozniej zbanowałem . Pozdrawiam cieplutko DG tak jak mówiłem szkoda że nie ma całej rozmowy, po czym napisu że poszliśmy na teamspeaka porozmawiać i wszystko sobie wyjaśniliśmy
  3. TerroR

    Propozycje

    1.1 - 20 slotów na takim serwerze powinno być bardzo fajną opcja 1.2 +1 Statystyka grawitacji według mnie bez sensu i moze sie bugować 1.3 Zmiana nazwy na plus, moze sie komus przez przypadek jakas literowke zrobic i pozniej problemik będzie (tak wiem mozna usunac klan, ale co jak zauwazymy to z czasem albo po prostu znudzi nam sie obecna nazwa) 1.4 Mi się jeszcze jakos nie myli z [email protected] 1.5 Jezeli jest taka mozliwosc to jestem ZA 2.1 Przydałoby się ze względu na sam fakt że ta kanapa sie buguje jak jest wiecej osob 2.2 Nawet byłbym za obnizeniem do 100-200-300-400-500-600 ze względu na fakt że i tak aktualnie jakoś długo wbija się ten poziom 2.3 okej, ale ograniczyc kolejke do 4/5 osób, zabić 3 osoby to chwila (w przypadku ogarnietych osob)
  4. Ja dam Tobie szanse i okres Potrzebujemy ogarnietych adminów, Wydajesz się być ogarnięty Wiek Popieram w tej wypowiedzi @NiceK , @szNapeeeq.chyba ma problem ze nie dostał tego stanowiska
  5. TerroR

    [Opinia] TerroR

    - Opinia o osobie (wraz z argumentami): - Opinia o rangach które pełni (wraz z argumentami): - Ogólna ocena w skali 1-10
  6. - Opinia o osobie (wraz z argumentami): Miła osobą która potrafi czasami wybuchnąć , trzeba Ciebie nauczyć w końcu grać - Opinia o rangach które pełni (wraz z argumentami): Radzisz Sobie dosyć dobrze ale czasami za miła jestes 😂😂- Ogólna ocena w skali 1-10: 11
  7. Jestem za okresem próbnym +GT ostatnio masz całkiem fajne +Wiek + Nie widzialem abyś sprawiał jakieś problemy
  8. ja to zagralbym w koncu tego bhopza v2 https://gamebanana.com/maps/157290
  9. Za pozwoleniem @Vakos Kilka dni temu informowałem Ciebie że wejdzie @Misiaaa :* <3.! i dostaniesz bana, co mnie nie dziwi bo jak dobrze pamiętam sam banowalem osoby z nickiem "TeroR" za podszywke, teraz mam sądzić że źle zrobiłem? Wyobraź Sobie ze gracie razem o ktoś was woła a są 2 misie, albo masz admina z nickiem takim jak na streamie czyli "gumisiowa panna" a nagle wbija ktoś na nicku "gumisiowa pannaaa" nie będzie dla ciebie podszywa? Chwilę po banie pisałaś mi na steamie, UPS przypadkowo zapisałem Sobie tą rozmowę, bo przypuszczałem że tak będzie i że usuniesz mnie ze znajomych. Powiem tak wyzywanie admina jak i informowanie że wbijesz na serwer na nonsteamie ciekawe, [22:59] gυмιѕισωα קคภภค: kto to mnie zbanował ona? [22:59] ╲⎝⧹TerroR⧸⎠╱: mowilem [22:59] gυмιѕισωα קคภภค: możesz jej przekazać, że może ssać orzeszki Pluje na Nią [22:59] ╲⎝⧹TerroR⧸⎠╱: A mozesz tak nie mowic? [23:00] gυмιѕισωα קคภภค: Będę tak mówić, bo całkowicie inny nick miałam. Więc do podszywki nie należy Ale wyjebane. Będę na ns cisła [23:00] ╲⎝⧹TerroR⧸⎠╱: to ze nie umiesz zmienic nicku, gdzie informowalem Ciebie o tym juz jakis czas temu, nie znaczy ze masz ja obrazac wejdz na ns, a ja sie tym zajme [23:00] gυмιѕισωα קคภภค: Nie będę zmieniać nicku tylko dlatego, że jakiś pies już go ma xd [23:00] ╲⎝⧹TerroR⧸⎠╱: tylko wtedy juz nawet ns nie pomoze ~ miłego czytania, pozdrawiam @ WymarzOna te zapotrzebowanie atencji xd Czyli tobie nie przeszkadzałoby gdybyś miała admina pod nickiem "gumisiowa panna" i wbilby ktoś na nicku "gumisiowa pannaaa"? Średnio to widzę znaczenie masz to samo jedyne czego nie ma to kilku znaków na końcu. Ma znaczenie bo jak sama piszesz "mozesz jej przekazać" . ... @ WymarzOna bardziej chodzi o fakt gdybyś grała pod tym nickiem - tak samo jakby ktoś na serwer wbił z nickiem TerroRRR , powiedz mi że to nie podszywka, pomijając fakt że byłaś ostrzegana ...
  10. Jak dla mnie może to być, ale powinna zostać dodana opcja blokady wymiany.
  11. TerroR

    [Skarga] TerroR

    @Jokol- To poinformuje Ciebie że kampienie zalicza się do stania za Terrorystą gdy jesteś drugi w kolejce i automatyczny strzał do tej osoby gdy tylko TT zabije pierwsza osobe z kolejki Przyznałeś się sam do winy xd. Radze zapoznać się z regulaminem. " Na przyszłość polecam adminowi zastanowić się trochę dłużej niż 2s bo po takim czasie dostałem bana. " Nie musze się zastanawiać jeżeli jestem czegoś pewien , Nie posiadam admina od kilku dni :p @ Biały ;) - miłego oglądania xd @Reduksik- nie powinienes sie w tym poscie wypowiadać, najwyraźniej osoba składająca skarge nie wiedziała co to znaczy kampienie @Jokol- a co mam zlewac fakt że łamiecie regulamin? Powiedz mi jeszcze ile z tych skarg było słusznych, jeżeli nie znasz regulaminu to @ Biały ;) prosze o przedłużenie bana dla tego pana. Z samej wypowiedzi gdzie sie jemu mówi że łamie regulamin i żeby sie z nim zapoznał, dalej się ze mną sprzecza, sądząc że ma racje
  12. Tyle wiem że widnieje twój nick w tabeli, jeżeli to prawda co napisał @Brawurowy (nie zwracałem uwagi na to czy afczysz) to z takim podejściem nie masz co podchodzić do admina. Sam fakt że może i widzę twój nick w tabeli, ale Ciebie totalnie nie znam . Jesteś jak taki randkowy gracz. Ja jestem na Nie
  13. @Misiaaa :* <3.! Się jeszcze zobaczy co 23 bedzie

×