Skocz do zawartości

Zdjęcie

[Moderator] Miki

moderator miki

• Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

Reder9120

Reder9120

Nowicjusz

Grupa:
Użytkownicy
Reputacja:
0
  • Czas Online: 9g 10m 49s

Imię: Radosław
Coś o sobie: Jestem Radek,mam 17 lat pochodzę z warmii-mazur. Mam dwoję rodzeństwa starszego,brata i siostrę. Jestem najmłodszy z rodziny,moim hobby jest piłka nożna,dziewczyny i oczywiście gry typu MMO i RPG Jak np. Metin/Cs/Battlefield i Far Cry. Jestem dosyć opanowanym człowiekiem,bardzo trudno wpadam w złość jednak jeżeli ktoś mnie wyzywa czy coś takiego staram się nie odpisywać no ale jeżeli już przez cały czas tak jest to już na to odpowiem bo nie jestem w stanie dalej tego słuchać. Jak każdy mam swoje minimum, tak ogólnie w cs'a jak i w metin'a gram od dobrych 8 lat. Byłem na różnych sieciach i teraz trafiłem na tą ^^. Zajmuję a raczej zajmowałem się prowadzeniu stron i robieniu takich z silnikami MyBB i IPB. Moimi ulubionymi serwerami w cs'ie są: 

ZM

Only DD2

CoD MoD

Surf

I oczywiście turnieje ^^ (Ale to w GO)

Ile czasu dziennie spędzasz na forum: Ogólnie jestem tu dosyć długo (Polecam sprawdzenie daty założenia konta), jednak nie udzielałem się bo zapomniałem hasła do konta jednak sobie je przypomniałem no i jestem. Ogólnie myślę że będę na forum siedział sporo czasu tak po 3/4h ponieważ mam masę wolnego czasu gdy nie jeżdżę motorem lub nie pomagam dla Taty przy pracy.
Jak sobie wyobrażasz swoja przyszłą prace jako Moderator i co przede wszystkim wpłynęło na chęć przystąpienia do teamu?: Moja praca będzie taką jak ma reszta, będę się starał pomagać będę sumienny, wytrwały i oczywiście nie będę nikogo faworyzował. Praca moderatora jest dosyć trudna dla nie których ale ja myślę że sobie z nią poradzę ze względu takiego iż posiadałem wiele razy takową Funkcję, i sprawdził bym się w tej roli.