Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Vesuvius

Użytkownicy
  • Postów:

    30
  • Wpisów na Alkoboxie

    0
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

58 Zaawansowany

5 obserwujących

O Vesuvius

  • Tytuł:
    Użytkownik
  • Urodziny: 27.01.2000

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Zainteresowania:
    Programowanie, bezpieczeństwo, grafika komputerowa, fizyka kwantowa, historia, gra na skrzypcach i pianinie ...
  • Gram na:
    Zombie Escape v5

Ostatnio na profilu byli

379 wyświetleń profilu
  1. Upomnienie o odznaczenie/a: Czas rejestracji 1 rok Link do tematu/dowodu, w którym jest informacja o uzyskaniu odznaczenia: https://pijemy-rozrabiamy.pl/profile/21878-vesuvius/
  2. 1. Można by zrobić tak żeby domyślnie przenikanie było włączone, i dodać funkcję która wyłączała by przenikanie, w trakcie trzymania klawisza, rozwiązałoby to problem tuneli i podsadzania. Jeśli ta funkcja okazała by się nie do zaakceptowania to włączyłabym przenikanie dla zombie, z racji że: 1. Uciekanie w miejsca trudno dostępne jest zabronione, co zmniejsza zapotrzebowanie na podsadzanie. 2. Zazwyczaj możliwe jest to tylko dla VIP-ów. 3. A blokowanie tuneli jest możliwe dla każdego. 4. Oprócz blokady tuneli są jeszcze inne problemy jak np. na egipcie kiedy kilka zombie próbuje doskoczyć do humana na wysepce, wówczas jeden drugiego blokuje, i często wszyscy kończą w wodzie bo przeciwnik miał demona. 4.1. Albo blokowanie wejścia do helikoptera. 4.2. Blokowanie wind kiedy zombie drugiemu na głowę wlezie. 4.3. Jak jest dużo zombie, np. przy wielokrotnej infekcji, to wszyscy się wzajemnie blokują bo każdy chce być pierwszy, wiele razy zdarzało się dwóch gości blokowało nawet przez kilka minut wejście do tunelu bo żaden nie chciał ustąpić pierwszeństwa. 4.4. Zdarzają się nawet takie rzeczy jak celowe zrzucanie swoich do lawy/wody/w przepaść 4.5. Na pewno coś by się jeszcze znalazło. Zombie i ludzie oczywiście wciąż nie mogli by przenikać przez siebie. 2. Na nie. Dzięki temu że ostatni human jest zabijany, można go załatwić jednym strzałem w głowę z ppm, co jest bardzo przydatne np. na egipcie kiedy human siedzi na skałkach strzeżony przez granaty, zombie ma małe szanse na zarażenie humana nim się utopi, szczególnie jeśli ten ma pełny armor. Co do expa to też nie, bo wtedy ludzie zaczną się celowo podkładać żeby nie zostać ostatnimi.
  3. 1.1 Co do long jump jestem tak. A co do zlikwidowania odrzutu nie - szanse ludzi spadłyby do minimalnych. Nawet w przypadku pierwszego zombie zmniejszony odrzut do (i tylko czasu pierwszego zarażenia), daje znaczną przewagę, większość broni staje się mało skuteczna jeśli w ogóle, w przypadku nemka na którego granaty zamrażające nie działają a jedynie granaty pipe, szanse ludzi spadają dodatkowo. Zmniejszyłbym odrzut, ale nie skasował całkowicie. 1.2 Popieram 1.3 Dobre 2. Popieram możliwość expienie dla survka i nemka, a nawet (przynajmniej w obecnych warunkach) podwoił bym im expa, jako że wygranie nimi jest wyjątkowo trudne. 4. Popieram zmianę skinów jak skasowanie lekko-obyczajowych skinów, ale wybrałbym raczej inne skiny niż te które przedstawiłeś tutaj. 5.1 Jak dla mnie jest dobrze. 5.2 Popieram. 5.3 Dodałbym granat który odpychał by ludzi ale nie przyciągał w kierunku zombie, cenę bym zmniejszył do 8 AP, tylko zrobiłbym bym tak żeby trzeba było uderzyć nim bezpośrednio w gracza. Dodatkowo granat mógłby służyć zombie do wykonywania wysokich/dalekich skoków albo po prostu przyspieszania. Coś jak na zwykłych serwerach ZM. 5.4 Ludzie oślepiali by się nawzajem, albo przypadkowo, albo po złości, granaty oślepiające mogą być ale pod warunkiem że nie będzie można swoich oślepiać. 5.5 Na tak ale nie na 10 sekund, góra 5. 6. Nie bardzo wiem jak ma to wyglądać, więc czekam na część 2.

×