Skocz do zawartości

sredniomineralizowana woda

Użytkownicy
  • Postów:

    16
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

  • Wpisów na Alkoboxie

    67

Reputacja

15 Aktywny

2 obserwujących

O sredniomineralizowana woda

  • Tytuł:
    Nowicjusz
  • Inne rangi
  • Urodziny: 27.04.2000

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Kielce
  • Gram na:
    Only DD2 #1
  • Imię:
    Kamil
  • Gadu-Gadu:
    51096504

Ostatnio na profilu byli

117 wyświetleń profilu
  1. Co sądzisz o osobie wyżej?

    Nie znam ale po nicku to jakiś seryjny zabójca :O
  2. Nick: sredniozmineralizowana woda Admin banujący: Troku Data i godzina zdarzenia: 15.11.2017 ~20:00~ Mapa: DD2 Wycinek z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You have been banned from this Server! [AMXBans] You can complain about your ban @ www.pijemy-rozrabiamy.pl [AMXBans] Reason: 'SSy na Pijemy-Rozrabiamy.pl' [AMXBans] Duration: 'permanently' [AMXBans] Your SteamID: 'STEAM_1:0:2017160153' [AMXBans] Your IP: '91.239.249.146' [AMXBans] ======================================== Ssy spakowane w .rar [Ukryta Zawartość] Domyślam się że chodziło o to że na filmikach w temacie "Pochwal się" mam celownik na awp, jest to błąd HLTV i dlatego ;p Dowód jest wyżej.
  3. +Wiek +Amxx +Doświadczenie +Dobre GT, lekki nolife +Ogarnięta +Aktywna na serwerze Jak najbardziej na tak [Ukryta Zawartość] woda/46.105.43.92:27420/
  4. Problem serwery

    Czekam już ponad 3 tygodnie XD
  5. Problem serwery

    Wariuje ;p @Fernando przeczytaj mój post...
  6. Problem serwery

    rate 100000 cl_cmdrate 101 cl_upderate 101 loss- 0 choke- 0-30
  7. Problem serwery

    [Ukryta Zawartość]
  8. Problem serwery

    Siemandero, wcześniej pisałem poradnik teraz piszę problem XD Do sedna, nie wyszukuje mi serwerów w zakładce Internet. Kiedy wchodzę do cs i wpisuję przykładowo IP DD2 #3 raz się załaduje a raz muszę poczekać na 3x retry i dopiero łaskawie połączy, po wejściu w zakładkę favourites i wpisaniu IP nie dodaje mi serwera, pisze NOT RESPONDING, w history to samo. Problem już mam od dłuższego czasu, nie pomogły reinstale cs, dodaniu masterservers itp.. więc poproszę tylko sprawdzone ew. konkretne sposoby na zlikwidowanie tego. PS. PRZEJRZAŁEM CHYBA 3/4 INTERNETU ZA TYM.
  9. W sumie też mogę się wypowiedzieć przez ten okres to gram tutaj +Wiek +Steam +Doświadczenie +Ogarnie +Amxx +Kulturalny -/+ GT ale do nadrobienia Jak najbardziej na TAK
  10. Poradnik skany na mapie DD2

