Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Poeta Mroku

Admin [DD2] #2
  • Postów:

    59
  • Wpisów na Alkoboxie

    1 348
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

67 Zaawansowany

2 obserwujących

O Poeta Mroku

  • Tytuł:
    Admin DD2#2
  • Urodziny: 1993.10.29

Informacje

Ostatnio na profilu byli

395 wyświetleń profilu
  1. Tutaj doobrze. A Tu zje.. psułem xd
  2. Ogólnie to wiadomo, że większość głosów pójdzie w stronę doświadczenia i jakości xd Także to prawie jak ustawione xd @ SeriouS widać dużą poprawę, ale fajnie jak to nie będzie jednorazowe ;d Jak na moje oko, najzwyklej powinieneś zwolnić, bo po prostu robisz dużo i słabo zamiast robić to dobrze... W sumie taka eliminacja to jak wyrok xd Ale niech każdy po prostu zajmie się tym co mu lepiej idzie.
  3. Chora Dycha Poety Opis: ...to seria pytań, na które odpowiedzą chętne osoby. Pytań jest 10, jednak na co dzień raczej takich nie dostajecie Zasady: 1. Trzymać się regulaminu, 2. Nie trzymać się granic "wyobraźni", tylko sięgać dalej , 3. Odpowiadacie w postach poniżej, 4. Zdecydowanie podejść na luzie, 5. Wygrywa osoba, która otrzyma najwięcej alkoholu, 6. Wygrać możecie fejm! Powodzenia! 1. Jaki efekt miałby wymyślony przez Ciebie narkotyk? 2. Po ilu ząbkach czosnku "poczułbyś konsekwencje"? 3. Jeżeli mógłbyś/mogłabyś kontrolować umysł jednej osoby na świecie, to czyjej? 4. Na bezludnej wyspie znajdujesz kołek rozporowy: SX średnicy 12mm. Jak go użyjesz? 5. Jeżeli mógłbyś/mogłabyś zastąpić krew innym dowolnym płynem to jakim? 6. Czy wg Ciebie Stephen Hawking był dobrym sportowcem? 7. Dokończ rymowankę: Dziwnym trafem, w dziwnej porze... 8. Podaj 5 składników do zrobienia pizzy z koszmarów. 9. Opisz unikatową[!] moc, jaką chciałbyś mieć? 10. Rozwiń skrót "K.C.I.U.K.".
  4. Ja osobiście proponuję, żeby autor dał parę lekcji naszej nowej "Sławie" redaktorskiej XD Ogólnie spoko robotka, pewnie jakby nie oznaczenie przez placka to bym tego nawet nie sprawdził, ale w sumie fajnie ze nawet dla takiego młotka jak ja znalazła sie tutaj linijka XD Dobra robota, dobrze napisane, CIEKAWE! Przeczytałem od a do z nie omijając żadnego słowa, a to już na prawdę dobry znak Nie wiem co Ci tam dałem xd ale zdrówko!
  5. Faktem jest, że do recenzji Twojemu tematowi brakuje całkiem sporo... Ogólnie ten "opis" wygląda jakbyś pisał o czymś, o czym nic nie wiesz. Zdania, które wygooglowałeś, delikatnie pozmieniałeś w dodatku na takie, które kupy się nie trzymają. Recenzje gry możesz napisać jeśli poznałeś jej strukturę, a Ty wbijasz w redaktorke z brakiem wiedzy, praktyki i jak widać pomysłu... Wygląda to tak jakbyś obejrzał dwa 5-minutowe gameplay'e i na tej podstawie dodał parę groszy do tego co było w internetach. Po ostatniej wtopie każdy zawiesza na Tobie oczy. Proponuje Ci zrezygnować z redaktora, albo przynajmniej zwolnić na tyle, żebyś wiedział co i o czym piszesz. Przede wszystkim skoro kopiowanie Ci tak dobrze wychodzi, to może skopiujesz parę informacji o poprawnej pisownie z SJP czy coś... Zanim zaczniesz pisać, naucz się pisać.
  6. Może zacznę to tego, że było całkiem spoko. Tak się wciągnąłem, że afczyłem całą mapę na serwie XD Jestem rozczarowany wszystkimi po kolei... Wydawało mi się podejdziecie do tego bez majtek.. W sensie na pełnym luzie i więcej beki, ale trudno xd było spoko Co do reszty nie będę komentował bo brak słów... No Stary zaliczyłeś wtopę roku z tym (nie)nowym (nie)pomysłem XD Mam to samo pytanie co @szeva 龙 ? Ale kierowane wyżej, bo raczej on jest bo może, a nie bo sie nadaje xD Wątpię, że spełnia wymagania, z tego co widać to nawet moralnych nie spełnia :x Dzięki Placku, było fajnie
  7. Spełnia wymagania, nie banowany, rozsądny Tak
  8. A dziekuje bardzo i gratulacje dla nagrodzonych!
  9. Coś czuje ze od razu można zrobić turniej haha ;d @vovoxhittak pewnie określił team ze mam ochote od razu zlać mu tyłeczek XD @Andrzejjooo :), @Hudy, ogarniemy w trójke co? hahaha ;p
  10. Jeżeli masz vipa to pewnie stać Cie na to żeby sobie kupic empe-piątke ;p Wystarczy wcisnac 3 przyciski co zajmie sekunde
  11. @<<GaLaRa>>nie dawaj spacji przed znakiem interpunkcyjnym xd Serwer mixowy zawsze spoko, moze i ja cos pogram. Jedyne "ale" jakie mi przychodzi na mysl to takie, ze nieczęsto da sie zebrac dyszke do grania. Jednakże jak my znajdziemy piatke to mozna zawsze grac VS "inna siec" i pokazac kto tu kurna rządzi A nawet mozna by zrobic jakies turnieje 3 vs 3. Oby było grywane!

×