Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

.:Grand-Master:.

Właściciel Serwera
  • Postów:

    183
  • Wpisów na Alkoboxie

    94
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

Alkohol

238 Król Reputacji

O .:Grand-Master:.

  • Tytuł:
    Właściciel dd2#3 & 4Maps#2
  • Inne grupy
    VIP
  • Urodziny: 17.06.2001

Informacje

Ostatnio na profilu byli

1801 wyświetleń profilu
  1. Z oficjalnego forum teamspeaka link: https://forum.teamspeak.com/threads/134874-TeamSpeak-3-Server-3-1-0-released jest tam napisane, że wszystkie wersje klienckie poniżej 3.1.8 nie będą wspierane, więc nie ma możliwości się połączyć ze starszej wersji klienta TS3. Przy okazji też systemy starsze niż win7 nie są wspierane od tej wersji serwera.
  2. W tym temacie oddajemy głosy na serwer Only Mirage Głos oddajemy poprzez kliknięcie w link  --> Zagłosuj <-- 1. Zaznaczamy "Nie jestem robotem" Następnie musimy wybrać z pośród 2 opcji (2 lub 3) Opcja 2 - musimy pobrać pewien program - opis po lewej stronie screena. Opcja 3 - Jest to zwykłe oddanie głosu Następnie podajemy numer naszego głosu. Jeśli poprzedni post, ma taki sam numer, jak Twój, zrób screen`a potwierdzającego oddanie głosu. Na screen`ie musi widnieć: -Numer głosu -Informacja na zielonym tle, że głos oddany Posty bez podanego numeru, oraz takie które w rzeczywistości nie będą oddane nagradzamy soczystym warnem. Za każdy oddany głos użytkownik otrzymuje piwko
  3. Szybka rekrutacja na Admina Only Mirage Wymagania na admina są niższe. Podania piszemy w tym temacie. WYMAGANIA: - Minimum 16 Lat (możliwe wyjątki) - Minimum 5 Postów na Pijemy-Rozrabiamy.pl - Minimum 5h przegrane na serwerze - Minimum 4 dni ważności konta - Wysoka kultura osobista - Znajomość regulaminu serwera/admina - Znajomość moda i funkcji serwera - Obsługa sm_admin i znajomość komend - Codzienne odwiedzanie forum, bycie na bieżąco - Poświęcanie około godziny dziennie na pilnowanie serwera - Sprawny Mikrofon - Brak blokad typu VAC Podania można składać tylko 1 na tydzień, w przeciwnym razie będą uznawane za spam. Nie wypowiadamy się w tym temacie na temat kandyadata na admina. Wszelkie opinie o kandydatach proszę zgłaszać na PW lub GG.
  4. I.Ogólne §1.1 Wchodząc na serwer akceptujesz niniejszy regulamin. §1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z nieprzestrzegania go. §1.3 Każdy zbanowany ma 2 dni na odwołanie się od bana. §1.4 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany tego regulaminu w dowolnym okresie ze wcześniejszym uprzedzeniem poprzez aktualizację posta. §1.5 Zmiany w regulaminie obowiązują na serwerze od momentu opublikowania aktualizacji. §1.6 Administratorzy mają prawo stosować wszelkie środki wobec osób omijających blokadę wejścia na serwer. §1.7 Administratorzy mają prawo stosować wszelkie środki wobec osób łamiących regulamin serwera. II. W grze §2.1 Zakaz reklamowania innej sieci niż Pijemy-Rozrabiamy.pl §2.2 Zakaz używania tagów/prefixów w tabeli reklamujących inną sieć niż Pijemy-Rozrabiamy.pl §2.3 Zakaz rozsyłania ip serwerów które nie należą do sieci Pijemy-Rozrabiamy.pl §2.4 Zakaz puszczania muzyki/dźwięków poprzez używanie programów typu HLDJ/HLLS. §2.5 Zakaz nadużywania mikrofonu/spamowania na czacie. §2.6 Mikrofon w grze dozowolony jest tylko i wyłącznie dla osób powyżej 16 roku życia lub po mutacji. §2.7 Osobie nieuprawnionej (tj. użytkownik/vip) zakazuje się grożenia banem, mutem itd. §2.8 Zakaz obrażania innych graczy bądź administratorów na wszelaki sposób. §2.9 Proszenie o bana wiąże się ze świadomością dostania go. §2.10 Zabronione jest korzystanie z wszelkiego rodzaju programów wspomagających ogłoszonych przez firmę Valve jako czit (tj. Speedhack, Aimhack, Wallhack itd.). §2.11 Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz szerzenia treści zabronionych przez polskie prawo (tj. Pornografia, Serwisy pornograficzne itd.). §2.12 Zabronione jest nadużywanie słów potocznie zwanych jako przekleństwa (tj. Kurw*, Chu* itd.). §2.13 Zabronione jest prowokowanie innych graczy do wyzwisk, przekleństw