    Privet ! W dzisiejszym poradniku chciałbym wam pokazać skany na mapie DD2, być może niektóre już znacie bo są bardzo popularne, ale kto wie może jeszcze czegoś się nauczycie i zaskoczycie znajomych. Zacznijmy może od najłatwiejszych rzeczy, od samego początku. Co to jest tzw. " skan " ? Wyjaśnię to najłatwiej, jest to po prostu strzelanie przez ściany, w momencie strzelania mamy podejrzenie że przeciwnik znajduje się właśnie dokładnie za ścianą, skrzynką bądź inną rzeczą, ale uwaga nie przez wszystkie ściany się da skanować i nie wszystkimi broniami. Niżej będę załączał zdjęcia i bądź filmiki gdzie należy skanować i jak. CT: 1. Oczywiście podstawowym skanem jest skanowanie z B na górnego trupa. Skanujemy przez miejsce które znajduje się pomiędzy kominem a wyjściem na B: Wyżej zaznaczyłem miejsce skanowania, pamiętajcie aby nie przejeżdżać tych linii które zaznaczyłem. Co się stanie jak przekroczycie tą "strefę" ? Nic po prostu przeciwnicy skana nie dostaną ponieważ linia pionowa informuje nas o ścianie, jak sami wiedzie w górym trupie jest takie "wybrzuszenie" że tak powiem od razu po lewej stronie i za tą linią jest właśnie ta ściana. Jeżeli przekroczymy poziomą linię to będziemy po prostu strzelać w podłogę i przeciwnicy nie dostaną skana. Możecie stosować go co rundę, aczkolwiek pamiętajcie że TT też może was przeskanować z górnego ! Najbardziej przydaje się kiedy mamy dobrego spawna na CT i TT robi rash na B wtedy możemy ładnie obić lub zabić kilka osób. Widok gdzie ten skan wlatuje mniej więcej: 2. Kolejnym skanem jest również skan z B na górnego: Jest to skan przydatny tak 50/50, osobiście bardzo rzadko go używam ale jeżeli już używacie to możecie nieźle zaskoczyć TT. Mianowicie ustawiacie się lewą stroną ciała to ściany i celujecie w strefę którą macie wyżej, tam gdzie ja strzelałem to mniej więcej na głowę, niżej to klatka itp. i tak do nóg. Skan przelatuje mniej więcej do końca tych 2 skrzynek w górym trupie więc jeżeli ktoś na początku rundy stoi i patrzy czy nikt nie skraca dolnego lub nie robi pleców to możliwe że będzie stał akurat tam i bum, traficie. Niestety jak nie będzie tam nikogo bądź nie traficie to TT was przeskanuje i oberwiecie lub zdradzicie swoją pozycję bo to nadzwyczaj słychać. Powtarzam nie wyjeżdżajcie za linie bo skan nie przejdzie ! Skan przelatuje mniej więcej w tym miejscu. 3. Kolejnym skanem jest znów skan z B a dokładnie z BS na górnego trupa skan na prawdę fajny, zaskakujący i skuteczny na większej ilości graczy. Wchodzimy bramą czy oknem jak jest nam wygodniej, wchodzimy na NAJWYŻSZĄ skrzynkę koło okna i nasze pole to cała ta skrzynka na którą weszliśmy. Kucamy, bo jak wiadomo przy kucnięciu jest mniejszy rozrzut i pestkujemy ( czyli jeden strzał co jakiś czas ) bądź trój-strzał ( czyli 3 strzały co jakiś czas ), fulla strzelać nie polecam bo ciężko z rozrzutem bo jednak kawałek drogi jest. Wybraliśmy już metodę strzelania to teraz strzelamy w te okienka koło komina, staramy się strzelać często i cały czas w inne punkty, granicę macie zaznaczoną. Polecam strzelać często w randomowe punkty bo TT się szybko przemieszcza więc jest lepsza szansa na trafienie, strzelamy tak nieco poniżej połowy okna i do jego krawędzi. Skanem trafimy całe ciało nie tylko głowę. Skan wylatuje na górnego trupa, gdzie dokładnie sam nie wiem ale w większości na wejście i na ciemnię. 