Skocz do zawartości

Zdjęcie

[ODRZUCONY][Antycheat] Adam

• Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

Adam ♪ ▏Ola ♥

Adam ♪ ▏Ola ♥

Zaawansowany Użytkownik

Grupa:
Użytkownicy
Reputacja:
348
  • Czas Online: 28d 19g 54m 10s

Nick: Adam
Ile czasu dziennie spędzasz na forum: Praktycznie cały czas.
Coś o sobie: Jestem programistą, Ukończyłem grafikę komputerową na poziomie powiedzmy średnio-zaawansowanym, jakiś czas pracowałem w firmie reklamowej, która zajmowała się projektowaniem stron www. Z takich ważniejszych rzeczy, które by mogły wnieść coś sensownego do podania mógłbym rzec, że współprowadziłem większą sieć serwerów, nigdy nie było skarg odnośnie mojej pracy na sieci serwerów.

Doświadczenie: Kilka sieci na stanowisku "Anticheat, unban-team" i tym podobnych.
Dlaczego chcesz otrzymać rangę AntyCheat: Pewnie przyda się chętna para rąk do pomocy, mam dużo wolnego czasu, który mógłby się przydać w celu utrzymania porządku na sieci. Znam bardzo dobrze zakres obowiązków takiej osoby, robiłem już wiele razy tego typu rzeczy.

Jeżeli chodzi o grę i moje doświadczenie.

W tą grę gram od bardzo dawna, w ramach sprawdzenia wrzuciłem kilkanaście osób do odpowiedniego działu z różnorodnymi cheat'ami.

Zgłoszenia były nieomylne, dodatkowo mam admina na serwerze DD2#1, spośród licznych banów czy za czitowanie czy kulturę na serwerze nie dostałem skargi, czy odwołania.

Myślę, że sprawowałbym się dobrze w tej roli.

Jednakże, nie spełniam wszystkich podstawowych wymagań, mianowicie;

- Nie mam napisanych 50 postów na forum.

- Oraz nie posiadam odpowiedniej znaki.

Jeżeli moje podanie będzie odrzucone, bądź niezaakceptowane, rozumiem.

Pijemy Rozrabiamy

Pijemy Rozrabiamy

Pijemy-Rozrabiamy.pl

Grupa:
Pijemy-Rozrabiamy
Reputacja:
0

Wymagania:

* Spędzić na forum minimum 5 dni.

* Posiadać 50 sensownych postów.

* Posiadanie naramiennika minimum 6.png

1pkEgGx.png

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych