Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki...
Szukaj wyników w...

Pacislavek

Użytkownicy
  • Postów:

    741
  • Wpisów na Alkoboxie

    525
  • Rejestracja:

  • Ostatnio:

  • Wygrane dni

    2

Pacislavek wygrał/a w ostatnim dniu 25 Kwiecień 2018

Pacislavek miał/a najbardziej lubianą zawartość!

Alkohol

945 Zasłużony

O Pacislavek

  • Tytuł:
    Niepoprawny
  • Urodziny: 21.03.1998

Informacje

Ostatnio na profilu byli

3650 wyświetleń profilu
  1. Myślę, że gra światła jest zła. Planeta, którą trzyma kobieta jest zdecydowanie za jasna co do reszty.
  2. Cześć Dominika! Jako, że prosisz o konstruktywną krytykę to aż nie mogę się powstrzymać. Powiem jednak krócej, wszystko jest ok - widać że się tym bawisz, podwójna ekspozycja zdecydowanie do poprawy, jakieś bardziej schematyczne rozmiary, póki co widzę jakbyś rozciągała sobie każdą przestrzeń roboczą wedle własnych uznań. No i osobiście, ale to osobiście tylko i wyłącznie uważam pracę numer 7 za kompletny niewypał. Zamysł świetny, "maluję to co widzę" świetne hasło - ale to? Błagam, miej litość. Kobieta na zdjęciu chyba nie zdawała sobie sprawy pod jakim hasłem ją ustawisz, hehe Reszta spoko, no tak w miarę - niektóre efekty nie wiem czy specjalnie, czy niechcący dodałaś; szczególnie jeśli chodzi o to. Nie rozumiem czy nie dało się tego wyciąć jako koło, czy taki był zamiar od początku. I jeszcze ten, to coś na górze tam zaznaczyłem strzałeczką no nie wiem, nie wiem. Cała ta poświata wokół tych belek i w ogóle wszystkiego na tym obrazku też mnie trochę zastanawia. Ogólnie zachęcam cię do ćwiczeń a uwierz, że nie ma nigdzie indziej bardziej wymagających użytkowników niż na tym forum Ponadto zespół grafików, tych byłych jak i obecnych, również daje często czadu - więc możesz zaczerpnąć inspiracji i takich tam. Chętnie zobaczyłbym więcej twoich prac, bo nie wiem czy dopiero zaczynasz i w jakim programie pracujesz, jako ktoś zajmujący się grafiką z pasji, zawsze będziesz mile widziana w naszym dziale zleceń graficznych.
  3. Wersja powinna się bardzo dobrze wyświetlać na wszystkich urządzeniach od telewizorów po smartfony. Co do telewizorów to będzie widoczna bardzo duża część rozmytego tła no ale kto ogląda YT na telewizorze XD
  4. Nie znalazłem pliku więc zrobiłem ci od nowa. Mam nadzieję że jest w porządku.
  5. @edit wygląda jakbym miał problemy z czytaniem zleceń...

×