4. Następny skan jest znów w okolicach B, a dokładniej w górnym trupie: Skan bardzo przydatny, wyobraźmy sobie że TT rashuje B, CT oporowo ich wybiło w górnym ale boją się wyjść przed górnego bo jeszcze została awp na respie, zabili awp i zadowoleni i napaleni wybiegają z górnego a tutaj bum.. niespodzianka zabił ich przykampiony TT po lewej stronie.. Bądź cała drużyna poszła na A ale jest taki wyjątek który chciał iść na B i stwierdził że przykampi przed górnym, CT dostaje info że A ! AAAA ! WSZYSCY DŁUGA !!! Więc zawodnik w górnym chce zrobić plecy od respa i wybiega ale.. UPS.. TT kampił.. Przedstawiłem wam 2 najczęstsze sytuacje więc czas na opis skanu. Skanują w określonym polu i do określonego pułapu możecie zabić kucającego bądź stojącego TT lub kilku, możecie również sprawdzić czy nikogo nie ma i nie obracać się lewo i prawo tylko spokojnie zobaczyć prawo, ponieważ upewniliście się wcześniej że nikogo tam nie ma. Jak napisałem wyżej skan mega przydatny, osobiście nie używałem go bo zapominałem o nim lecz na serwerach tylko garstka ludzi go używa. Skan wylatuje dokładnie na tą ścianę. Od początku tunelu po prawej stronie do końca ściany, więc praktycznie nie ma opcji że nie trafimy. 5. Następny skan znajduje się już przed bramą na B. Jest to popularny skan, większość doświadczonych graczy go używa i jest przydatny. [Ukryta Zawartość] Skan przydatny, prosty i ratujący nam tyłek w niektórych momentach. Skanujemy w miejsce zaznaczone na linku ( muszę dodawać tak ponieważ limit plików ). Wchodząc na B przykładowo kiedy jest splantowana paka możemy przeskanować to miejsce i zabić bądź obić przeciwnika który tam stoi bądź kuca, dodatkowo mamy z głowy jedną z miejscówek TT, która jest często używana przy pilnowaniu paki, możemy spokojnie wyjść wcelowani na BS bądź podest pod warunkiem że zobaczymy czy komin jest czysty. [Ukryta Zawartość] Skan wylatuje dokładnie w nas jak jest załączone na linku. Gracz w tej sytuacji wiele nie ma do powiedzenia. 6. Kolejnym skanem jest znów sprawdzenie BS na B kiedy jest podłożona paka bądź CT go pilnują: [Ukryta Zawartość] Skan którego mało kto używa aczkolwiek zdarzają się takie osoby. Przykładowo jest podłożona paka na B i ktoś pilnuje, przebiegał, stał czy wygłupiał się oberwał skana. Skan jest prosty nie trzeba mieć większej umiejętności w strzelaniu wystarczy tylko troszkę poruszać myszką na lewo i prawo. Obrywają osoby w obrębie od zaznaczonym na screenie aż to podestu, pomijając tych którzy kampia za dwoma skrzynkami w bs, tam skan nie przechodzi. [Ukryta Zawartość] Skan wylatuje na 3/4 bs B więc jest bardzo duża szansa na trafienie kogoś jeżeli paka jest podłożona. 7. Następny skan jest niezwykle przydatny przy odbijaniu BS B przez CT gdy jest paka: [Ukryta Zawartość] Skan niezwykle przydatny przy odbijaniu B kiedy jest paka.. Wchodzimy na pierwszą skrzynkę pod oknem, idziemy na sam róg i celujemy tak jak jest pokazane na linku. Jeżeli nam wyjdzie przeciwnik będzie bardzo zdezorientowany, i nie zdąży uciec. [Ukryta Zawartość] Skan wlatuje dokładnie w to miejsce, miejsce bardzo często zajmowane przez TT po podłożeniu paki. 8. Skan dosyć trudny ale niezwykle efektowny, praktycznie nikt nie wie o nim i sam zaczerpnąłem pomysłu z innych źródeł na ten skan: [Ukryta Zawartość] Wchodzimy na skały znajdujące się na środku, najlepiej wejść po skrzynkach pod oknem na B i prefire zrobić na podest wtedy przeciwnik znajdujący się w odpowiednim miejscu będzie pewny że wejdziecie oknem i wtedy macie czas na ustawienie się. Idziecie do takiego "mini winkla" i dosuwacie się prawym bokiem maksymalnie do ściany delikatnie za nim, następnie klikacie W i jak czujecie że "wślizgujecie" się po nim puszczacie W, trzeba to wyczuć i szybko zrobić. Jak już ustawicie się musicie sobie wyobrazić w głowie gdzie ten przeciwnik jest i mniej więcej wycelować na niego lub nauczyć się tego przez link wyżej, zauważcie gdzie trzymam celownik ! [Ukryta Zawartość], [Ukryta Zawartość] Skan przechodzi w to miejsce, niezwykle efektowny skan ale tez trudny. 