itd. §2.14 Na serwerze należy zachować pełną kulturę oraz szacunek do wszystkich użytkowników, administratorów itd. §2.15 Zabronione jest oskarżanie innych graczy o złamanie regulaminu bez jakichkolwiek dowodów. §2.16 W przypadku zauważenia osoby łamiącej regulamin kierujemy tą sprawę na forum bądź na pw admina, nie głosimy tego publicznie przez mikrofon bądź czat. §2.17 Zabronione jest podszywanie się pod graczy bądź administrację. §2.18 Zabronione jest wyłudzanie od graczy wszelkiego rodzaju przedmiotów, itemów oraz pieniędzy. §2.19 Skargi na graczy bądź administrację składamy tylko i wyłącznie na forum z jasnymi dowodami, Składanie skarg poprzez kanały komunikacji dostępne na serwerze będzie traktowane jako spam. §2.20 Zabronione jest korzystanie z uszkodzonego mikrofonu np. trzeszczącego. §2.21 Zabronione jest przedłużanie rozgrywki (dotyczy stania dłużej niż 1 minute na respie). §2.22 Zabronione jest korzystanie z obraźliwych, promujących niedozwolone treści nicków. §2.23 Zabraniane jest wyrzucanie bomby w niedostępne miejsca. §2.24 Zabraniane jest podpowiadanie gdzie znajdują się gracze (zarówno po śmierci jak i w obserwatorach - "Ghosting") III. Administracja §3.1 Admini są przykładem dla innych użytkowników wobec tego powinni zachować szczególną kulturę wobec innych graczy oraz całej administracji. §3.2 Zakaz spamowania na !hud !msay, !csay itd. (ta metoda komunikacji jest tylko i wyłącznie do przekazywania ważnych wiadomości. §3.3 Zakaz nadużywania swoich możliwości (tj. bezpodstawne slapowanie, slay'owanie itd.). §3.4 Admini mają obowiązek sprawdzenia gracza który został zgłoszony jako podejrzany. §3.5 Admin nie zawsze ma rację. §3.6 Admin ma całkowity zakaz banowania drugiego Admina/Moderatora. §3.7 Zakaz banowania/kickowania bezpodstawnie (jeżeli ktoś twierdzi, że ... skrócił to nie koniecznie tak musi być). §3.8 Zakaz używania komend pokroju: "Podpal gracza", "Naćpaj gracza" itd. §3.9 Admin ma obowiązek w powodzie bana/kicka wpisać słuszny powód. §3.10 Zakaz banowania na czas wychodzący poza skalę godzin/dni proponowanych przez taryfikator banów. §3.11 Admin ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze na jego temat w przeciągu 24h od założenia skargi. §3.12 Admin ma obowiązek ostrzec gracza o przewinieniu przed zbanowaniem/zkickowaniem go. §3.13 Admin ma obowiązek pomagać graczom potrzebującym jego pomocy. §3.14 Aktywność na forum jest tak samo ważna jak na serwerze. §3.15 Admin zostaje zdegradowany po otrzymaniu 3/3 ostrzeżeń. IV. Taryfikator banów §4.1 Używanie wspomagaczy - Ban permanentny. §4.2 Reklamowanie innej sieci - Upomnienie>Ban permanentny. §4.3 Obrażanie graczy/admina - 30m-7dni (W zależności od wyzwisk). §4.4 Spamowanie - Ban 30minut. §4.5 Nadużywanie mikrofonu - Mute 30m - 2h. §4.6 Podszywanie się pod innego gracza/admina - Ban permanentny. §4.7 Niedozwolone nicki - Kick>ban 30minut §4.8 Trollowanie - kick>ban 30minut §4.9 Bugowanie mapy - ban 60min > 360min.
  5. ?????? Kto ci takie info podał ? XD Nie, nie będą zniesione 😂 Antyflasha tez nie będzie.
  6. Witam wszystkich serdecznie !!! W dniu dzisiejszym zaczyna się konkurs na naszym serwerze Only DD2 #3. Zabawa polega na zdobyciu jak największej ilości fragów na serwerze, oraz wstawieniu screena w tym temacie. Zachęcam was gorąco do wzięcia udziału Regulamin: SSy proszę wstawiać od razu do podglądu w tym temacie, wszystkie inne będą usuwane. Oszustwa będą karane. Każdy może wziąć udział w konkursie. Screeny można wstawiać do 10.11.2018, Po tym czasie temat zostanie zamknięty. Nagrody: 1. Vip na 3 miesiące + rezerwacja nicku na stałe. 2. Vip na 2 miesiące + rezerwacja nicku. 3. Vip na 1 miesiąc. 4. Vip na 14 dni.
  7. Opisy naprawione Co do tego konkursu, w wolnym czasie przysiądę i ogarnę.
  8. Są dodane, lecz musisz poczekać chwilę na załadowanie się ich ze strony www http://prntscr.com/kxhfmd http://prntscr.com/kxhg16 http://prntscr.com/kxhgi3 http://prntscr.com/kxhgvx jak nie chcesz mieć rangi proszę bardzo, napisz rezygnację na forum i ktoś ci ją na pewno zdejmie

×