9. Skan praktycznie zapomniany i nieużywany praktycznie przez nikogo, ponieważ są bardzo małe szanse że kogoś traficie ponieważ ten teraz jest duży. [Ukryta Zawartość] Osobiście nie wykonuję tego skanu, a jak już wykonam to tak że tak powiem na odpierdziel.. Ale cóż może ktoś będzie chciał go wypróbować. Ustawiamy się tak jak na linku czyli dochodzimy maksymalnie do ściany za nami na respie CT i odliczymy sobie te kreski które są nad nami, policzcie do 4 pełnych i tak dodajcie sobie troszkę po 4, na oko to zrobić najlepiej. Gdy już się ustawimy to po prostu strzelamy w wyznaczony teren. Strzelamy gdzie popadnie bądź na koniec gali, bliżej murku, bliżej ściany, to juz zależy od nas. Skan nawet nawet, polecam jak najbardziej ale łatwo można zostać zabitym ze środka jak się skupimy na tej gali. [Ukryta Zawartość] Skan przechodzi w wyznaczony teren. 10. Tutaj załączę dwa skany, nie będę robił oddzielnych punktów skoro jest w bliskiej odległości. Skan który jest bardzo przydatny, pomaga nam w odbiciu BS A i pozwala nam zdemaskować przeciwnika: [Ukryta Zawartość] Skan mega przydatny, wchodzimy na podest na A ustawiamy się tak żeby była taka delikatna luka, podchodzimy do ściany i skaczemy następnie strzelamy w miejsce zaznaczone na linku. Skan bardzo prosty i przydatny. [Ukryta Zawartość] Skan przechodzi w zaznaczone miejsca wyżej. [Ukryta Zawartość] Skan numer 10.02. Nie "odlepiamy" się od ściany tylko przechodzimy do winkla, stajemy i podskakujemy, kiedy widzimy przeciwnika strzelamy w miejsce zaznaczone wyżej. [Ukryta Zawartość] Skanik przechodzi w sam środek BS A. PRZYPOMINAM ŻE SKAN NR. 10, 10.02 ROBIMY NA SHIFCIE !!! 11. Skan mało używany ale przydatny, jest on neutralny tak jak 10, 10.02 bo zarówno TT i CT są w identycznej sytuacji. [Ukryta Zawartość] Skanik bardzo fajny, skanuje nam CT, przydatny kiedy po stronie TT wejdziemy na BS i zamiast zeskakiwać z BS i iść na CT możemy przeskanować i zmniejszysz ryzyko zginięcia. Wchodzimy na murek za skrzynką, kucamy i celujemy w miejsce zaznaczone wyżej. Skanik prosty i skuteczny. [Ukryta Zawartość] Skanuje nam mniej więcej ten kawałek CT. 12. Odwrócona sytuacja poprzedniego, aczkolwiek teraz będzie skan na TT kampiącego na skrzynkach: [Ukryta Zawartość] Bardzo często się zdarza, że wchodząc na BS przez pochylnie zabija nas TT kampiący za tą ścianką prawda ? Wystarczy stanąć w dowolnym miejscu na CT i strzelać tak jak ja, mniej więcej w ten punkt. Bądź strzelać w miejsce zaznaczone markerem, wtedy zeskanujemy 2 pozycje możliwe. Wtedy bez problemu zabijemy przeciwnika który jest wcelowany na CT. [Ukryta Zawartość] Skan przydatny, prosty i bardzo szybki. Polecam go stosować przy odbijaniu BS Po stronie CT to wszystkie skany jakie znam, przejdźmy do TT 1. Skany podstawowe, umożliwiające nam częściowo przejście z zielonych na galę: [Ukryta Zawartość] Skany łatwe i przydatne. Jeżeli wskakujemy do ciemni od naszego respa jest duże prawdopodobieństwo AWP, więc robimy to sprawnie i zwinnie i wskakujemy na zielone. Skanujemy pierw tą kropkę po lewo, na lewych wrotach i dokładnie w tym miejscu, CT lubią tam kampić na początku rundy, następnie tą kropkę na prawych wrotach, często jest tam awp schowana jak nie trafi i możemy ją bardzo fajnie obić bądź zabić, ostatnią kropkę na skrzyni polecam skanować co rundę, CT lubią zrobić w konia TT i nie skrócić dolnego ale przykampić właśnie za tą skrzynią. [Ukryta Zawartość] [Ukryta Zawartość] [Ukryta Zawartość] 2. Drugi skan jest bardzo przyjemny, prosty, i można go zrobić w każdej chwili: (podam tutaj 2 przykłady) [Ukryta Zawartość] Często jest tak że ktoś wchodzi w anarchię i pada, daje info że w anarchii dużo. Jeżeli jesteśmy na zielonych możemy bardzo fajnie obić sporo osób lub zabić. Stoimy obojętnie gdzie, i strzelamy w wyznaczone pole (link wyżej) bądź na oko robimy. [Ukryta Zawartość] Gracze będący w anarchii dostają praktycznie zawsze, przyjemna zabawa. 2.1 Skan podobny do skana 1: [Ukryta Zawartość] Strzelamy w wyznaczone miejsce (tam gdzie mam celownik). CT jak juz mówiłem bardzo chętnie kampi w anarchii a zwłaszcza w kątach. Skanując ten rejon możemy oczyścić sobie drogę na długą lub uratować partnera wchodzącego do anarchii. [Ukryta Zawartość] Skanujemy to miejsce 3. Ostatni skan z TT, jest on niezwykle widowiskowy, szokujący, gracze nie widzą o co chodzi i bardzo trudny: [Ukryta Zawartość] Ustawiamy się przed tzw. Gnieździe na TT, musimy być idealnie równo z tą kreską co jest zaznaczona kropką, powtarzam musi być idealnie ! Kiedy już wyrównamy się odwracamy się i dajemy 2x zoom. [Ukryta Zawartość] Następnie obieramy sobie punkt odniesienia, czyli oś X i Y, jak z matematyki czy fizyki wiecie X są poziome a Y pionowe. Więc jak już mamy 2x zooma kreska pionowa czyli nasz Y musi mieć 2 kropki względem tej ozdoby na dole jest ona zaznaczona kreską poziomą, potem oś X czyli pozioma musi wynosić dokładnie 2.5 kropki względem końca lewej ściany wyjścia z tunelu. Jeżeli mamy już ułożone wszystko oddajemy strzał. Za chwilę zobaczycie gdzie przechodzi strzał. ENJOY !! Musi być to wykonane szybko i musicie mieć respawn jak najbliżej tego gniazda, jeżeli za długo wam to zajmie to nie traficie nikogo, skan niesamowity, praktycznie nie jest on znany, nikt go nie robi chociaż pewnego dnia pokazał mi go kolega, niesamowite uczucie kiedy trafisz. Niżej będzie link do mojego strzału. [Ukryta Zawartość] Skan przechodzi dokładnie przez sam środek bramy B ! WOW jak wytrwałeś/wytrwałaś do tego momentu jestem Ci niezmiernie wdzięczy że chcesz takie wypociny czytać, dziękuję bardzo ! Szacunek ! To już koniec skanów, wszystkie jakie znałem zamieściłem w tym temacie, 2 skany zaczerpnąłem z innego źródła. Podam jeszcze niżej bronie i jak strzelać. 1. Możemy skanować AWP/AK/M4/DEAGLE. AK/M4 najlepszy wybór i strzelamy full-auto. 2. M4/AK, full-auto 3. AK/M4/FAMAS, pestki czyli 1 strzał co jakiś czas i trój-strzał czyli 3 strzały co jakiś czas. 4. AK/M4/FAMAS/ trój-strzał, full-auto 5. AK/M4/FAMAS/AWP/GAIL/DEAGLE, full-auto bądź pojedyncze strzały z deagle i awp 6. AK/M4, full-auto 7. Ak/M4/DEAGLE/AWP/FAMAS/GAIL full-auto bądź pestki 8. AK/M4 full-auto 9. AK/M4 full-auto 10. AK/M4/FAMAS/AWP - pestki bądź trój-strzał 10.02. AK/M4/FAMAS full-auto 11. AK/M4/FAMAS full-auto 12. AK/M4/FAMAS full-auto TT. 1. AK/M4/FAMAS trój-strzał 2. AK/M4 full auto 2.1. AK/M4 full auto 3. AWP strzelamy co jakiś czas Moja akcja z udziałem ostatniego skanu: Pragnę podziękować osobom które doczytały do końca, których chociaż trochę to zainteresowało oraz dziękuję tym co po przeczytaniu tego poradnika odpalą cs'a i będą próbować tych metod co ja podałem i zaskakiwać przyjaciół.. Pozdrawiam i dziękuję za uwagę !
  11. To może ja też dodam swoją propozycję Mianowicie chodzi o obniżenie (nie jestem pewien czy to jest to ale niech będzie) sv_gravity na spadochronie, jak dla mnie jest ona trochę przesadzona bo można wlecieć na trudno dostępne miejsca gdzie dają Ci przewagę przykładowo skrzynka na gali, drugim przykładem jest to, że jeżeli ktoś ogarnia hns'a to z respa tt na długą jest w stanie dotrzeć w 4-5 sekund, sam testowałem.. Proponuję obniżyć do podstawowej wartości. Pozdrawiam.
  12. fps spadki ;(

    @Vandal czemu mu podajesz komendy na 1k fps skoro nie trzyma mu stałych 100 ? To logiczne ze nie utrzyma mu 1k Przyczyn może być multum do spadow fps.. Najczęściej są to programy które pracują w tle, są one po prostu zbędne. Ale możliwością spadków fps jest także serwer po prostu ma multum pluginow i w większości fps Ci uciekają. Jak wiesz cs pracuje tylko na 1 rdzeniu wiec postaraj wszystko dac na jeden rdzeń i odblokować procesor bo w większości jest zablokowany, we właściwościach grafiki ustaw na wydajność nie na jakość. Do cs wklep sobie te komendy: fps_max 101 fps_override 1 gl_picmip 1 U mnie to działa więc u Ciebie też powinno zadziałać, a jak nie będzie działać to na 100% poprawi Ci fps.